Pulinaketju

Ehkä sä voit poistaa sen hymiön jos se siitä on kiinni? :p kieltämättä vähän erikoinen valinta tuohon asiaan.
Hyvää jatkoa sullekin, ollut kiva lukea sun juttuja, vaikkei aina kärryillä pysykään:happy:. Toivotaan plussaa ja erityisesti sitä IVF hoitoon siirtymistä :shy:.
Hentohaaveen rajuissa mielenliikkeissä en pysy myöskään mukana, mutta eipä sekään minulta pois ole. Hyvää hänellekin toivoisin.
Minä en edes tiedä mitä täällä on tapahtunut ja miksi. Olin taju kankaalla monta tuntia, ku otin rauhottavia jotta tuo ahdistus helpottaisi. En ole tehnyt mistään mitään raportteja. Mulla on täällä vähän muuta puuhaa... mies oli soittanu 112 ja tääl kävi pari ensiapuykikön tyyppiä haasttelemas mua. Joo eiollu mitää hätää, sanoin et tuskin kukaan itkemiseen kuolee enkä oo purkkitolkulla läkkeitä ottanut.

Mut olipa kiva että kävi vieraita. Mies ei viitiny ite ajella takas ni laitto ensiavun asialle. Kiva.

Mitä täällä tapahtuu.. Mikä toi tähden juttu on? Olipa tullu tekstiä luettavaksi mut hyvä niin... Päivällä ei niinkään taho keritä niin tulee sit myöhemmin luettua ja niitä on paaljon:happy: hirmusti voimia hento haave ja sharmander :Heartred

Pikkuvarpaat :) Jospa vastaan ihan itse, ennenkuin pätkäsee, niin olen ihan tavallinen tyttö, joka kuumeilee toista vauvaa.

// Viestiä muokattu ylläpidon toimesta

Last edited by a moderator:
Samaa mieltä HentoHaave. Nyt vaan hengität. Lupaan että ajan kanssa helpottaa :Heartred Saatko ketään ystävää kaveriksi?
En... sain kaksi ensispunaista. Ne oli täällä 5 minuuttia. Kysyivät voinko pyytä jonkum ystävän avuksi. En keksinyt ketään. Lähtivät pois sitte.

HentoHaaveelle toivotan voimia vaikeaan tilanteeseen. Älä kuitenkaan kosta sitä ulkopuolisille.

Peace out ❤️

Marrasmai :) Tämä oli niin nappiin sanottu!

Marrasmai, mä toivotan sinullekin hyvää jatkoa ja plussaa:Heartpink

T. Tähti

// Viestiä muokattu ylläpidon toimesta

Last edited by a moderator:
Motolle toivon hyvää synnytystä ja vauva-arkea:Heartpink

Jään sinuakin kaipaamaan.
Good bye!!
T. Tähti

Olen ollut jo useamman vuoden aktiivinen toisella palstalla ja siellä yksi meidän pitkänmatkalaisista menetti juuri vauvansa, kuoli kohtuun viime metreillä. Aika merkityksettömältä tuntuu nyt jotkut hiton palstakiistat. Tänään sytytän kynttilän pienelle pojan muistolle.

HentoHaaveelle toivotan voimia vaikeaan tilanteeseen. Älä kuitenkaan kosta sitä ulkopuolisille.

Peace out ❤️
En oo kostamassa kenrllekään yhtään mitään. Mä oon ollu tän koko illan ihan muissa maailmoissa, omassa pimeydessäni. Ei ole tarvetta kostaa mitään. Kenellekään. Yritän täälllä vaan selvitä hengissä. Tän palstan ja Tähden asiat kiinnostaa just nyt hyvin vähän. En mä ole sitä bänniä aikaansaanut. Rauhaa kaikille.

Eclipselle hyvää jatkoa ja tytölle sinne:Heartpink

Meillä oli paljon hyviä keskusteluita, sain sinulta oivia vauvan ruokiin liittyviä vinkkejä, kun meidän vauvat oli ihan pieniä. Ne tulee oleen uusinta käytössä, jos saadaan toimen vauva.

Olit myös tiukassa paikassa ihana ystävä, oikeudentuntoimen:Heartpink
Kaikkea hyvää jatkoon:cheers
Good bye!!

T. Tähti

Eclipselle hyvää jatkoa ja tytölle sinne:Heartpink

Meillä oli paljon hyviä keskusteluita, sain sinulta oivia vauvan ruokiin liittyviä vinkkejä, kun meidän vauvat oli ihan pieniä. Ne tulee oleen uusinta käytössä, jos saadaan toimen vauva.

Olit myös tiukassa paikassa ihana ystävä, oikeudentuntoimen:Heartpink
Kaikkea hyvää jatkoon:cheers
Good bye!!

T. Tähti
Mä olin just firman pikkujouluissa ja en nyt tajua yhtään mitä tällä palstalla tapahtuu. Mä todella toivon ettei ketään laiteta bänniin. Ihmisiä on erilaisia ja sitä pitää ymmärtää eikä vetää palkokasvit joka kommentista. Ehkä mulla on pitkä pinna tai huumori omituinen mutta mä toivon että Tähti saat jatkaa juttujasi omana itsenäsi. Olet erilainen mutta mä ainakin en ota liian henkilökohtaisesti sun omituisuuksia. Ennemminkin ne tuovat erilaisen elämänkatsomuksen esille. Itse kun olen aika tylsä tapaus. Meillä oli erilaisuudesta huolimatta hauskat 4 vuotta palstailua yhdessä. Mä en toki kuumeile mutta seurasin seikkailuja. En nyt ihan ymmärrä miksi sut poistettaisiin. Ärsytät monia mutta mun mielestä se ei saisi olla syy. Olisi aika tylsää seurata palstaa jossa kaikki on samaa mieltä. Toki mun pitäisi tästä paikasta antaa asioiden mennä, mutta kun ei niin ei osaa olla sanomatta omaa mielipidettä. Joo ja nyt mä luultavasti höpötin liikaa pienessä sievässä. Mä en vaan tajua tätä aikuisten tappelua.

Mä en edelleenkään usko, että ketään laitetaan pois kokonaan kevyin perustein.
Kyllä siihen on syynsä.
Ja jos mut pistettäisiin ulos niin kyllä hyväksyisin sen ja jatkaisin eteenpäin.

Minusta näissä ketjuissa kaikissa pitää olla kaikkien hyvä kirjoittaa. Eikä niin että yksi kirjoittaja saa monet meistä ärsyyntymään yhä uudelleen.
Tässä ketjussa on ollut mitä ihanin ryhmähenki.

Kyllä sitä aika pitkälle varmasti kaikki katsoo juttuja läpi sormien, mutta ei ikuisesti.

Ja tuskin tämä yhden henkilön poistaminen liittyy tähän uuteen ketjuun. Tai siihen kirjoittamiseen.

Nyt omasta puolestani toivon, että jatketaan jutustelua niin kuin tähänkin asti täällä. Ilman riitoja jne. :-)

Pulistaan kaikesta jatkossakin :-)

Tein koemielessä kaikki kolme tikkua pois. Tämä nyt on hiekkalaatikkoteoriaa mut oon tikuttanu niin kauan että mulla on joku käsitys näiden kuvioista.

a) kaikki tikut näyttää tummilta. Olematta silti oikein kunnolla plus. Eli kun tikku kastuu viivat alkaa tulla mutta testiviiva ei ns lävähdä ennen kontrollia tummaksi.
b) RFSu näyttää aivan yhtä tummaa kuin PC olematta täysin plussa. Yleensä PC on ollu suht tumma kun RFSU ei vielä heilahdakkaan. Ja jos RFSU on noin tumma ku nyt niin PC on todella todella musta.
C) digi on nega

Eli noi viivat tulee todella FSHn ja LHn vaikutuksesta ja vissiin FSH sotkee viivoja sen verran et ne tummuu rnemmän kuin LH yksistään. Digi kai erottelee sen paremmin pois koska se on edelleen nega
image.jpg
sori kuva sotkee tota väriä, rfsu on tummempi ku miltä näyttää ja tikut ehti seista jo ns liian kauan

Lisäks nää on aina aamusta tällaisia. Päiväpissasta ne on haaleampia.

tämä sama ilmiö on vähä sillo ku on raskaana ja tikut reagoi HCGn.

Muokattu viimeksi:
Sharmander, olipa ikäviä uutisia verikokeista. Onko se mahdollisuus poissuljettu, että jatkatte ilman vaihdevuosihoitoja ja ilman ehkäisyä?

Tuo Tähden tilanne vähän harmittaa siinä mielessä, että tilannehan on ollut aiemmin huomattavasti riitaisampi eikä siitä ole ollut muita seurauksia kuin kerran viikon banni. Tähän ketjuun oli tullut vain pari kanaviestiä, joissa ei ollut mitään provosoivaa.
Mutta luotan silti ylläpitoon. Ei ole helppo tehtävä.

Olen ollut jo useamman vuoden aktiivinen toisella palstalla ja siellä yksi meidän pitkänmatkalaisista menetti juuri vauvansa, kuoli kohtuun viime metreillä. Aika merkityksettömältä tuntuu nyt jotkut hiton palstakiistat. Tänään sytytän kynttilän pienelle pojan muistolle.

Peace out ❤️
Jep, nuo laittavat asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Minäkin ajattelin mielessäni tässä hiljan, että ikävää kun meille osuu allergioita ja vaikeampaa astmaa, ja sitten sain kuulla, että kaverini vauvalta oli löydetty syöpä, ja parhaimmassakin tapauksessa sen hoidosta jää elinikäinen vamma (jonka kanssa lapsi oppii elämään eikä muista aikaa ennen sitä), huonoimmassa tapauksessa syöpä uusii ja leviää. Alkoi tuntua allergiat ja astmat aika pieniltä asioilta ihan välittömästi. Meillä on asiat hyvin. ❤

@marrasmai mä seuraan kans samaa, aikoinaan olin siellä aktiivinen. Ihan hirveä juttu kaikkineen, pahin pelko toteutuu. Nämä omat ”en saa neljättä lasta” -murheet on aika olemattomia

Tähdellä on usein tapana piiloutua yksinkertaisuuden taakse, mutta ei tällä planeetalla ole yhtään niin yksinkertaista ihmistä, joka ei tajuaisi, että keskustelufoorumeilla ei seurata muita ihmisiä viestistä toiseen ja painella omituisia arvioita jokaikiseen viestiin vain siksi ettei toisesta tykkää. Ilmaisi aikomuksena tuohon ihan julkisestikin toisessa ketjussa. Menee jo stalkkauksen puolelle. Naurunapin painaminen isoille ongelmille on todella kyseenalaista.

Ja ei, en ole ylläpitoa. Ja uskon, että varoituksia on varmasti satanut yhdelle jos toiselle, ne (tai muut mahdolliset sanktiot) vain eivät näy meille muille, koska yksityisyyden takia nuo asiat hoidetaan yksityisesti. Joku ymmärtää varoituksen tullen ottaa hajuraon tilanteeseen ja jättää vastapuolen rauhaan, toinen taas etsii uusia tapoja jatkaa konfliktia ja häiritä vastapuolta. Tilannehan oli jo muuten rauhoittunut.

HentoHaave, mikä on tänään vointi? Kirjoittamasi perusteella teit silti oikean ratkaisun, vaikka tuntuu pahalta.

Uskon, että meillekin miehen kanssa ero oli silloin parasta, vaikka se tuntui pahalta.

Meillä on perheessä ja suvussa kaikenlaista sairautta, mutta olen aina ajatellut, että hyvä kuitenkin, että juuri näitä, jos jotain pitää olla. On kiusallista ja hankalaa, mutta yleensä ei vaarallista.

Takaisin