Pulinaketju

Kiitokset onnitteluista.. tää kuvotus on jotain niin kamalaa, ei tee mieli syödä ja oksennusta nousee ylös heti jos syön tukevammin:grumpy:
Oliko täällä tällä viikolla testaajia?

Oletko Sarianna kokeillut niitä pahoinvointirannekkeita? Minä sain niistä hyvän avun kuvotuksiin, joita tosin oli aika vähän, mutta kuitenkin.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Sarianna.

Täällä ollaan taas pohjamudissa kp1. Miksi se tuntuu joka kerta yhtä kamalalta, vaikka järjellä tajuaa, että todennäköisyys raskaudelle ja etenkään onnistuneelle sellaiselle on minimaalinen. Kyllä tässä on käynyt mielessä, että vähemmällä olisi päässyt, jos joulukuisen keskenmenon jälkeen olisi vaan jättänyt vaivahaaveen sikseen. Ensi kuussa tulee vuosi siitä yllätysplussasta ja myös vuosi lisää elinikää eli 44 v.

No nyt tuli pp 8 sit haalea punainen haamu. Ei siitä kuvaa saa, mutta toi se hieman rauhaa kun aika kovia menkkakipuja ollut. Vielä en juhli. Ja mullahan oli tuo on rfsu veriarvolla (hcg) 35.7 haamu myös. Toki kuvattavissa oleva. Pitää koittaa pitää jäät pipossa.

Peppipupu, pidetään peukkuja täällä viivan vahvistumiselle, jännää!!!

Me ollaan selvitelty lahjasoluhoitoa tekeviä klinikoita Latviassa ja Puolassa, vielä ei olla otettu yhteyttä niihin. Meidän muuttorutistus on ihaan loppusuoralla, ja alkaa olla veto aika loppu.

Nyt on jännät olot ollu. Mun nännit tuli aika aristaviksi oviksen jälkeen, mutta nyt loppukierrosta koko rinta sisältäkin jotenkin aristava. Nyt kp27 ja menkat olis pitäny jo alkaa, mutta ei näy. Hirveä väsymys on vaivannut jo monta päivää, mut tietenkin se VOI myös johtua siitä, että oon roudannut muuttolaatikoita ja huonekaluja 12 tuntia joka päivä taas viikon ajan :laughing001 DPO13 siis tänään.

Nyt tekis mieli jo hakea testi, mutta yritän nyt malttaa vielä pari päivää. Jos ne menkat kuitenkin alkaa. Miehelle sanoin tänä aamuna, että oon hyvin skeptinen mahdollisen raskauden suhteen. Että jos mun kohdussa nyt jotain kasvaakin, niin todenäköisimmin pelkkä istukka vaan. Pari tuulimunaraskautta takana, eka niistä jo 14 vuotta sitten, toisesta aikaa 7 vuotta. Ja munasolujen laatu tuskin on parantunut. Mut jännittää silti vähän!

Ai niin ja se piti vielä lisätä, että oon palellu ihan joka päivä viikon ajan, aamulämpö ollu 37 ja välillä illallakin jopa 37,1. Ei ole kuitenkaan kipeä eikä kuumeinen tää olo ainoastaan palelee...

Takaisin