Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Mitähän sharmandertille kuuluu.. On kadonnut kokonaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Katotaan johtaako mihinkään... Joten varovaisestiJotain haamua siinä testissä kyllä näkyy.
Näkyy kyllä, olen läppärillä niin ei tarvi tihrustella edes. :) Toivottavasti viiva lähtee nyt tummenemaan!Siis näättekö oikeesti? täytyy jos tänään pääsis ja kerkiäis aamulle hommata testi ku oli ainut... Mullahan ei ikään testi viiva oo ollu tumma
Ymmärrän myös tk:n huolen, mutta meidän hoitajien ja lääkärien ammattietiikkaan kuuluu silti hoitaa jokainen potilas hyvin. Ei potilas saisi lähteä itkien kotiin ellei ole juuri saanu vakavan sairauden diagnoosia. Näin minä hoidan potilaani. Ja jos lääkäri on hutiloiden tehnyt diagnoosin, ollut raivona niin silloin on potilasasiamieheen minun mielestäni hyvä ottaa yhteys. Potilasasiamies kuitenkin on se henkilö joka pitää potilaan puolia. Äitykän tilanteessa väärä diagnoosi ja väärä hoito aiheutti vain enemmän harmia silmään joten mielestäni kyseessä on hoitovirhe ja nämä pitäisi käydä aina läpi.Tsemppiä Äitykkä! Toisaalta ymmärrän kyllä tk:n henkilökunnankin huolen koronasta, se kun leviää niin helposti ja saattaa tappaa kenet tahansa. Ja tk on se todennäköisin paikka lääkärille saada korona.
Tämän vuoksi en ole maaliskuun jälkeen käynyt terveyskeskuksissa, koska en minäkään koronaa halua. Minulla oli maaliskuussa pari lähetettäkin terveyskeskukseen, peruin ajat flunssaoireiden takia, ja nyt heinäkuussa menin suoraan yksityiselle, jotta pystyin itse valitsemaan turvallisemman ajankohdan enkä joutunut uudestaan terveyskeskuksen useiden viikkojen pituisiin jonoihin tai mahdollisiin odotushuonealtistuksiin. Eihän minulla liikaa rahaa ole, mutta mieluummin olen persaukinen kuin kuollut tai pysyvästi vammautunut.
Ja kaikki sympatiat myös terveyskeskuksen henkilökunnalle, minä kieltäytyisin tässä tilanteessa menemästä töihin, jos terveyskeskuksen henkilökuntaa olisin, koska lapseni eivät vielä pärjää ilman äitiä. Varmasti erittäin stressaavaa aikaa tk:n henkilökunnalle, ja mahtavaa, että joku heistä uskaltaa olla töissäkin.
Tämä lääkäri oli kuitenkin tullut töihin eli oli jo ottanut riskin. Potilas oli toiminut oikein. Jos lääkärillä on epäilys, että hoitaja oli päästänyt väärän potilaan seulasta läpi, hänen tulee selvittää asia hoitajan kanssa. Potilas tarvitsee joka tapauksessa hoitoa. Tässä tapauksessa lääkäri olisi voinut lähettää potilaan koronavastaanotolle tutkimuksiin.Tsemppiä Äitykkä! Toisaalta ymmärrän kyllä tk:n henkilökunnankin huolen koronasta, se kun leviää niin helposti ja saattaa tappaa kenet tahansa. Ja tk on se todennäköisin paikka lääkärille saada korona.
Tämän vuoksi en ole maaliskuun jälkeen käynyt terveyskeskuksissa, koska en minäkään koronaa halua. Minulla oli maaliskuussa pari lähetettäkin terveyskeskukseen, peruin ajat flunssaoireiden takia, ja nyt heinäkuussa menin suoraan yksityiselle, jotta pystyin itse valitsemaan turvallisemman ajankohdan enkä joutunut uudestaan terveyskeskuksen useiden viikkojen pituisiin jonoihin tai mahdollisiin odotushuonealtistuksiin. Eihän minulla liikaa rahaa ole, mutta mieluummin olen persaukinen kuin kuollut tai pysyvästi vammautunut.
Ja kaikki sympatiat myös terveyskeskuksen henkilökunnalle, minä kieltäytyisin tässä tilanteessa menemästä töihin, jos terveyskeskuksen henkilökuntaa olisin, koska lapseni eivät vielä pärjää ilman äitiä. Varmasti erittäin stressaavaa aikaa tk:n henkilökunnalle, ja mahtavaa, että joku heistä uskaltaa olla töissäkin.
Ihanat asiakkaat usein auttavat kestämään heikompiakin työolosuhteita.Täyttämättömät virat ovat ikäviä, mutta tuskin ongelman suurin syy on asiakkaiden käytös, vaan työolosuhteet kokonaisuudessaan.