Pulinaketju

Mut siinähän ei voi enää huijata ku paketti on jo postitettu niin eihän se kummallekkaan ole huono asia mutta ite en siks juurikaan tilaa tai myy jos sitä ei pysty ite noutamaan
Onhan se paketin postittajalle (myyjälle) aika huono asia, jos ostaja ei koskaan maksakaan tuotetta... Kaikki ostajatkaan kun ei ikävä kyllä oo rehellisiä.

Alcyone, ihana kuulla, että operaatio meni hyvin!! Toivottavasti pystyt nyt toipumaan nopeasti!

Pikkuvarpaat, ihanaa, että on hyviä uutisia! Toivottavasti ei tule enää takapakkia!

Mulla on omakanta JA Maisa. Maisassa ei näy kun kannassa jo näkyy.

Paljon onnea uuteen kotiin! Ja syksy häät! Ne olis mun haave :love7 vaikka juhlat vois kyllä olla kesällä. Ehkä toi mies joskus kosii? (Tai sitten ei :sorry:)

Tässä mä ehkä näkisin jotain? Onko mun viivalasit saanut vaan harjoitusta?? :bored:

Ihana :Heartred Toivottavasti meillä menisi hyvin ja mäkin pääsisin ihastelemaan vielä pienokaista! 9 viikkoa jäljellä... kovat toiveet ja jännitykset on kyllä, että meneehän kaikki hyvin ja vauvalla olis kaikkk hyvin :confused2
Kiitos! :Heartred :)

Eilen kyllä munasin, lähdin ostoksille kun olo oli aamusta hyvä. Olen halunnut jo jonkin aikaa tietynlaista kukkapöytää, ja kun huomasin netissä, että niitä olisi eräässä kaupassa saatavilla vielä muutama kappale, niin eihän mua mikään olisi muutenkaan estänyt sellaista hakemasta. Mutta virhehän se sitten oli. Hetken aikaa liikuttuani alkoi joka askeleella tuntua alavatsalla todella kova täräys ja kipu. Tuntui ihan siltä, että kohtu tippuu ulos justiinsa. :grumpy: Selvisin sitten kotiin kukkapöytineni ja uusine viherkasveineni, mutta kivut oli kovat koko illan, ei auttanut särkylääkkeetkään. Nyt on suhteellisen ok olo. Eli jos joudutte joskus hysteroskopiaan, niin levätkää seuraava päivä kunnolla. :sorry:

Mulla näkyy Naikkarin merkinnät Omakannassa ihan normaalisti, Maisaa en ole enää käyttänytkään keskeytyksen jälkeen.

No vihdoin hcg arvo tuli :2.3. Hyvä kun alle 5, mutta miksihän lainkaan ylhäällä?
Normaaliksi katsotaan alle 5 arvo, en tiedä mikä sitä pitää sit aina vähän koholla.

Pidän testitaukoo ja eilen tuli verensekaista valkovuotoo, että voipi olla että uus kierto alkaa.

Olettekos ottaneet tuon koronavilkun käyttöön? Mä just latasin, ainoa on vaan se, että pitää olla Bluetooth käytössä - syö akkua.

Koronavilkku myös ladattu, tuo akun kesto myös arveluttaa, pitää seurata. Tai ehkä pitää bluetooth päällä vaan silloin kun liikkuu ihmisten ilmoilla.

Yksinkertaistettuna koronavilkun bluetooth siis rekisteröi muiden laitteiden bluetooth-koodeja, ja sitten jos tulee positiivinen tulos, kerrotaan niiden bluetooth-koodien omistajille, joita se positiivinen käyttäjä on matkan varrella rekisteröinyt tavanneensa. Eli jos vain kotona notkuu tapaamatta ketään, ei tarvitse bluetoothia.

Olettekos ottaneet tuon koronavilkun käyttöön? Mä just latasin, ainoa on vaan se, että pitää olla Bluetooth käytössä - syö akkua.
Ladattu on. Minulla kestää akku ihan mukavasti ja käytän pikalaturia. Ei ole ollut ongelma, vaikka tähänkin asti ollut Bluetooth päällä koko ajan.

Kp 1, eli uuteen kiertoon sit vaan. Menkat alkoi 24/28, eli hieman aikasin kun normaalisti. Hieman aina angstaava teini rauhoittaa pahimpaa vauvakuume tunnetta :grin:nailbiting::mad:

Se tunne kun koko talo on ihan hiljainen Ai että :Heartred

Eilen oli täällä myös hetken, olin yksin kotona, oli mukavaa. Odotan kyllä sitä päivää, että saan olla yksin. En tiedä, saako tätä edes ääneen sanoa :bag: Lastani rakastan yli kaiken, ei siitä ole kyse lainkaan, mutta silti odotan, että jonain päivänä tulevaisuudessa saan olla itsekseni.

Ei se tarkoita ettei lapsiaan rakasta jos haluaa olla yksin välillä se on ihan tervettä ja tulee tarpeeseen jotta taas jaksaa:happy:

Apua! Meidän luovuttaja alkanut tänään piikittämään ja pe ensimmäinen ultra josta saadaan tietää alustavia tuloksia. Ehkä jo ensiviikon lopulla sitten tekemään alkiota!
kaikki ulokkeet teille pystyssä, kyllä nyt vois mennä nappiin joka vaihe!

mites noissa menee jos tulee ropo täyteen hyviä alkioita(optimisti), onko ne teidän käytettävissä pitkänkin aikaa :excited001?
Tosi hyvä fiilis teidän tilanteesta!

Takaisin