Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt meillä on talokaupat tehtynä, eli uusi yhteinen koti!!
Avioitumisen suhteen päätettiinkin tehdä niin, että mennään jo nyt syksyllä avioon, ja järjestetään ne hääjuhlat ensi keväänä, jos rajoitukset sen sallii. Mulla olisi läheinen ystävä ja sukulaisia tulossa ulkomailta, eli nyt eivät pääsisi karanteenisuositusten vuoksi.
Onnea uudesta kodista ja tulevista häistäNyt meillä on talokaupat tehtynä, eli uusi yhteinen koti!!
Avioitumisen suhteen päätettiinkin tehdä niin, että mennään jo nyt syksyllä avioon, ja järjestetään ne hääjuhlat ensi keväänä, jos rajoitukset sen sallii. Mulla olisi läheinen ystävä ja sukulaisia tulossa ulkomailta, eli nyt eivät pääsisi karanteenisuositusten vuoksi.
Tosi kiva kuulla, että voi paremminMies sai niin sanotusti terveen paperit jospa tämä kaikki ois vihdoin takana vaikka kuntoutusta on vielä edes.. Kerrankin voin sanoa että oon pienestäkin kiitollinen
Ihanaa Venetsia laista kaikille ja olkaahan nätisti:)
OnneaNo niin, sain sen työpaikan! On tosi hyvät fiilikset tästä. En ole aiemmin työskennellyt kyseisessä paikassa, mutta ovat tuttuja jo ennestään verkostotyöskentelyn kautta. Työnantajalla on tosi hyvä maine ammattilaisten kesken ja monet tekevät siellä pitkää uraa. Työnkuva itsessään on mieluisa, joten uskoisin viihtyväni. :)
Onko tämä apteekin oma? Mulla väläytti kanssa vuosi sitten näitä syyttä. Tai sit oli kemiallinen. Pc on ollut hyvä ja rfsu nykyään.Alan kallistuun siihen ajatukseen, että antaa vaan viivan paikkaa. Ei nää testit ennen sellasta ole kohdallani tehnyt. Ei ole tuo outo hailura viiva yhtään vahvistunut.
Kuvamuistoja pompahtelee takavuosilta. Kuopus tässä 1,5 viikkoa
Kiitos Helena80Onnea uudesta kodista ja tulevista häistä
Tilasin raskauskeijulta herkkiä testejä, one steppejä.Onko tämä apteekin oma? Mulla väläytti kanssa vuosi sitten näitä syyttä. Tai sit oli kemiallinen. Pc on ollut hyvä ja rfsu nykyään.
Mikä dpo sinulla on? Kyllähän tuossa viivaa näkyy kuitenkin. Mulle tulee herkästi kaikenlaisia turhia viivanpaikkoja, mutta jos sinulle yleensä ei, niin ei vielä heitetä toivoa! :)Alan kallistuun siihen ajatukseen, että antaa vaan viivan paikkaa. Ei nää testit ennen sellasta ole kohdallani tehnyt. Ei ole tuo outo hailura viiva yhtään vahvistunut.
Onnea uudesta kodista, ihanaa kun asiat on järjestyksessä!Nyt meillä on talokaupat tehtynä, eli uusi yhteinen koti!!
Tänään dpo 11, kp 23/28.Kiitos Suski, hemulix, Peppipupu ja Helena!
Mikä dpo sinulla on? Kyllähän tuossa viivaa näkyy kuitenkin. Mulle tulee herkästi kaikenlaisia turhia viivanpaikkoja, mutta jos sinulle yleensä ei, niin ei vielä heitetä toivoa! :)
Onnea uudesta kodista, ihanaa kun asiat on järjestyksessä!
Toimiiko teille foorumi ihan normaalisti? Mulla on sellainen ihmeellinen ajoittain ilmestyvä ongelma, että viestejä jää keskeltä ketjua näkymättömiin. Sitten kun itse kirjoitan jotain, niin lisää muiden aiemmin lähettämiä viestejä ilmestyy toisten väliin näkyville.
Eli ihan hyvin voi viivat tuosta tummentua, eihän monella näy mitään vielä dpo 11. Pidän peukut pystyssä! :)Tänään dpo 11, kp 23/28.
Mulla toimii normaalisti, kännykältä selailen ja kirjottelen.