Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, tähän minäkin vaan valmistaudun.Peppipupu: mulla oli jo ihan haalea viiva testissä kunnes sitten alkoi jälleen vahvistumaan. Jonkun ajan päästä alkoi myös uudelleen raskausoireet. Kävin muutaman viikon kuluttua uudesta plussatestistä yks. ultrassa mutta km oli valitettavasti silloin uusikin raskaus.
Muistatko sun arvoja? Tuo yli 2200 on aika roima. Kohdunulkoisen lasku on yleisesti todella hidasta. Mulla oli tyyppi kohdussa todistetusti kylläkin. Kaverilla meni kanssa kohdun ulkoisessa useampi kk. Tiedä sit mistä sen lasku hitaasti johtuu!Peppipupu: Mulla kohdunulkoista ei havainnut neuvolalääkäri mutta munatorvasta löytyi tyyppi Naikkarilla. Tosin kandi tihrusteli sitä eikä ollut varma mutta konsultoiva gyne spottasi verenkierron heti. Mullahan oli siis tullut 2vk aiemmin normaalit menkat mutta olin silloin kun Tapsa löytyi 7+ viikolla. Mulla mulla hoitona oli 2 kierrosta sytostaatteja ja hcg laski to-del-la hitaasti. Koko rumba alkoi vappuna, hcg oli alle raja-arvon vasta kesä-heinäkuun taitteessa ja Tapsa tuli pois vasta 8.7! Tyypillä kesti hiukan aikaa seikkailla.
Toisista sytoista on nyt reilu 2kk ja 3kk oli raja jolloin saadaan alkaa uudellen yrittämään. Nyt sitten jännätään mihin ovis osuu kun isimies kaukana ja auton huolto osuu todennäköisille päiville. Naureskelin et pitää maksaa spermataksille, että saadaan jotenkin onnistumaan. Vähän kyllä taas jännittää jo etukäteen millasen mylläkän tää yrittely aiheuttaa.
Muistatko sun arvoja? Tuo yli 2200 on aika roima. Kohdunulkoisen lasku on yleisesti todella hidasta. Mulla oli tyyppi kohdussa todistetusti kylläkin. Kaverilla meni kanssa kohdun ulkoisessa useampi kk. Tiedä sit mistä sen lasku hitaasti johtuu!
Tsemppiä uuteen yritykseen!
Voi ei... Sulla on ollut kyllä aika rankkaa! Kohdun ulkoisessa kuulemma harvoin tavataan yli 2000 arvoja ja sulla vain nousi. Onneksi on ohi nyt!Mulla nousi hcg vielä ekojen sytostaattien jälkeen ja oli yli 2000, jolloin lääkäri soitti kesken työpäivän. Mullakin tämä raskautuminen kävi heti keskenmenon jälkeen. Koko hässäkkä löytyy varmaan tuolta aiemmin ketjusta kun olen yrittänyt aktiivisesti unohtaa.
Ja kiitos, yritetään pitää lippu korkealla
Ulpu, onhan tuo kannustavaa, että suvussa on iäkkäänä synnyttäneitä ja myöhäisiä vaihdevuosia. Samanlaisella taustalla jaksoin toivoa omana yritysaikana ja synnytin itsekin Kuopuksen 45-vuotiaana.Huomenna verikokeisiin. Anti-Muller hormooni, S-PRL, S-PROG, S-TSH ja S-T4-V. Jotenkin surullista. Toivon niin olevani tästä kierrosta raskaana, vaikka varsin hyvin tiedostan että sellaista ihmettä tuskin tapahtuu, tässä on jo reilu vuosi yritetty.
Syksyllä tulee 39 täyteen, toivonpilkahduksena on se, että äidin puolen naisilla on vaihdevuodet alkaneet lähempänä 60 ja monet synnyttäneet yli nelikymppisenä aikana jolloin ei ollut mitään lääketieteellistä apua.
Jostain se toivo on revittävä.