Pulinaketju

No nyt sit vanha tamma sekosi. Olin kehittänyt vakavan addiktion Kaikon bambi leggareihin ja näytti hupenevan pienet koot ja käytettynä ei näitä juuei myynnissä + aika korkealla hinnalla - mä tilasin. Ja koska alekoodi ja ilmaiset toimitusmaksut otin siitä myös mekon. Sitäkin myydään käytettynä 50€... Tää on aivan hullua kun ei ole edes vielä soluja... Teillä muilla taitaa olla vanhoja vaatteita vanhemmilta lapsilta säästössä, mulla ei sit yhtään mitään.

No nyt sit vanha tamma sekosi. Olin kehittänyt vakavan addiktion Kaikon bambi leggareihin ja näytti hupenevan pienet koot ja käytettynä ei näitä juuei myynnissä + aika korkealla hinnalla - mä tilasin. Ja koska alekoodi ja ilmaiset toimitusmaksut otin siitä myös mekon. Sitäkin myydään käytettynä 50€... Tää on aivan hullua kun ei ole edes vielä soluja... Teillä muilla taitaa olla vanhoja vaatteita vanhemmilta lapsilta säästössä, mulla ei sit yhtään mitään.
Eipä löydy meiltä kuin ihan jotain yksittäisiä kaapin pohjalle unohtuneita vaatteita. Kuopus on 9-vuotias, eikä enempää lapsia ole ollut suunnitelmissa, niin ei ole ollut tarve säästää mitään.

Tänään täällä ovisplus. Nyt loppuu testitikut enkä ajatellut enää uusia tilata. Vähitellen täytyy vaan hyväksyä tosiasiat ja jättää yrittäminen taka-alalle. Ei tässä siis enää ehkäisyä oteta käyttöön, mutta en jaksa enää pohtia kierron vaiheita, stressata onnistumista, piinailla oviksen jälkeen.

Siis voiko olla todellista? Mulla on sofin herkkätesti ja reilut menkatkin tullu, mutta testissä selkee haamu..... Olen kuullut näistä sofin testeistä kyllä kaikkee shaibaa.

Liitteet

• IMG_20200909_155609.jpg
    IMG_20200909_155609.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 210
Hurjasti onnea Äitykälle! :Heartbigred Mahtavia uutisia kerta kaikkiaan!

KatMa ihan selvältä plussaltahan tuo näyttää, aiotko varmistaa vielä toisen merkkisellä testillä? Todella toivon, että teillekin olisi pikkuinen tulossa! :love7

Hurjasti onnea Äitykälle! :Heartbigred Mahtavia uutisia kerta kaikkiaan!

KatMa ihan selvältä plussaltahan tuo näyttää, aiotko varmistaa vielä toisen merkkisellä testillä? Todella toivon, että teillekin olisi pikkuinen tulossa! :love7
On kyllä pakko aamulla tehdä testi, löytyy pari clearbluen testiä. Aika hämmentävää... :confused004

No ompas jännittävää KatMa ja Äitykkä! Jäämme odottamaan vahvistuvia viivoja!

Äitykkä sulla kyllä näkyy aikaisin nuo. Mä saan tuollaista dpo 11.

Äitykkä ja KatMa, tosi hyvältä näyttää!

Minulla oli säästössä ensimmäisten lasten vaatteita ja ovat ne olleet myös käytössä, vaikka ensimmäiset olivat tyttöjä ja viimeinen poika. Eniten on ollut käytössä villalaatteet. Niitä en hävittänyt yhtään, kun mummu oli kutonut niin hienoja. Vielä koululaiseksi asti riittää lämmintä päälle.

Ihanaa että on taas jotain jännättävää täällä, Äitykkä ja KatMa, täysillä hengessä mukana teidän haamuissa :) Olispa itelläkin... mulla kp3 menossa.

Muuten oon kyllä ihan hiton onnellinen elämässäni just nyt. Ja uskon vahvasti että tää onni myös kestää elämän myrskyissä.

En vieläkään tiedä, vihitäänkö meidät perjantaina vai ei :woot: Mies on nyt jo kuumeeton, eli flunssa lienee voitettu, vaikka vähän väsähtänyt toki hän on vielä. Mulla alkoi tänä aamuna kurkku tuntua kipeältä... peruin ihan kaiken tältä päivältä, ja oon vain levännyt ja juonut kuumaa inkivääriteetä. Eipä ole kuume noussut, ehkä me päästään ylihuomenna naimisiin :) Meidän häävalokuvaajakin sairastui tänään, sama hiton flunssa. Mut päätin että kuvat otetaan sitten kun hän on terve, ja meidät vihitään pe jos sille ei ole esteitä. Eilen löysin itelleni täydellisen hääpuvunkin. Kappahlista! Ihan vahingossa. Siellä haahuilin vain odottelemassa kun mies oli työterveydessä koronatestissä, ja yhtäkkiä mun edessä on just mun näköinen mekko, kermanvalkoista pitsiä, sellanen oikein "vanhan valkoisen" värinen, pitkä mekko, ja monikerroksinen tyllialushame ohutta ja laskeutuvaa tylliä. Miehellä tismalleen samanvärinen puku. Siis kermanvalkoinen. Aion sitoa itselleni seppeleen hiuksiin syksyisistä lehdistä, ja pienen kimpun myös. Ehkä miehelle jonkun pikku vieheen. Ettei olla liian valkoisia.

Me ollaan kuulkaas melko tyylikäs pari, väittäisin! :)

Ei raskaana. Voisko olla ollut varhainen keskenmeno ja hcg laskussa nyt? Tai sit eilinen testi viallinen.

Liitteet

• IMG-20200910-WA0000.jpeg
    IMG-20200910-WA0000.jpeg
    13.9 KB · Katsottu: 148
Ei raskaana. Voisko olla ollut varhainen keskenmeno ja hcg laskussa nyt? Tai sit eilinen testi viallinen.

Ihme selkeä viiva oli kyllä edellisessä. Luulisin jos olisi km niin laskisi vähän hitaammin tuo viiva? :eek:

Tähän päädyin. Olen tyytyväinen . Sandbergin Aamukaste.

View attachment 93611

Kaunis! Toivottavasti pääsette pe naimisiin!

Äitykkä-77 tsemppiä epävarmuuksiin!

Peppipupu: milloin saittekaan tietää niistä luovuttajan munasoluista?

Berry huomenna siis tiedetään kerätyt, sit la montako niistä hedelmöittyneet ja ensi viikolla sit montako alkiota saatiin!

Takaisin