Hento Haave
Sanaisen arkkunsa ammentaja
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä en edes tiedä mitä täällä on tapahtunut ja miksi. Olin taju kankaalla monta tuntia, ku otin rauhottavia jotta tuo ahdistus helpottaisi. En ole tehnyt mistään mitään raportteja. Mulla on täällä vähän muuta puuhaa... mies oli soittanu 112 ja tääl kävi pari ensiapuykikön tyyppiä haasttelemas mua. Joo eiollu mitää hätää, sanoin et tuskin kukaan itkemiseen kuolee enkä oo purkkitolkulla läkkeitä ottanut.Ehkä sä voit poistaa sen hymiön jos se siitä on kiinni? kieltämättä vähän erikoinen valinta tuohon asiaan.
Hyvää jatkoa sullekin, ollut kiva lukea sun juttuja, vaikkei aina kärryillä pysykään. Toivotaan plussaa ja erityisesti sitä IVF hoitoon siirtymistä .
Hentohaaveen rajuissa mielenliikkeissä en pysy myöskään mukana, mutta eipä sekään minulta pois ole. Hyvää hänellekin toivoisin.
Mitä täällä tapahtuu.. Mikä toi tähden juttu on? Olipa tullu tekstiä luettavaksi mut hyvä niin... Päivällä ei niinkään taho keritä niin tulee sit myöhemmin luettua ja niitä on paaljon hirmusti voimia hento haave ja sharmander
En... sain kaksi ensispunaista. Ne oli täällä 5 minuuttia. Kysyivät voinko pyytä jonkum ystävän avuksi. En keksinyt ketään. Lähtivät pois sitte.Samaa mieltä HentoHaave. Nyt vaan hengität. Lupaan että ajan kanssa helpottaa Saatko ketään ystävää kaveriksi?
HentoHaaveelle toivotan voimia vaikeaan tilanteeseen. Älä kuitenkaan kosta sitä ulkopuolisille.
Peace out
En oo kostamassa kenrllekään yhtään mitään. Mä oon ollu tän koko illan ihan muissa maailmoissa, omassa pimeydessäni. Ei ole tarvetta kostaa mitään. Kenellekään. Yritän täälllä vaan selvitä hengissä. Tän palstan ja Tähden asiat kiinnostaa just nyt hyvin vähän. En mä ole sitä bänniä aikaansaanut. Rauhaa kaikille.Olen ollut jo useamman vuoden aktiivinen toisella palstalla ja siellä yksi meidän pitkänmatkalaisista menetti juuri vauvansa, kuoli kohtuun viime metreillä. Aika merkityksettömältä tuntuu nyt jotkut hiton palstakiistat. Tänään sytytän kynttilän pienelle pojan muistolle.
HentoHaaveelle toivotan voimia vaikeaan tilanteeseen. Älä kuitenkaan kosta sitä ulkopuolisille.
Peace out
Mä olin just firman pikkujouluissa ja en nyt tajua yhtään mitä tällä palstalla tapahtuu. Mä todella toivon ettei ketään laiteta bänniin. Ihmisiä on erilaisia ja sitä pitää ymmärtää eikä vetää palkokasvit joka kommentista. Ehkä mulla on pitkä pinna tai huumori omituinen mutta mä toivon että Tähti saat jatkaa juttujasi omana itsenäsi. Olet erilainen mutta mä ainakin en ota liian henkilökohtaisesti sun omituisuuksia. Ennemminkin ne tuovat erilaisen elämänkatsomuksen esille. Itse kun olen aika tylsä tapaus. Meillä oli erilaisuudesta huolimatta hauskat 4 vuotta palstailua yhdessä. Mä en toki kuumeile mutta seurasin seikkailuja. En nyt ihan ymmärrä miksi sut poistettaisiin. Ärsytät monia mutta mun mielestä se ei saisi olla syy. Olisi aika tylsää seurata palstaa jossa kaikki on samaa mieltä. Toki mun pitäisi tästä paikasta antaa asioiden mennä, mutta kun ei niin ei osaa olla sanomatta omaa mielipidettä. Joo ja nyt mä luultavasti höpötin liikaa pienessä sievässä. Mä en vaan tajua tätä aikuisten tappelua.Eclipselle hyvää jatkoa ja tytölle sinne
Meillä oli paljon hyviä keskusteluita, sain sinulta oivia vauvan ruokiin liittyviä vinkkejä, kun meidän vauvat oli ihan pieniä. Ne tulee oleen uusinta käytössä, jos saadaan toimen vauva.
Olit myös tiukassa paikassa ihana ystävä, oikeudentuntoimen
Kaikkea hyvää jatkoon
Good bye!!
T. Tähti
Jep, nuo laittavat asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Minäkin ajattelin mielessäni tässä hiljan, että ikävää kun meille osuu allergioita ja vaikeampaa astmaa, ja sitten sain kuulla, että kaverini vauvalta oli löydetty syöpä, ja parhaimmassakin tapauksessa sen hoidosta jää elinikäinen vamma (jonka kanssa lapsi oppii elämään eikä muista aikaa ennen sitä), huonoimmassa tapauksessa syöpä uusii ja leviää. Alkoi tuntua allergiat ja astmat aika pieniltä asioilta ihan välittömästi. Meillä on asiat hyvin. ❤Olen ollut jo useamman vuoden aktiivinen toisella palstalla ja siellä yksi meidän pitkänmatkalaisista menetti juuri vauvansa, kuoli kohtuun viime metreillä. Aika merkityksettömältä tuntuu nyt jotkut hiton palstakiistat. Tänään sytytän kynttilän pienelle pojan muistolle.
Peace out