Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eipä löydy meiltä kuin ihan jotain yksittäisiä kaapin pohjalle unohtuneita vaatteita. Kuopus on 9-vuotias, eikä enempää lapsia ole ollut suunnitelmissa, niin ei ole ollut tarve säästää mitään.No nyt sit vanha tamma sekosi. Olin kehittänyt vakavan addiktion Kaikon bambi leggareihin ja näytti hupenevan pienet koot ja käytettynä ei näitä juuei myynnissä + aika korkealla hinnalla - mä tilasin. Ja koska alekoodi ja ilmaiset toimitusmaksut otin siitä myös mekon. Sitäkin myydään käytettynä 50€... Tää on aivan hullua kun ei ole edes vielä soluja... Teillä muilla taitaa olla vanhoja vaatteita vanhemmilta lapsilta säästössä, mulla ei sit yhtään mitään.
On kyllä pakko aamulla tehdä testi, löytyy pari clearbluen testiä. Aika hämmentävää...Hurjasti onnea Äitykälle! Mahtavia uutisia kerta kaikkiaan!
KatMa ihan selvältä plussaltahan tuo näyttää, aiotko varmistaa vielä toisen merkkisellä testillä? Todella toivon, että teillekin olisi pikkuinen tulossa!
Ei raskaana. Voisko olla ollut varhainen keskenmeno ja hcg laskussa nyt? Tai sit eilinen testi viallinen.