Pulinaketju

Nyt meillä on talokaupat tehtynä, eli uusi yhteinen koti!! <3

Avioitumisen suhteen päätettiinkin tehdä niin, että mennään jo nyt syksyllä avioon, ja järjestetään ne hääjuhlat ensi keväänä, jos rajoitukset sen sallii. Mulla olisi läheinen ystävä ja sukulaisia tulossa ulkomailta, eli nyt eivät pääsisi karanteenisuositusten vuoksi.

Alan kallistuun siihen ajatukseen, että antaa vaan viivan paikkaa. Ei nää testit ennen sellasta ole kohdallani tehnyt. Ei ole tuo outo hailura viiva yhtään vahvistunut.

Liitteet

• IMG_20200829_085543.jpg
    IMG_20200829_085543.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 159
Nyt meillä on talokaupat tehtynä, eli uusi yhteinen koti!! :Heartred

Avioitumisen suhteen päätettiinkin tehdä niin, että mennään jo nyt syksyllä avioon, ja järjestetään ne hääjuhlat ensi keväänä, jos rajoitukset sen sallii. Mulla olisi läheinen ystävä ja sukulaisia tulossa ulkomailta, eli nyt eivät pääsisi karanteenisuositusten vuoksi.

Ihanaa, oma koti, oma lupa!:smiley-angelic003

Karkasimme mieheni kanssa naimisiin pari vuotta sitten, olen tässä alkanut miettimään että 5 vuoden kohdalla vois pitää isot bileet. :woot:

Onnea uudesta kodista ja tulevista häistä <3

No niin, sain sen työpaikan! :dance011On tosi hyvät fiilikset tästä. En ole aiemmin työskennellyt kyseisessä paikassa, mutta ovat tuttuja jo ennestään verkostotyöskentelyn kautta. Työnantajalla on tosi hyvä maine ammattilaisten kesken ja monet tekevät siellä pitkää uraa. Työnkuva itsessään on mieluisa, joten uskoisin viihtyväni. :)
Onnea :smiley-bounce016

Mä oon ollut opettajana pidemmissä pätkissä 2008 keväästä. Yhteensä 7 koulussa. Nykyisessä pisimpään, 3v. Joko on ollut määräaikaisuus tai olen hävinnyt paikan kilpailijalle tai olen jäänyt äitiyslomalle. En usko, että tämäkään koulu on lopullinen paikka. Olen vähän levoton ja haluan nähdä vielä muutakin. Vakipaikasta on hyvä katsella muuta, niin on taloudellinen turva, kun ei tiedä miten terveys säilyy tässä huushollissa.

Alan kallistuun siihen ajatukseen, että antaa vaan viivan paikkaa. Ei nää testit ennen sellasta ole kohdallani tehnyt. Ei ole tuo outo hailura viiva yhtään vahvistunut.
Onko tämä apteekin oma? Mulla väläytti kanssa vuosi sitten näitä syyttä. Tai sit oli kemiallinen. Pc on ollut hyvä ja rfsu nykyään.

Kiitos Suski, hemulix, Peppipupu ja Helena! :Heartred
Mikä dpo sinulla on? Kyllähän tuossa viivaa näkyy kuitenkin. Mulle tulee herkästi kaikenlaisia turhia viivanpaikkoja, mutta jos sinulle yleensä ei, niin ei vielä heitetä toivoa! :)

Onnea uudesta kodista, ihanaa kun asiat on järjestyksessä! :Heartred

Toimiiko teille foorumi ihan normaalisti? Mulla on sellainen ihmeellinen ajoittain ilmestyvä ongelma, että viestejä jää keskeltä ketjua näkymättömiin. Sitten kun itse kirjoitan jotain, niin lisää muiden aiemmin lähettämiä viestejä ilmestyy toisten väliin näkyville.:eek:

Kiitos Suski, hemulix, Peppipupu ja Helena! :Heartred

Mikä dpo sinulla on? Kyllähän tuossa viivaa näkyy kuitenkin. Mulle tulee herkästi kaikenlaisia turhia viivanpaikkoja, mutta jos sinulle yleensä ei, niin ei vielä heitetä toivoa! :)

Onnea uudesta kodista, ihanaa kun asiat on järjestyksessä! :Heartred

Toimiiko teille foorumi ihan normaalisti? Mulla on sellainen ihmeellinen ajoittain ilmestyvä ongelma, että viestejä jää keskeltä ketjua näkymättömiin. Sitten kun itse kirjoitan jotain, niin lisää muiden aiemmin lähettämiä viestejä ilmestyy toisten väliin näkyville.:eek:
Tänään dpo 11, kp 23/28.

Mulla toimii normaalisti, kännykältä selailen ja kirjottelen.

Tänään dpo 11, kp 23/28.

Mulla toimii normaalisti, kännykältä selailen ja kirjottelen.
Eli ihan hyvin voi viivat tuosta tummentua, eihän monella näy mitään vielä dpo 11. Pidän peukut pystyssä! :)

Mulla on useimmiten läppäri käytössä ja tässä on hurjasti kaikkia estoja päällä, kun mies on it-hommissa. Luulen, että nuo estot voi aiheuttaa tän ongelman, kun olen nyt selaintakin päivittänyt tarpeen tullen.

Kysyn nyt tälläkin mielipidettä , mikä on teidän mielestä sopiva aika odottaa, että käytetyn tavaran myyjä saa vietyä paketin postiin? Useimmissa tapauksissa mulla viety 1-2 päivän kuluttua maksusta, jos viivästynyt on myyjä aina laittanut viestin siitä. Mikä siis sopiva aika ennen kaupanpurun ehdottamista? 2 viikkoa maksusta? Itse pidän nopeista kaupoista ja jos maksan heti, toivoisin vastapuolelta samaa... Ja jos esim työvuorojen takia viivästyy postitus voisiko siitä sanoa esim postitan ke, maksa silloin. Ottaa päähän "lainata" rahaa yli viikoksi ja vahdata pakettia. Nyt esim myyjä luonut lähetystunnuksen 27.8 (kamalan vinkumksen jälkeen - maksettu 23.8.), mutta ei vienyt pakettia. Toiselle maksoin to ja ei ole vienyt ärrälle. Minusta paskaa käytöstä. Pitänee vaan ostaa uusia tavaroita liikkeistä.

Ja siis kyseessä muutaman kympin ostoja, johen en menetä maltaita, mutta ajattelin pian tuon aikaisemman kohdalla ehdottaa kyllä rahojen palautusta tai vien poliisille asian. Sen verta olen periaatteellinen. Ehkä sen kaksi viikkoa odotan. Tällä typillä on näemmä muutakin myynnissä tuolla Torissa.

Takaisin