Mitäs aamu sanoo ?Hmmm. Tuli testit tänään postissa ja tietysti yhden tikutin Tässä tiirailtavaa. Haamu vai räikee viivan paikka? Itsellä vahvat viivalasit päässä. Tänään dpo9.
View attachment 93137
View attachment 93138
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitäs aamu sanoo ?Hmmm. Tuli testit tänään postissa ja tietysti yhden tikutin Tässä tiirailtavaa. Haamu vai räikee viivan paikka? Itsellä vahvat viivalasit päässä. Tänään dpo9.
View attachment 93137
View attachment 93138
Hmmm. Tuli testit tänään postissa ja tietysti yhden tikutin Tässä tiirailtavaa. Haamu vai räikee viivan paikka? Itsellä vahvat viivalasit päässä. Tänään dpo9.
View attachment 93137
View attachment 93138
, noi kuvat menee kauheen suttuiseksi kun lataa tänne.Toivotaan vahvistumista!
Mulla enemminkin ns. miesnäkö, en osaa haamuja ollenkaan tulkita... :bag:
Täällä kp1 ja fiilikset sen mukaiset.
Mä olen ollut nykyisessä työpaikassa 11 vuotta ja kaipaisin kyllä vaihtelua. Ahdistaa ajatellakin että olisin samoissa hommissa eläkeikään saakka. Työnantaja on sinänsä kiinnostava ja alakin, mutta olen sellainen että kaipaisin haasteita ja kehittymistä. Olen vaihtanut vastuualuetta kolmesti näiden 11 vuoden aikana, mutta tehnyt silti suunnilleen samaa hommaa. Mutta on vaikea miettiä mitä sitä tekisi jos ei tätä. Kohta vaan on ihan viimeiset hetket vaihtaa, jos vielä joku palkkaisi tämänikäisen.
Kiitos kysymisestä! :) Toimenpide meni oikein hyvin. Koko kohdun kaavintaa ei tarvinut tehdä, vaan selvittiin helpommalla. Eli jos oikein ymmärsin tuosta leikkauskertomuksesta, niin istukan palanen on poltettu irti ja sitten haavan kohtaa vielä kaavittu. Tämän jälkeen kohtuun on ruiskutettu haavan hoitamiseksi geeliä, mikä estää kiinnikkeiden syntymistä/pitää kohdun seinämiä erillään. Nukutuksesta en muista mitään, mutta ei siinäkään ollut ongelmia. Viimeinen oma muistikuva on hapen hengittämisestä leikkaussalissa ja sitten vasta heräämöstä. Olo on heti heräämisestä asti ollut hyvä ja virkeä, ja kivut on hyvin maltilliset, eikä juuri enää vuodakaan. Taas pitää sanoa, että henkilökunta Naikkarilla on kyllä todella osaavaa ja ystävällistä. Leikkaussaliin mentäessä jännitti vähän enemmän, kun oli ihan uusi tilanne, mutta koko leikkaussalihenkilökunta oli hurjan empaattista ja kannustavaa.Alcyone, miten tänään meni?
Tuliko nega?Hei te olette vaan ihania!
Yölento seuraava testi vasta 28.8 ja sit toivotaan negaa!
Ihana kuulla, että meni näin hyvin!Kiitos kysymisestä! :) Toimenpide meni oikein hyvin. Koko kohdun kaavintaa ei tarvinut tehdä, vaan selvittiin helpommalla. Eli jos oikein ymmärsin tuosta leikkauskertomuksesta, niin istukan palanen on poltettu irti ja sitten haavan kohtaa vielä kaavittu. Tämän jälkeen kohtuun on ruiskutettu haavan hoitamiseksi geeliä, mikä estää kiinnikkeiden syntymistä/pitää kohdun seinämiä erillään. Nukutuksesta en muista mitään, mutta ei siinäkään ollut ongelmia. Viimeinen oma muistikuva on hapen hengittämisestä leikkaussalissa ja sitten vasta heräämöstä. Olo on heti heräämisestä asti ollut hyvä ja virkeä, ja kivut on hyvin maltilliset, eikä juuri enää vuodakaan. Taas pitää sanoa, että henkilökunta Naikkarilla on kyllä todella osaavaa ja ystävällistä. Leikkaussaliin mentäessä jännitti vähän enemmän, kun oli ihan uusi tilanne, mutta koko leikkaussalihenkilökunta oli hurjan empaattista ja kannustavaa.
Kiitos kysymisestä! :) Toimenpide meni oikein hyvin. Koko kohdun kaavintaa ei tarvinut tehdä, vaan selvittiin helpommalla. Eli jos oikein ymmärsin tuosta leikkauskertomuksesta, niin istukan palanen on poltettu irti ja sitten haavan kohtaa vielä kaavittu. Tämän jälkeen kohtuun on ruiskutettu haavan hoitamiseksi geeliä, mikä estää kiinnikkeiden syntymistä/pitää kohdun seinämiä erillään. Nukutuksesta en muista mitään, mutta ei siinäkään ollut ongelmia. Viimeinen oma muistikuva on hapen hengittämisestä leikkaussalissa ja sitten vasta heräämöstä. Olo on heti heräämisestä asti ollut hyvä ja virkeä, ja kivut on hyvin maltilliset, eikä juuri enää vuodakaan. Taas pitää sanoa, että henkilökunta Naikkarilla on kyllä todella osaavaa ja ystävällistä. Leikkaussaliin mentäessä jännitti vähän enemmän, kun oli ihan uusi tilanne, mutta koko leikkaussalihenkilökunta oli hurjan empaattista ja kannustavaa.
Itse asiassa keväällä hainkin yhtä mielenkiintoista paikkaa ja pääsin haastatteluun. Se oli ihan kannustavaa. Työhön valittiin meistä kahdesta haastatelluista se, joka oli jo kyseistä pestiä hoitanut määräaikaisena 4 vuotta... Mutta kyseessä oli vaativan tason työ ja omalle ammatilliselle itsetunnolle teki hyvää päästä haastatteluun saakka, kun hakijoita oli lukuisia, vaikka paikka oli määräaikaisuus.Mulla tuli työpaikan vaihto eteen kaksi vuotta sitten, kun yritystä, jossa olin, oltiin lohkomassa kahteen osaan ja mun hommat olisivat siirtyneet pieneen startupiin. Olin ollut firmassa töissä 9 vuotta ja työnhaku hirvitti, mutta uusi työ löytyi isosta firmasta, paremmalla palkalla ilman jatkuvaa matkustamista. Kun pakko oli (ei kiinnostanut yrittäjämäinen työ huonolla palkalla ja kauhealla stressillä), kyllä se vain löytyi. Asioilla on tapana järjestyä, vaikka prosessiin meni noin puoli vuotta.
Rohkeasti vain katsomaan paikkoja ja päivittämään cv:tä. Vaikka ei lopulta edes hakisi mitään, välillä on hyvä katsoa mitä kaikkea sitä on tullut tehtyä ja mitä kaikkea osaakaan (ja kirjoittaa ylös) ja toisaalta tulee ehkä mietittyä omia kehityskohteita (joita voi ottaa työn alle jo nykyisessä hommassa ). Ja ei ole pahitteeksi käydä treenaamassa työhaastattelua jos sellaiseen pääsee. Jos tulee oikeasti tilanne, että työpaikkaa pitäisi vaihtaa, on sitten ainakin paperit kunnossa ja ehkä vähän treeniä haastattelutilanteista. :)
Voit kokeilla katsoa jo nyt omakannasta. Ne on todennäköisesti kirjattu järjestelmiin, mutta riippuu kunnasta, piilotetaanko ne odottamaan tilaajan kuittausta vai näkyvätkö ne jo ennen kuin tilaaja käy kuittaamassa. Raskaustestitulokset tulevat tosi nopeasti, minulla kesti 2 tuntia.Mahtavaa Alcyone!
Suski kävin klo 13 ja ei sitten vissiin ehtinyt tälle päivälle tulos. Taitaa olla koronatestejä kiireisempinä jonossa. Nyt pitää vissiin odottaa maanantaihin?