Pulinaketju

Tervetuloa Runotyttö! Rankkoja vuosia teillä on ollut. Pidän peukkuja, että tällä kertaa plussatesti johtaisi parhaaseen palkintoon!

Runotyttö tervetuloa ja pidän todella paljon peukkuja, että raskaus menee tällä kerralla hyvin loppuun asti. Olen pahoillani kaikesta mitä olet joutunut kokemaan :sad001

Hei,

löysin ilokseni tämän ketjun edeltäjän joskus keväällä ja luin sen läpi. Jatkoin tähän uuteen ketjuun kesän kynnyksellä ja nyt on nämä viestit kahlattu läpi

Aihe koskettaa itseäni ja mielelläni liittyisin seuraan jos sopii.

Kerron lyhyesti omaa tarinaani.

Meillä on viisi lasta, vanhin yli parikymppinen esikoiseni on minun aiemmasta suhteestani ja aviomieheni kanssa siis neljä yhteistä lasta. Olen 42-vuotias, mieheni on vuoden vanhempi. Kuopus täyttää tänä vuonna kuusi.

Minulla on ollut jo ennen kuopusta sellainen olo että perheeseemme "kuuluisi" kuusi lasta ja kuudennesta lapsesta olemme miehen kanssa yhdessä puhuneet ja haaveilleet. Kuopuksen ollessa vauva/taaperoikäinen elämässä oli kuitenkin yht'äkkiä meneillään paljon kaikenlaista, terveyshuoliakin ja haave painui taka-alalle.

Pari vuotta sitten päätimme aloittaa yrityksen. Emme oikeastaan edes ehtineet yrittää kun elämä yllätti täysin toisenlaisella tavalla. Sain aivoinfarktin kesken työpäivän. Siitä toipuminen oli pitkä tie mutta vuoden aikana toivuin lähes ennalleen. Myös syy infarktille, synnynnäinen verisuonipoikkeama (ei periytyvä) selvisi ja se operoitiin loppusyksystä - 18. Sen jälkeen saimme myös luvan yrittää raskautta ja siihen päädyimmekin. Olen "aina" raskautunut helposti ja niin kävi silloinkin. Kävimme ar-utrassa 1/19 ja syke näkyi. Viikko sen jälkeen alkoi vuoto. Km ja lääkkeellinen tyhjennys. Uusi raskaus alkoi nopeasti. 4/19 kkm ja lääkkeellinen tyhjennys. Seuraava raskaus 10/19, kkm ja lääkkeellinen tyhjennys. Neljäs raskaus ja perättäinen keskenmeno 4/20.

Näiden neljän perättäisen km jälkeen olen aina käynyt yks. gynellä "jälkitarkastuksessa". Joka kerran olen saanut rohkaisua kuinka hyvin voi vielä onnistuakin ja yritystä voi jatkaa niin kauan kuin pää (ja kroppa) kestää. Toistaiseksi on kestänyt, en olisi koskaan uskonut mutta keskenmenoihinkin tavallaan turtuu. Plussatesti on ikäänkuin laittaisi lottokupongin vetämään (en kyllä ikinä lottoa).

Tiedän ja tiedostan hyvin riskit ja onnettomat prosentit onnistumiselle mutta toivo on silti vielä elossa. Ja tiedän sekä tiedostan myös sen kuinka äärettömän paljon olen jo saanut ja miten suuri onni minulla on ollut matkassa.

Nyt tein haalean, haalean plussatestin pari päivää sitten. Kuponki on siis jälleen vetämässä, saa nähdä kuinka käy.

Voimia jokaiselle teille ❤️

Terveisin Runotyttö

(luulin luoneeni tunnukset ja kirjautuneeni tänne mutta ilmeisesti jokin meni vikaan )
Tervetuloa ja onnittelut plussasta! :Heartred Teillä on ollut todella raskas taival, voimia! :love022

Kiitos teille kaikille lämpimästä vastaanotosta ja kannustuksesta ❤️ Nyt viikonloppuna kummipojan ristiäiset, rakas ystäväni sai tämän toisen lapsensa luomuna 42-vuotiaana useamman vuoden yrityksen jälkeen. Minä olin kaksi kertaa raskaana hänen odottaessaan tätä vauvaa- monenlaisia tunteita kävin toki läpi silloin. Nyt kuitenkin puhtaasti suuri onnellisuus siitä että ystävän vauvahaave toteutui ja saan olla ihanan pienen pojan kummi ❤️

Sain vapaata tän illan ja huomen aamun siis ihan mageeta nautin joka sekunnin:happy:
Siis tein aamusella testin en tiiä miks mutta joku sano aivoissa et tehdä:wtf: ja joo ehkä näin näkyjä mutta mielestäni näin jotaino_O No niin nyt täytyy rauhottuu mullahan oli juhlat viikonloppuna:nailbiting:

IMG_20200725_101122.jpg

Liitteet

• IMG_20200725_095059.jpg
    IMG_20200725_095059.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 153
  • IMG_20200725_101259.jpg
    IMG_20200725_101259.jpg
    41.9 KB · Katsottu: 162
Takaisin