Pulinaketju

Haluaako joku ostaa mun ovis ja r.testivarastot. Mä taidan pakata kassin ja hyväksyä tappion. Vastaukset oli omassa kannassa.
FSH 47,2
LH 33,5

eiköhän tämä ollut tässä :sad010
Voi kurjuus :sad001

Joo todellakin musta perjantai. Meille tuli illalla ihan hirveä konflikti, ja mies lähti ihan raivona kotiin. Luulin että se oli se mitä halusin, mut 10 minsaa sen lähdön jälkeen yritin jo soittaa sille ja pyytää kääntymään takasin. Ei se tietenkään vastannut puhelimeen. Eikä varmasti lue viestejään ainakaan viikkoon :sad001 Ja lääkityksistä huolimatta nyt musta tuntuu että mä kuolen tähän kipuun. En saa mitään yhteyttä, en voi pyytää anteeksi julmia sanojani enkä mitään muutakaan. En todellakaan tajunnut että nää tunteet tulis mulle näin voimakkaana. Olin ihan varma että haluan tän suhteen loppuvan. Nyt en halua mitään muuta kuin että se tulis takasin, ja että voitais yrittää selvittää näitä sotkuja. Kyllä ihmisen mieli on kavala.

Siis nuo muut eläimet ovat melkein ratkaisevin suoja kanoille tässä(?)

Onko ne pukkeja mitä siellä on, vai myös muita? :rolleyes:
Eieiei:p, kanalassa vaan kanoja ja kukot, mutta sopiva määrä niitä itsejään tilan kokoon nähden. Mulla n 12m2 pinta-alalla n 30-35 kanaa (ei ihan pysy laskuissa enää). Es vain 10 lintua ei lämmittäisi tilaa yhtä hyvin.
Pukkeja ei nyt ole eikä tule :dead:, ne löyhkää naapuriin asti.. Muutama kuttu kanojen tilan vieressä, ne jakavat päivisin laitumen/katoksen.

// Viestiä muokattu ylläpidon toimesta

Last edited by a moderator:
Nyt hän on taas sitä mieltä, että haluaa kunnioittaa mun toiveita. Terapeutin luona niin uhmakkaasti julisti, että jos minä haluan tietää missä hän on niin voin kyllä soitella hänen peräänsä. JOS SE ON MULLE NIIN TÄRKEÄÄ, mutta hänen ei tarvitse ilmoittaa menemisistään kenellekään mitään. Koska ei ehdi, tai ei muista, tai ei viitsi. Ja mun suurensuuri toive siis oli se, että voitais kommunikoida/ilmoittaa toisillemme suunnitelmistamne ja menoistamme, jotta olisi helpompi myös suunnitella yhteistä aikaa. Mutta se oli liikaa pyydetty.
No kiva kun tää oli tähden mielestä hauskaa. Mä oon tääl suunnilleen leipävetsi ranteen päällä, mut hyvä että jotakin se huvittaa. Kertoo aika paljon ihmisestä. Oikeesti en tiedä enää miten selviäm tästä. Mikään ero ei oo ikinä ennen tuntunut näin järkyttävän vaikeelta. En oo ikinä ennen kokenut tällaista kipua. En ikinä. Oikeesti tuntuu että kuolen tähän. Ja mulla on jo kolme eroa takana. Nyt ei olla edes naimisissa, yhdessä oltu reilu vuosi. Ehkä se sattuu niin järjettömästi just sen takia, että on vielä tää symbioottinen rakkausvaihe päällä. Onko vinkkejä, miten selviää sellaisen surun/kivun kanssa, joka tuntuu pahemmalta kuin kuolema? Rauhoittavat ei auta. Mikään ei tunnu auttavan.

// Viestiä muokattu ylläpidon toimesta

Jaksamista hento haave :Heartred

Ymmärrän hyvin tähti sun poiston. Sulle sanottiin miljoona kertaa samoista asioista. Silti mikään ei muuttunut. Silti toivotan hyvää jatkoa.

Sulle sanottiin miljoona kertaa samoista asioista. Silti mikään ei muuttunut. Silti toivotan hyvää jatkoa.

Wheel Chair :) Kiitos toivotuksista. Silti voit myöntää, etten ole mikään paha ihminen.

Mä toivon sulle hyvää synnytystä ja ihanaa vauva-aikaa:Heartred

Black friday eli kp1, luteaali 13pv. Minun ovistikku oli eilen kanssa kirkuva. Mulla nousee aina loppukiertoon. Joskus kuulin myös sellaista, että liittyisi silloin laskevaan keltarauhashormoniin. Jos on tullut rtestiin plussa, niin ovistikku on mulla ollut silloin lähes yhtä vahva, ei kirkuva. No lopun alkua tässä elellään kuitenkin.

Minä en ole jouluihminen ollenkaan. Jos ei olisi lapsia, niin skippaisin koko touhun. Jouluvalot ovat olleet ulkona jo kauan. Ehkä parisen vuotta jo.
Mun äitikään ei ole jouluihminen. Laittoi joulun, kun me oltiin lapsia. Sen jälkeen ei ole näkynyt yhtään mitään jouluun liittyvää. Minä olen jouluihminen, samoin anoppi.

Yölennolle oikein hyvät hyvästit, olit kuin toinen sisko ja meillä keskustelu oli yleensä tosi toimivaa.
Jään sinua ikävöimään:Heartred
Good bye:sad010

T. Tähti

No kiva kun tää oli tähden mielestä hauskaa. Mä oon tääl suunnilleen leipävetsi ranteen päällä, mut hyvä että jotakin se huvittaa. Kertoo aika paljon ihmisestä. Oikeesti en tiedä enää miten selviäm tästä. Mikään ero ei oo ikinä ennen tuntunut näin järkyttävän vaikeelta. En oo ikinä ennen kokenut tällaista kipua. En ikinä. Oikeesti tuntuu että kuolen tähän. Ja mulla on jo kolme eroa takana. Nyt ei olla edes naimisissa, yhdessä oltu reilu vuosi. Ehkä se sattuu niin järjettömästi just sen takia, että on vielä tää symbioottinen rakkausvaihe päällä. Onko vinkkejä, miten selviää sellaisen surun/kivun kanssa, joka tuntuu pahemmalta kuin kuolema? Rauhoittavat ei auta. Mikään ei tunnu auttavan.

En tiedä auttaako tuohon muu kuin aika. Itselläni on erokokemus yhdestä 10v. kestäneestä suhteesta.
Vaikka eron teimme yhdessä niin silti alku oli kamalaa. Juuri se yksinolo. Mutta ajan kanssa helpotti.
Ei tämmöiset tilanteet koskaan ole helppoja. Ne on aina ikäviä ja vaikeita :sad001

Helenalle myös ihanat jäähyväiset:Heartpink
Toivottavasti saat vielä vauvan ja hyvää jatkoa:Heartred
Jää ikävä:sad010

T. Tähti

Joulua laitan lapsille. Niille se on niin tärkeä.
Kuusi pihalle ja sen koristelu yhdessä :-)
Mies meillä tekee kaikki joululaatikot itse. Samoin piparit leivotaan jne.
Lahjojen hankinta on aina minusta se hankalin osuus. Varsinkin kun kyse aikuiselle ostamisesta.

Vastavirran akalle toivoisin vielä vauvaa:Heartred

Muista uida myös myötävirtaan.

Meilläkin oli hjviä keskusteluja.

Hyvää jatkoa:cheers

Peppipupulle toivon vauvaa, vielä te onnistutte:Heartpink :cheers

Jään kaipsamaan meidän keskisteluja matkailusta ja monesta muusta, työstä jne..

Hyvää jatkoa, jään kaipaamaan:sad010

Suski75:lle toivon hyvää vauva-aikaa.

Jään kaipaamaan, olit hyvin säntillimen ja suora ja meillä oli hyviä keskusteluja mm. työmaailmasta.

Jään kaipaaamaan, hyvää jatkoa:Heartpink

Voi aargh. Mulla oli paska viikko. Ette usko, mitä mulle oikeesti kävi :confused:

Keskiviikkona olin lähdössä töistä keskellä päivää, kun törmäsin ulkona kahteen 7lk tyttöön. Olivat köksän tunnilta jätteitä viemässä. Toinen pysäytti mut ja pyysi, josko voisin hakea hänen kanssaan reppunsa, joka oli jäänyt lukkojen taa pukkariin viereiselle liikkahallille. Ei siinä, kyllä se mulle oli ok. Toinen lähti jäteastioiden kans takas sisälle. Yhtäkkiä hän huutaa apua ja palaamme takaisin katsomaan. Hän oli jäänyt avonaisen ulkotakin vetoketjusta kii maalin metalliputkien väliin. Oikeesti :nailbiting: Yritin auttaa takkia irti niin vahingossa hajotin vetimen :eek: Sitten tyttö sanoi, että niin, tämä ei ole hänen takkinsa. Great. Paljastui, että oli lainannut luvatta kaverin takin tälle reissulle. Ensi viikolla selviää, kuka korvaa.

Tänään kävi niin, että oli poikkeuksellisesti luokanvalvojan tunti, mutta minä ja toinen kollega saatiin jättää se väliin, kun mulla ei perjantaisin ole opetusta ja tällä toisella oli meno. Sain sitten kiukkuisen viestin yhdeltä kollegalta, kun toimin epäreilusti muita kohtaan. Ja tälle toiselle hän oli hermostunut päin naamaa koululla. Marssin maanantaina rehtorin luo, koska en voi sietää tuollaista käytöstä. Esimies antoi luvan olla pois ja silti tämä yks rähjää meille. Mun viikonloppu on :sad001 Ja huomenna tulossa sukua juhlimaan meidän esikoista.

Kaikille, siis ihan kaikille hyvää jatkoa:Heartpink

En tiedä miten selviän jatkossa ilman teitä ja tätä palstaa:sad010 koska tää on olllut monesti ihan henkireikä, samoin varmaan kaikille muille..

Toivotan kaikille hyvää mleltä,.yritän keksiä jotain muuta, en millään lähtisi, mutta on pakko.
Good bye!:Heartpink

T. Tähti

Takaisin