Heippa vaan kaikille
Viime viikot on ollut aikamoista pyöritystä, siitä lähtien kun kirjoittelin. Itse asiassa sen jälkeen kun ilmaisin tänne omat pohdintani miehen vauvakuumeesta, huomasin toivovani samaa asiaa itsekin Keskustelimme asiasta todella paljon ja monelta eri kantilta.
Päätimme pohdintojen yhteydessä järjestää häät. Mies kosi siis jo helmikuussa, mutta koronan vuoksi aiottiin siirtää häät ensi kesään. Tämän yhteisen vauvahankinta-projektin lukkoon lyöminen kuitenkin vauhditti häiden suunnittelun tälle syksylle ja nopeasti kasattiin juuri meidän näköiset häät ja upeat juhlat Nyt ollaan oltu aviossa kaksi viikkoa.
Mä kun olen hiukan hullun puoleinen toisinaan (), niin otin kierukan pois kun menkat alkoi puolitoista viikkoa sitten. Nyt elellään ensimmäistä kiertoa ilman ehkäisyä, joten jänniä aikoja.. Ihan hirveesti ei yrittämällä yritetä, katsotaan kuinka käy. Kuitenkin toive on kummallakin vahvana mielessä.
Ensi viikonlopuksi lähdetään "häämatkalle" Turkuun. Saatiin ihania häälahjoja, jotka käytämme yhteiseen tekemiseen ( pakohuone-lahjakortti, Haraldin lahjakortti ja hotelli-lahjakortti). Tulee ihan mahtava viikonloppu ❤
Lueskelin teidänkin kuulumisia ja paljon on tapahtunut teilläkin. Kaikki ei aina tietenkään voi olla positiivista, mutta ihanasti olette tukeneet toisianne hyvässä ja huonossa Aivan mahtavaa! Mä koitan aktiivisemmin osallistua keskusteluun, mut koska käyn kahta eri koulua ja kotona neljä aktiivista tyttöä harrastuksineen, saattaa toisinaan venähtää Superihanaa alkavaa viikkoa kaikille