Ooooo, onnea!Hän on täällä! Pikkuinen tyttö syntyi aamulla!
Kerrokerrokerro! Mittoja, tapahtumain kulkua(jos maltat jakaa?).
Mikä vointi teillä kumpaisellakin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooooo, onnea!Hän on täällä! Pikkuinen tyttö syntyi aamulla!
Voi berry, ihana kirppu aivan vauvakuumetta pukkaa oliko teillä ennestään poika vai tyttö? Oliko erilainen synnytys nyt?
Ihana et Helena miehelle noin hyviä uutisia
Vihdoin tännekin jotain hyvää. Syöpää sairastava kaveri ja sen puoliso pääsee ivf hoitoihin löyty klinikka joka suostuu ivf tekee. Vähän jännää. Oon tätä hetkeä niin odottanut, koska sieltä tulee mun kummilapsi
Mahtavia uutisia Helena!!Mies sai hyviä uutisia syöpäkontrollista. Ei ole tullut uusia pesäkkeitä ja keuhkoissa ollut löydös on hävinnyt.
Just tätä mietin, vaan äkkiäkös se saattaa homma alkaa luistaa:)! Onko vauva kuitenkin saanut olla vierihoidossa, vai tarviiko kaappiapua? Mahtaa olla kyllä huikean hellyyttävä mini-ihminenVauva ei vielä jaksa imeä, mutta josko tänään sitä harjoiteltaisiin.:)
Mä voin niin samaistua tähän. "konmaritan" kotona, mutta kuitenkin joka paikka tursuaa kamaa. Just sain vähän kirpparilla myytyä kamaa pois, niin tytöt on siivonnut kaappejaan, niin taas oli reilu kirpparipöydällinen kamaa nurkissa. Turhauttavaa.... En kuitenkaan roskiin viitsi hyvää tavaraa heittää ja olis kiva vähän rahaakin niistä saada. Myyminen on oma prosessinsa. :banghead:Olen tässä alkanut miettiä, että pitäisiköhän palata jo työpaikalle töihin. On alkanut niin ahdistaa tämä roinamäärä, mikä kotona on! En edes tiedä, mistä hiton nurkasta aloittaisin selvittelyn, varmaan ainakin puolet joutaisi kiertoon tai roskiinkin jopa. Eihän tämmöisiä huomaa silloin kun on töissä, eikä ole koko aikaa kotona katselemassa tätä kaaosta. Juuri tuossa taannoin keräsin ison(!) jätesäkillisen pojan pieneksi jääneitä vaatteita sieltä-täältä-ja-tuolta Minulla on kyllä niille käytössä oleville vaatteille paikat, siis pojan vaatteille ja omilleni, mutta sitten niitä pieniä tulee tungettua sinne ja tänne sillä ajatuksella, että katson ne läpi sitten kun jaksan/ehdin/viitsin. No tuleeko niitä katsottua läpi, no ei tule! :bag: Sitten jossain kohtaa vaan menee hermot kun joku hylly tursuaa yli äyräidensä ja siirrän ongelman varaston puolelle jätesäkkiin Kyllä sitä on kohta ruvettava tekemään edes jotakin myös kaikelle muullekin tavaralle ja vaatteelle, pois vaan, jos ei ole ollut tarvetta pitkään aikaan. Kun nyt vaan saisi jotenkin aikaiseksi Jonkun nurkan kun saa joskus katsottua siistiksi, niin hetken päästä se on taas ihan yhtä surkeassa kunnossa kuin ennen siivoustakin. Miten voikin samassa ihmisessä olla kaksi ääripäätä, työssään hiton pikkutarkka ja toimistokin on viimeisen päälle siisti aina, ja sitten kotona tämmöinen kaaos. Hohhoijaa, näytän itselleni :D
Ihan kuin olisi lukenut kuvausta omasta elämästäni! Ja arvaa vaan miten tää "siirrän nää varaston puolelle odottamaan" -toimintatapa iski vasten kasvoja, kun jouduttiin tyhjentämään kokonainen omakotitalo ISOLLA varastolla muuton yhteydessä! Seitsemässä vuodessa olin ehtinyt siirtämään varaston puolelle jatkokäsittelyyn yhden jos toisenkin vaatesäkin ja rojulaatikon. Huh. Ja mieheltäkin tuli jo hieman kommenttia tavaran määrästä, vaikka hän onkin kritiikissään hyvin huomaavainen ja kiltti. Nyt oon luvannut itselleni, että käyn muuton jälkeen läpi nuo romu- ja tavaravuoret järjestelmällisesti, kunnes kaikki ylimääräinen on lopulta hävitetty. Kun vaan jaksais sinnikkäästi sitä tehdä, edes vähän joka päivä. Siinä se jutun juoni on. Ei yhdessä päivässä kaikkea (ei se roina ole kerääntynytkään yhdessä päivässä) vaan ihan vähän kerrallaan, mutta joka päivä.Olen tässä alkanut miettiä, että pitäisiköhän palata jo työpaikalle töihin. On alkanut niin ahdistaa tämä roinamäärä, mikä kotona on! En edes tiedä, mistä hiton nurkasta aloittaisin selvittelyn, varmaan ainakin puolet joutaisi kiertoon tai roskiinkin jopa. Eihän tämmöisiä huomaa silloin kun on töissä, eikä ole koko aikaa kotona katselemassa tätä kaaosta. Juuri tuossa taannoin keräsin ison(!) jätesäkillisen pojan pieneksi jääneitä vaatteita sieltä-täältä-ja-tuolta Minulla on kyllä niille käytössä oleville vaatteille paikat, siis pojan vaatteille ja omilleni, mutta sitten niitä pieniä tulee tungettua sinne ja tänne sillä ajatuksella, että katson ne läpi sitten kun jaksan/ehdin/viitsin. No tuleeko niitä katsottua läpi, no ei tule! :bag: Sitten jossain kohtaa vaan menee hermot kun joku hylly tursuaa yli äyräidensä ja siirrän ongelman varaston puolelle jätesäkkiin Kyllä sitä on kohta ruvettava tekemään edes jotakin myös kaikelle muullekin tavaralle ja vaatteelle, pois vaan, jos ei ole ollut tarvetta pitkään aikaan. Kun nyt vaan saisi jotenkin aikaiseksi Jonkun nurkan kun saa joskus katsottua siistiksi, niin hetken päästä se on taas ihan yhtä surkeassa kunnossa kuin ennen siivoustakin. Miten voikin samassa ihmisessä olla kaksi ääripäätä, työssään hiton pikkutarkka ja toimistokin on viimeisen päälle siisti aina, ja sitten kotona tämmöinen kaaos. Hohhoijaa, näytän itselleni :D
Mä oon vaan vienyt lahjoituksena Spr:n konttiin. Ja laittanut tori.fi annetaan osastolle. Kaikki ei mee sieltäkään. Hyvin harvoja esineitä olen saanut myytyä. Mutta poistaminen onkin ollut ensisijainen tavoite. Sitä on kyllä nyt tehtykin, hyvä alku! Nyt vaan kun jaksaa jatkaa seuraavat 3 vuotta niin sit alkaa olla tilaa :DMä voin niin samaistua tähän. "konmaritan" kotona, mutta kuitenkin joka paikka tursuaa kamaa. Just sain vähän kirpparilla myytyä kamaa pois, niin tytöt on siivonnut kaappejaan, niin taas oli reilu kirpparipöydällinen kamaa nurkissa. Turhauttavaa.... En kuitenkaan roskiin viitsi hyvää tavaraa heittää ja olis kiva vähän rahaakin niistä saada. Myyminen on oma prosessinsa. :banghead:
Just tätä mietin, vaan äkkiäkös se saattaa homma alkaa luistaa:)! Onko vauva kuitenkin saanut olla vierihoidossa, vai tarviiko kaappiapua? Mahtaa olla kyllä huikean hellyyttävä mini-ihminen
Paljon voimia sulle hormonihyyryihin