Pulinaketju

Mä en kestä kun tulosten saaminen taas kestää... Ajetaankohan ne Maisaan aina jotenkin samaan aikaan päivästä? Ti tuli 15.05. Mutta kävin tänään yli tuntia aikaisemmin labrassa.

Olen jotenkin ihan stressissä ja guukkeloinut kaikki syövästä rypäleraskauteen. Toi arvo on liian iso mun viikoille. Max 4+3 oli sillon kun arvo 2214,90. Aikaisempi ei voi olla koska keskenmeno alkoi tuolloin 4+3
Huhhuh, on kyllä asteen liian piinaavaa siellä nyt :nailbiting:! Vähänkö me odotetaan myös sun tuloksia!

2500, 1 eli jotain tosi huonoa taas tapahtumassa. Voisi ehkä viitata kohdun ulkopuoliseen, mutta aika kovat arvot siihen. Raskauteen taas ei nouse tarpeeksi. *pari kirosanaa *

Peppipupu, koska pääset ultraan?
Aamulla klinikalle. Piti olla hoidon suunnittelu. Mies lohdutti että voi sen hoidon suunnitella ja mun siirto sit viivästyy siihe, että saadaan tähän sysikakkaan ruumiiseen jokin stabiili tila. Otetaan huomenna sit kaikki mahdolliset testit ja ultra omaan piikkiin. Mä en jatka näin. Kunnallisella tekisin vieläkin niitä tikkutestejä..

Aamulla klinikalle. Piti olla hoidon suunnittelu. Mies lohdutti että voi sen hoidon suunnitella ja mun siirto sit viivästyy siihe, että saadaan tähän sysikakkaan ruumiiseen jokin stabiili tila. Otetaan huomenna sit kaikki mahdolliset testit ja ultra omaan piikkiin. Mä en jatka näin. Kunnallisella tekisin vieläkin niitä tikkutestejä..
Varmasti saatte klinikalla hyvää hoitoa! Viisaita sanoja mieheltä!

Tsemppiä ja voimia Peppipupu ja kaikki muutkin
Mies saatu hereille leikkuun jäljiltä ja nyt toivotaan parasta jotta tää olis viimonen oon niin uupunut ja yli väsyny mutta ei auta onneks isommista suuri apu täälä

Tsemppiä ja voimia Peppipupu ja kaikki muutkin
Mies saatu hereille leikkuun jäljiltä ja nyt toivotaan parasta jotta tää olis viimonen oon niin uupunut ja yli väsyny mutta ei auta onneks isommista suuri apu täälä

Voi kurjuus, onpa tosi ikävää että kävi näin!!! Mutta tosiaan viisaat sanat mieheltäsi. Toivottavasti asiat etenevät mahdollisimman hyvin huomenna.

Voimia :Heartred:Heartred:Heartred

Jaksamista Peppipupulle :Heartred

Aihehan on hyvin ikävä, mutta en voinut mitään sille, että toinen suupieli rupesi nykimään itseään ylös päin tuon sanan "sysikakka" kohdalla :bag:

Muokattu viimeksi:
Toivottavasti saat pian varmuuden mitänoikein on meneillään Peppipupu.

Meillä on tänään 14-vuotishääpäivä. Lähdettiin jo aamusta miehen kanssa metsään ja kierrettiin lenkki. Juteltiin siellä myös paljon miehen uupumuksesta. Mä itse olen jo tähän tilanteeseen väsynyt ja toivoisin vaan, että mies alkaisi päästä voiton puolelle. Mutta ei siltä vaikuta, valitettavasti. No, oli silti ihana olla yhdessä ja jutella kunnolla.Kyllä mä paljon tuota miestä edelleen rakastan. Mentiin sitten vielä syömään. Huvitti, kun vaihdettiin siistit vaatteet päälle siinä parkkipaikalla metsässä ja meikkasin nopeasti.

Hei oliko jollain jemmassa cb viikkonäytöllisestä viitearvot? 2-3 viikkoa näyttäisi netin experttien mukaan olevan viitteessä 200-2000 tai 200-20000?

Te olette kaikki niin ihania ja kultasia. Koska mulla on hcg veressä tirautin itkut kun luin teidän tsemppausta! Lovee!!!

Silleen olen repinyt tukkaa päästä tuon ti arvon 2214 kanssa kun ei riitä viikot tuohon. Pieni epätoivoinen usko nostaa päätään siihen, ertä olisiko ti tulos tallennettu väärin (ei 2214 vaan 1214) jolloin viikot saattaisivat riittää ja nousu olisi tuplaantunut tähän päivään 2500? Olenko aivan hullu? Onko siirto kantaan automaattinen jostain testilaitteesta? Mä en ymmärrä tätä yhtälöä ja en pysty keskittymään mihinkään...

Ti viikko näyttö siis tuntia ennen hcg-testiä 2-3 viikkoa joka oli yhden expertin mukaan se 200-2000. Ei siis menisi veritestin 2214 viitteeseen.

Muokattu viimeksi:
Paljon tsemppiä Peppipupulle! :Heartred Toivotaan tosiaan, että huomenna asian laita selviää.
Tuohon digitestiin en osaa kyllä mitään vastata.

Me ollaan koko perhe lomailtu viimeiset viikot. Ensi viikolla alkaa työt. Etätöillä jatketaan ensi viikko ja sen jälkeen parina päivänä viikossa pitäisi mennä toimistolle. Ellei tilanteet taas muutu. Yhden päivän kävin kesäkuun lopulla toimistolla tekemässä, kun vaihtui kone. Oli ihan kiva olla siellä, kun oli niin rauhallista. :) Tosin en yhtään odota innolla julkisilla matkustamista töihin...
Otin nyt kesällä letrot käyttöön ainakin yhden kierron ajaksi. Ensi viikon lopulla selviää onko tuottaneet tulosta. Yritys on kyllä olla kova, mutta juuri oletetun oviksen aikaan jäi muutamia päiviä väliin, kun oltiin mökillä, missä oli porukkaa sen verran paljon ettei onnistunut juuri silloin... No katsotaan kuin käy!

Peppipupu, toivotaan huomiselle hyviä uutisia!

MiisaS, täälläkin loma jo loppumassa. Vielä ei ole stressiä, mutta vielä sen ehtii kehittää :)

Marcipa, onnea hääpäivän johdosta. Meilläkin on hääpäivä parin päivän päästä. Ei ole vielä suunnitelmia, todennäköisesti ollaan rauhassa kahdestaan eikä tehdä mitään.
Uupumuksesta on kokemusta. Minulla se oli pahana kuusi vuotta. Pahimmasta ajasta on nyt suunnilleen kymmenen vuotta, mutta vieläkin pitää olla varovainen, ettei tee yli voimiensa.

Toivottavasti saat pian varmuuden mitänoikein on meneillään Peppipupu.

Meillä on tänään 14-vuotishääpäivä. Lähdettiin jo aamusta miehen kanssa metsään ja kierrettiin lenkki. Juteltiin siellä myös paljon miehen uupumuksesta. Mä itse olen jo tähän tilanteeseen väsynyt ja toivoisin vaan, että mies alkaisi päästä voiton puolelle. Mutta ei siltä vaikuta, valitettavasti. No, oli silti ihana olla yhdessä ja jutella kunnolla.Kyllä mä paljon tuota miestä edelleen rakastan. Mentiin sitten vielä syömään. Huvitti, kun vaihdettiin siistit vaatteet päälle siinä parkkipaikalla metsässä ja meikkasin nopeasti.

Onnea teille tänään ja kaikkiin tuleviin päiviin :Heartred

Ei selvinnyt vielä mitään. Omituinen ultralöydös, näyttää uudelta raskaudelta, mutta on limakalvon sisällä.. Olen Naikkarilla nyt sit päivystyksessä. Hoitoa ei aloiteta ennenkun tämä menee johonkin suuntaan, mikä harmittaa. Se jokin on kohdussa mikä on taas hyvä, koska ulkopuolinen kestäisi pidempään saada ulos.

Takaisin