Pulinaketju

Peppipupu kannattaa tosiaan pikimmiten hakeutua ultraan. Onko sinulla siis kokoajan ollut vuotoa? Vai voisiko tosiaan olla uusi plussa?
Vuoto ja kivut loppui viikossa, tiputteli 4 päivää vielä. 3 viikkoa alusta oli haaleampi testi kun viime pe saati tänään päiväpissasta.

Katselin hcg arvoja. Muutamalla harvalla ollut hcg 300-700 vielä samaan aikaan kun mulla viime viikolla. Mutta niillä myös vuoto jatkui. Jos olisi uusi raskaus hcg olisi 18-7000 eli tuo testi ei oikein kertoisi nyt mitään, ellei arvo olisi sitten tuhansia. Ja maksaa kuitenkin sen 90€.

Ultrassa nähdään jotain viikolla 5+0 eteenpäin ja mulla nyt vuodon alusta vasta 4+3 eli ei sekään auta.

No kun mua ei satu eikä mikään ole viikkoihin vuotanut, pitänee vaan odottaa. Kai sen 9kk sit huomaa kumpaa on.

Osaako ne edes erottaa mikä on jäännettä tai uutta raskautta?

Peppipupu, olisiko viikkonäytöllisestä testistä apua? Jos tekisit huomenna ja reilun viikon päästä?

Heippa ilmottaudun tähän ketjuun vaikka ikä ei ihan oo täynnä kuukauden päästä 37. Ja meillä on lapsilukukin täynnä p 5/15, p1/17 ja t 5/19 mut kaipaan juttuseuraa kun lasketunajan ryhmät hiljentyneet. Tätä ryhmää oon seurannu jo jonkun aikaa ja koen sopivani kuitenkin joukkoon :)

Digejä saa apteekista tai esim. raskauskeijulta tilattua tulee tosi nopsaa.

Heippa ilmottaudun tähän ketjuun vaikka ikä ei ihan oo täynnä kuukauden päästä 37. Ja meillä on lapsilukukin täynnä p 5/15, p1/17 ja t 5/19 mut kaipaan juttuseuraa kun lasketunajan ryhmät hiljentyneet. Tätä ryhmää oon seurannu jo jonkun aikaa ja koen sopivani kuitenkin joukkoon :)

Tervetuloa! Ja kiitos! Löysin tuosta prisman apteekista. Täytyy lähteä hakemaan!

Peppipupu: Mulla ei mennyt putkeen tämä tuulimuna, joka tyhjennetiin lääkkeillä 3.4. Vuotoa tuli reilusti, enemmän kuin vuosi siitten kkm hoidossa. 4 viikon päästä r-testi plussaa joten hcg verestä, yli 700! No olin oireeton niin seurattiin verikokeilla. 2 kk ei ollut laskenut toivotusti niin pääsin ultraan ja sitten lopuksi kaavinta 3 kk kohdalla. Eli suosittelen jälkitarkastusta/ultraa näin jälkiviisaana. Vuosi sitten kävin jälkitarkastuksessa ja sain toiset tyhjennyslääkkeet ja se meni sillä hiljalleen ohi. Tällä kertaa tein vain raskaustestin, kun oletin tyhjennyksen onnistuneen paremmin.

Tervetuloa!

Tervetuloa! :)

Peppipupu: mullakin on kokemusta sekä heti km jälkeen alkaneesta raskaudesta että myös tosi hitaasta hcg-laskusta km ja lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Epätietoisuus on kyllä raastavaa, toivottavasti sulla tilanne selviää pien :Heartred

Mulla nyt menkat viikon myöhässä ja haalea viiva on hiukan vahvistunut. Oireita ei kuitenkaan juuri oo ja tuo viivan vahvistuminen on ollut sen verran hidasta että enpä juuri elättele toiveita onnistumisesta. Viides peräkkäinen km siis todennäköisesti tulossa.
Ultraan meen joskus elokuun puolivälin jälkeen jos ei ennen sitä mitään ihmeitä tapahdu. Kummipojan ristiäisistä selvisin viikonloppuna ihan hyvin vaikka etukäteen jännitin että pystynkö esim. pari vahvasti vauva-aikaan ja äitiyteen liittyvää runoani siellä lukemaan ilman että sanat takertuvat kurkkuun. Pystyin.

Mahdollisimman leppoisaa heinäkuun viimeistä viikkoa jokaiselle :Heartred

Milloin sinulla on aika klinikalle vai. Voiko sen varata vasta negatestin jälkeen?
Naikkari ei ota mua vastaan lainkaan vaan vielä 2 viikkoa pitää tehdä testejä. Mutta se lahjasoluhoito aloitetaan nyt pe ja siellä ultra. Ehkä kokenut lääkäri jotain osaisi arvella. :nailbiting: enemmän mä ajattelen, että jokin häiriö keskenmenossa. Minusta viikot tosi isot testissä ja liian tummat viivat myös.

No mä soitin Naikkarille ja vaadin 2 verikoetta. Nyt ne puhui vaan alkaneesta raskaudesta ja siitä, että hyvä tarkistaa ettei kohdun ulkoinen. Toi viikkonäyttö siis muutti äänen kellossa. Onneks en jatkanut vaan liuskatestien tekoa... Nyt olen kauhusta jäykkänä...

Runotyttö miten erotit alkaneen raskauden? Saitko negan välissä?

Olen edelleen täysin skeptinen. 2 vuotta yritystä ja nyt muka 2 raskautta peräkkäin? :hilarious:

Peppipupu: mulla oli jo ihan haalea viiva testissä kunnes sitten alkoi jälleen vahvistumaan. Jonkun ajan päästä alkoi myös uudelleen raskausoireet. Kävin muutaman viikon kuluttua uudesta plussatestistä yks. ultrassa mutta km oli valitettavasti silloin uusikin raskaus.

Takaisin