Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitti! :-) Vika päivä töissä ohi. Oli aika kumma olo lähteä, vaikka sitä hetkeä oonkin odottanut pitkään. Poistin jo aamulla työsähköpostin puhelimesta ja kun iltapäivällä tulin kotiin kävin lataamassa appsin takaisin ihan vaan siltä varalta että jotain tärkeää olisi vielä tullut :-D (ei ollut)Tutun kuuloisia lapsuusmuistoja. Vaikkakin enempi 80-luvun loppupuolelta. Ja sit jossain vaiheessa (isompana) sai kattoo Batman (60-luvulta), Ritari Ässää ja MaGyveria.
Kirahville isot tsempit tulevaan! Sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta!
Mahtavaa, huikee määrä!!! Toivottavasti tulee hyvä sato. Tsemppiä ensi viikkoon! Miten homma etenee siitä?Luovuttajalla tämän päivän ultrassa folleja 13-14 ensi viikolla sitten punktio!
Kiitos! Ensiviikolla ma ultra jossa päätetään, koska punktio (to-pe arvio) ja sitten 5 päivää viljelyä mahdollisille hedelmöittyneille ja siitä pakkaseen kaikki saadut. Mä edelleen odotan menkkoja ja sit seuraavista menkoista mulle aloitetaan limiksen kasvatus - siirto kun optimaalinen.Mahtavaa, huikee määrä!!! Toivottavasti tulee hyvä sato. Tsemppiä ensi viikkoon! Miten homma etenee siitä?
Ja kovasti tsemppiä tulevaan ihanaan juhlapäivään! Onko teillä myös juhlat samalla?Täällä on ollut melkoista huisketta! Ollaan tehty muuttoa, eli koti on täynnä pahvilaatikoita ja kauhea kaaos joka paikassa. Oon kyllä ylpeä itsestäni, vietiin jo 8 banaanilaatikollista + 2 jätesäkillistä kamaa spr:n konttiin. Ihan kaikkea ei tarvi viedä uuteen kotiin
Meillä on vihkipäivä jo ensi viikon perjantaina, eli alle viikon päästä! Vihkisormusta on yritetty valita, ja tänään ehkä jo saadaan se oikea mukaan. Mulla on hieman vaikeuksia suhtautua tähän tilanteeseen, kun olen viimeiset 10 vuotta elänyt hyvin askeettista elämää, ostanut lähes kaiken tarvittavan käytettynä, enkä ole turhaa tavaraa ostellut. Nyt mies haluaa ostaa mulle mun mittapuulla tosi kalliin sormuksen, ja se on kyllä todella kaunis, ja se jo oikeastaan valittiin, mut toissayönä heräsin ihme ahdistuskohtaukseen, että en mä voi ottaa vastaan noin kallista sormusta. Teki mieli sanoa, että ostetaan vaan joku edullisempi ja käytetään ne rahat johonkin järkevään... Me tullaan taloudellisesti hyvin erilaisista lähtökohdista, mieskään ei kyllä ole tuhlaileva, ja hänkin elää hyvin askeettisesti, esim. ruokaa ei halua heittää pois, syö kuivat leivätkin sinnikkäästi loppuun, vaikka minä olisin jo ne viskannut pois. Mutta nyt haluaisi tuon sormuksen mulle antaa, just sellaisen kuin mä toivon. Valokuvauksen hommasin myös hääpäivälle, mutta nyt tää rahan meno alkoi jotenkin mua jo ahdistaa. Tuntuu ihan tärväämiselle. Mut toisaalta, kyllä mä sen kauniin sormuksen kuitenkin haluaisin
No, kohta kultasepänliikkeeseen, saapi nähdä mitä sieltä jää käteen. Pari sormusta tilattiin viime kerralla nähtäväksi...
Juhlat pidetään ensi keväänä, mahdollisesti vasta toukokuussa. Mun vanhrmmat viettää talvet ulkomailla, ja haluaisin heidät mukaan juhliin. Vielä eivät ole lähteneet, kun nyt ei oikein edes tiedä saako lähteä koronan vuoksi. Mutta ei nyt haluta juhlia järjestää tän muuton keskellä. Eli keväällä, toivoen että korona olis silloin rauhoittunut.Ja kovasti tsemppiä tulevaan ihanaan juhlapäivään! Onko teillä myös juhlat samalla?
Kiitos! Luovuttaja on etsitty minun mukaan, on juuri saman pituinen, sama hiustenväri ja silmät myös. Ikää ei kerrota eikä muutakaan.HentoHaave, onpa teillä nyt tapahtumia! Kuulostaa ihanalta. Sellainen sormus on hyvä, josta molemmat tykkäävät. Meillä on molemmilla vain vihkisormus, koska mentiin naimisiin niin pian kihlauksen jälkeen. Hintaa en muista, mutta mies halusi tasaisen keltakultaisen ja koska on iso mies ja vahvat kädet, niin ei ihan ohutta voinut valita. Minulla oli valmiina visio keltakultsisesta, jossa on timantti kruunuistutuksella ja sellainen löytyi heti ensimmäisestä kultasepänliikkeestä, missä käytiin. Aiemmin olin yrittänyt etsiä vastaavaa tuloksetta vuosia.
Peppipupu, hieno saalis munasoluja tulossa teille. Onko luovuttajalle jotain kriteerejä, esimerkiksi että olisi jotakuinkin saman värinen kuin sinä tai miehesi? Tiedättekö, minkä ikäinen?