Pulinaketju

Mun vihkisormus maksoi 1000 euron paikkeilla tai vähän yli en muista tarkkaan miehellä on vain kihlasormus met ei pidetty kihlajaisia niin pidettiin kunnon häät:happy: niin ja sormus on teetetty
Pienille löysin mustikkamaissi naksuja ja arvatkaa olivatko ilosia kun saivat:grin Ai että ihanaa kun pienistä asioista tulee naurua ja riemua

Mä olin kultasepänliikkeessä töissä kun mentiin kihloihin ja naimisiin. Henkilökunta-alennuksella (-50%) sai kivat sormukset (rivitimanttisormus + yksikivinen ) kohtuuhintaan. Pidettiin vihkivalojen uudistus Malediiveillä autiolla saarella, kun tuli 10 vuotta avioliittoa täyteen ja silloin vaihdoin vihkisormuksen sellaiseen , jossa on yksi iso timantti keskellä ja pieniä molemmin puolin. Nyt en ole Koronan aikaan käyttänyt sormuksia ollenkaan.

Meillä maksoi miehen kanssa vihkisormukset yhteensä 120 eur. Mutta ne on mun toiveesta titaania. Titaanin väriset reunoilta ja keskeltä mustat. Mulla lisäksi swarowskin kristalli keskellä. Kiveksi sai valita ihan minkä halusi, mutta halusin kristallin enkä timanttia, koska sillä on mulle oma merkitys.
Mä en ois myöskään alunperin halunnu timantteja koska se ei ole eettistä. Etsittiin mulle alkujaan jotain muuta ja ihastuin helmisormukseen. Sit tuli tilanne et nähtiin Timanttisten konkurssimyynti ja käytiin vaan katsoo tilanne. No, tuo sormus oli ainoa mun kokoa ja niin hyvässä alessa, että näin sen alen entä sitä eettisyyttä enää. Enhän tosin tiedä onko tää aito vai synteettinen, ehkä parempi et ois synteettinen :D

Jos 10v hääpäivänä sais sen helmisormuksen <3

Mulle ei kannata ostaa kalliita koruja, koska ei tule käytettyä. Hoitoalalla töissä, niin saattaa olla etten viikko kausiin laita vihkisormusta sormeen. Ja saatan unohtaa sen jonnekkin. Mies kosi mua vihkisormuksella ja oli mun mielestä ihan liian kallis, n. 250€. Itsellään taitaa olla titaaninen sormus, sekin ihan naarmuilla, kun käyttää sitä remonteissa ja ihan joka paikassa. Emme ole koruihmisiä :joyful:
Mun sisko, joka juuri meni naimisiin, otti vaatimattoman vihkisormuksen, jota voi töissä pitää. Sellainen työ, ettei suuria kiviä kannata olla. Kihlasormusta ei ole lainkaan.

20200905_121645.jpg

Noista kolmesta nyt pitäis valita. Liian vaikeeta :nailbiting:

Heippa vaan kaikille

Viime viikot on ollut aikamoista pyöritystä, siitä lähtien kun kirjoittelin. Itse asiassa sen jälkeen kun ilmaisin tänne omat pohdintani miehen vauvakuumeesta, huomasin toivovani samaa asiaa itsekin Keskustelimme asiasta todella paljon ja monelta eri kantilta.

Päätimme pohdintojen yhteydessä järjestää häät. Mies kosi siis jo helmikuussa, mutta koronan vuoksi aiottiin siirtää häät ensi kesään. Tämän yhteisen vauvahankinta-projektin lukkoon lyöminen kuitenkin vauhditti häiden suunnittelun tälle syksylle ja nopeasti kasattiin juuri meidän näköiset häät ja upeat juhlat Nyt ollaan oltu aviossa kaksi viikkoa.

Mä kun olen hiukan hullun puoleinen toisinaan (), niin otin kierukan pois kun menkat alkoi puolitoista viikkoa sitten. Nyt elellään ensimmäistä kiertoa ilman ehkäisyä, joten jänniä aikoja.. Ihan hirveesti ei yrittämällä yritetä, katsotaan kuinka käy. Kuitenkin toive on kummallakin vahvana mielessä.

Ensi viikonlopuksi lähdetään "häämatkalle" Turkuun. Saatiin ihania häälahjoja, jotka käytämme yhteiseen tekemiseen ( pakohuone-lahjakortti, Haraldin lahjakortti ja hotelli-lahjakortti). Tulee ihan mahtava viikonloppu ❤

Lueskelin teidänkin kuulumisia ja paljon on tapahtunut teilläkin. Kaikki ei aina tietenkään voi olla positiivista, mutta ihanasti olette tukeneet toisianne hyvässä ja huonossa Aivan mahtavaa! Mä koitan aktiivisemmin osallistua keskusteluun, mut koska käyn kahta eri koulua ja kotona neljä aktiivista tyttöä harrastuksineen, saattaa toisinaan venähtää Superihanaa alkavaa viikkoa kaikille

Ääh nyt mun miehelle tuli illalla kuume ja kurkkukipu! En kestä jos joudutaan siirtää vihkimistä. Onhan se mahdollista toipua flunssasta neljässä päivässä, mutta ei kovin todennäköistä :depressed: Ja hyvin todennäköistä taas on, että sama flunssa on minussakin parin päivän tai viikon viiveellä. Noiden antibioottikuurieni jälkeen mun vastustuskyky lie aika heikko. Pahimmassa tapauksessa joudutaan siirtämään useammalla viikolla :banghead:

Koronatestissä nyt on ainakin käytävä, se voi jo estää vihkimisen, jos testitulosten saaminen kestää. Huoh.

Toisaalta, onpa hyvä ettei meillä ole nyt hääjuhlia samalla - olis paljon enemmän peruutettavaa/siirrettävää! Nyt tarvii vain vaihtaa maistraatin ajanvaraus ja sopia valokuvaajan kanssa uusi aika. Yritän ajatella positiiviselta kannalta.

Ellem, onnea! Toivottavasti tärppää samalla vauhdilla, mitä muutenkin olette edenneet!

HentoHaave, voi harmi! Pikaista paranemista miehelle ja tietysti negatiivista testitulosta. Asutteko sellaisella alueella, että korona olisi todennäköinen vaihtoehto?

Ellem, onnea! Toivottavasti tärppää samalla vauhdilla, mitä muutenkin olette edenneet!

HentoHaave, voi harmi! Pikaista paranemista miehelle ja tietysti negatiivista testitulosta. Asutteko sellaisella alueella, että korona olisi todennäköinen vaihtoehto?
Ei ole tällä alueella todennäköinen, mut ollaan jouduttu käymään Helsingin seudulla aika tiheeseen, eli sieltä nyt voi vaikka kaupasta tarttua mukaan.

Ellem, vau, ihana!! Paljon onnea teille! :Heartred

Tsemppiä Hento Haave! Toivottavasti olisi pelkkä flunssa vain.

Minulla alkoi työt viime viikolla. Nyt teen vain tuntitöitä, koska tosiaan lapset ovat isovanhempien hoidossa ja yritetään tehdä homma mukavaksi kaikille osapuolille, ettei esim. yksivuotias huuda minun perääni pitkiä aikoja. Tuntuu kyllä ihan lomalta saada istua koneella useita tunteja ilman minkäänlaista vastuuta lapsista. :grin

Heippa vaan kaikille

Viime viikot on ollut aikamoista pyöritystä, siitä lähtien kun kirjoittelin. Itse asiassa sen jälkeen kun ilmaisin tänne omat pohdintani miehen vauvakuumeesta, huomasin toivovani samaa asiaa itsekin Keskustelimme asiasta todella paljon ja monelta eri kantilta.

Päätimme pohdintojen yhteydessä järjestää häät. Mies kosi siis jo helmikuussa, mutta koronan vuoksi aiottiin siirtää häät ensi kesään. Tämän yhteisen vauvahankinta-projektin lukkoon lyöminen kuitenkin vauhditti häiden suunnittelun tälle syksylle ja nopeasti kasattiin juuri meidän näköiset häät ja upeat juhlat Nyt ollaan oltu aviossa kaksi viikkoa.

Mä kun olen hiukan hullun puoleinen toisinaan (), niin otin kierukan pois kun menkat alkoi puolitoista viikkoa sitten. Nyt elellään ensimmäistä kiertoa ilman ehkäisyä, joten jänniä aikoja.. Ihan hirveesti ei yrittämällä yritetä, katsotaan kuinka käy. Kuitenkin toive on kummallakin vahvana mielessä.

Ensi viikonlopuksi lähdetään "häämatkalle" Turkuun. Saatiin ihania häälahjoja, jotka käytämme yhteiseen tekemiseen ( pakohuone-lahjakortti, Haraldin lahjakortti ja hotelli-lahjakortti). Tulee ihan mahtava viikonloppu ❤

Lueskelin teidänkin kuulumisia ja paljon on tapahtunut teilläkin. Kaikki ei aina tietenkään voi olla positiivista, mutta ihanasti olette tukeneet toisianne hyvässä ja huonossa Aivan mahtavaa! Mä koitan aktiivisemmin osallistua keskusteluun, mut koska käyn kahta eri koulua ja kotona neljä aktiivista tyttöä harrastuksineen, saattaa toisinaan venähtää Superihanaa alkavaa viikkoa kaikille
Kuulostaapa ihanalle, miten asiat lähti teillä rullaamaan! Toivotaan että tärppäisi pian.

Minullakin alkaa jo heräämään pieni ajatus siitä, että jospa järkättäis ne hääjuhlatkin vielä tänä syksynä! Vaikka tätä muuttoa tässä nyt on vielä paljon tekemättä, toisaalta... :)

Ellem, vau, ihana!! Paljon onnea teille! :Heartred

Tsemppiä Hento Haave! Toivottavasti olisi pelkkä flunssa vain.

Minulla alkoi työt viime viikolla. Nyt teen vain tuntitöitä, koska tosiaan lapset ovat isovanhempien hoidossa ja yritetään tehdä homma mukavaksi kaikille osapuolille, ettei esim. yksivuotias huuda minun perääni pitkiä aikoja. Tuntuu kyllä ihan lomalta saada istua koneella useita tunteja ilman minkäänlaista vastuuta lapsista. :grin
Hienoa, että isovanhemmat ovat vielä käytettävissä. Työnteko on hyvää vastapainoa lastenhoidolle ja lisäksi helpottaa kummasti taloudellista tilannetta.

Takaisin