Pulinaketju

Olen ollut jo useamman vuoden aktiivinen toisella palstalla ja siellä yksi meidän pitkänmatkalaisista menetti juuri vauvansa, kuoli kohtuun viime metreillä. Aika merkityksettömältä tuntuu nyt jotkut hiton palstakiistat. Tänään sytytän kynttilän pienelle pojan muistolle.

HentoHaaveelle toivotan voimia vaikeaan tilanteeseen. Älä kuitenkaan kosta sitä ulkopuolisille.

Peace out ❤️

No kiva kun tää oli tähden mielestä hauskaa. Mä oon tääl suunnilleen leipävetsi ranteen päällä, mut hyvä että jotakin se huvittaa. Kertoo aika paljon ihmisestä. Oikeesti en tiedä enää miten selviäm tästä. Mikään ero ei oo ikinä ennen tuntunut näin järkyttävän vaikeelta. En oo ikinä ennen kokenut tällaista kipua. En ikinä. Oikeesti tuntuu että kuolen tähän. Ja mulla on jo kolme eroa takana. Nyt ei olla edes naimisissa, yhdessä oltu reilu vuosi. Ehkä se sattuu niin järjettömästi just sen takia, että on vielä tää symbioottinen rakkausvaihe päällä. Onko vinkkejä, miten selviää sellaisen surun/kivun kanssa, joka tuntuu pahemmalta kuin kuolema? Rauhoittavat ei auta. Mikään ei tunnu auttavan.
Kun lopetettiin yhteydenpito nykyisen mieheni kanssa vuosia sitten, niin en uskonut selviäväni. Ei oltu edes seurusteltu, mutta menetys oli suurempi kuin mikään ero koskaan. Selvisin hetki kerrallaan ja sillä, että toivoin miehen olevan onnellinen. Ensimmäiset kaksi vuotta itkin joka päivä. Sen jälkeen usein aina siihen asti, kun hän tuli takaisin.

En osaa neuvoa, mutta hetki kerrallaan. Ei kannata ahnehtia kokonaisia päiviä eikä tarvitse jaksaa kuin hengittää.

Yölennolle oikein hyvät hyvästit, olit kuin toinen sisko ja meillä keskustelu oli yleensä tosi toimivaa.
Jään sinua ikävöimään:Heartred
Good bye:sad010

T. Tähti
Hyvää jatkoa! Heti kun on muutaman tunnin poissa, niin tapahtuu kauheasti. En tiedä, mistä nyt tuulee ja miksi joudut pois, mutta plussaa toivon sinulle yhä.

// Viestiä muokattu ylläpidon toimesta

Last edited by a moderator:
Olen pahoillani Tähti. En ihan näitä sääntöjä täällä ymmärrä. Mielestäni täällä nyt oli kaikkea hässäkkää mutta eikai mitään potkujen arvoista? Olisi kiva jos YP selvittäisi täällä miksi näin. Vaikea kuvitella että joku hymiö riittää syyksi. Kaikkea hyvää ja tsemppiä paljon.

Oikeasti jos joku haluaa kasan ovistikkuja, pari PC puikkoa ja liuskaa niin laittakaa YV ja joku hintaehdotus. Mä haluan eroon noista nyt. Ainakin raskaustestit joutaa.

@Hento Haave mä olen ollut tuossa hetkessä joskus. 6v suhde päättyi ja mä voin fyysisesti ja henkisesti pahoin. Kävin jopa psykalla kun tuntui etten pääse yli, vatvoin kaikkea ees taas. Heitin miehen ”pois” mut hetken päästä kaduin. Mulla auttoi toki silloin muutto toiselle paikkakunnalle. Uudet kuviot, työ ja harrastukset. Kun ei lapsia ollut. Sikäli tilanne oli eri. Mutta vasta kun sai katsottua peiliin ja iskettyä tajuntaan sen, että mä en ala itseäni hajottamaan käytännössä ”ventovieraan” takia. Hän ei oo niin arvokas että tekisin niin. Minä olen. Mulla on arvoa ihmisenä ja sitä iloa en anna että
joku yksi kaksilahkeinen sen saisi nitistettyä. Kaikki tuntuu pahalle nyt. Sä selviit kyllä.

Eikö tolla toisella nimimerkillä nyt voi kirjottaa kuten teet? En tosiaan tiedä näitä kuvioita jq sääntöjä?

// Viestiä muokattu ylläpidon toimesta

Last edited by a moderator:
Eikö tolla toisella nimimerkillä nyt voi kirjottaa kuten teet? En tosiaan tiedä näitä kuvioita jq sääntöjä?

Ei voi...oma nimimerkki poistettiin ja tämäkin sulkeutuu aika pian, näin käsitin (?)

Siksi kirjoitan täällä pikaiset hyvästit kaikille!:sad010

:cheers :cheers :cheers

Joudun pos, koska olen kuulemma loukannut jatkuvasti muita, ja etenkin nyt Hento Haavetta, yhden hymiön takia (?):chicken:

Mehän ei olla keskusteltu edes mitään, etten tosiaan voi hänelle mitään pahaa tarkoittaakaan.

Enkä kenellekään muullekaan.
Ehkä sä voit poistaa sen hymiön jos se siitä on kiinni? :p kieltämättä vähän erikoinen valinta tuohon asiaan.
Hyvää jatkoa sullekin, ollut kiva lukea sun juttuja, vaikkei aina kärryillä pysykään:happy:. Toivotaan plussaa ja erityisesti sitä IVF hoitoon siirtymistä :shy:.
Hentohaaveen rajuissa mielenliikkeissä en pysy myöskään mukana, mutta eipä sekään minulta pois ole. Hyvää hänellekin toivoisin.

Ehkä sä voit poistaa sen hymiön jos se siitä on kiinni? :p kieltämättä vähän erikoinen valinta tuohon asiaan.
Hyvää jatkoa sullekin, ollut kiva lukea sun juttuja, vaikkei aina kärryillä pysykään:happy:. Toivotaan plussaa ja erityisesti sitä IVF hoitoon siirtymistä :shy:.
Hentohaaveen rajuissa mielenliikkeissä en pysy myöskään mukana, mutta eipä sekään minulta pois ole. Hyvää hänellekin toivoisin.

Lambi :) Kiitos, otan sen pois, jos pystyn. En tiedä auttaako se enää. Sitä kun ei ota asioita niin vakavasti, sillä onhan tännekkin niitä hymiöitä tullut ja ne tuntuis jotenkin väärältä.

Kaikille aina hyvää toivon. Sinä olet niin järkevä, että vetää sanattomaksi:singing: :Heartred

Onko vinkkejä, miten selviää sellaisen surun/kivun kanssa, joka tuntuu pahemmalta kuin kuolema? Rauhoittavat ei auta. Mikään ei tunnu auttavan.
Mä soittaisin sulle ambulanssin jos tietäisin kuka olet ja missä asut:sad001.
Kerro jollekin läheiselle missä tilassa nyt olet, että joku voisi oikeasti auttaa.

Mä soittaisin sulle ambulanssin jos tietäisin kuka olet ja missä asut:sad001.
Kerro jollekin läheiselle missä tilassa nyt olet, että joku voisi oikeasti auttaa.

Samaa mieltä:sad001 (anteeksi huoli)...

HentoHaave, huuda ja karju ja itke niin paljon kuin lähtee ja sen jälkeen vain hengität. Minuutti kerrallaan. Muuta ei tarvi kuin hengittää.

Samaa mieltä HentoHaave. Nyt vaan hengität. Lupaan että ajan kanssa helpottaa <3 Saatko ketään ystävää kaveriksi?

Olen pahoillani Tähti. En ihan näitä sääntöjä täällä ymmärrä. Mielestäni täällä nyt oli kaikkea hässäkkää mutta eikai mitään potkujen arvoista? Olisi kiva jos YP selvittäisi täällä miksi näin. Vaikea kuvitella että joku hymiö riittää syyksi. Kaikkea hyvää ja tsemppiä paljon.

Oikeasti jos joku haluaa kasan ovistikkuja, pari PC puikkoa ja liuskaa niin laittakaa YV ja joku hintaehdotus. Mä haluan eroon noista nyt. Ainakin raskaustestit joutaa.

@Hento Haave mä olen ollut tuossa hetkessä joskus. 6v suhde päättyi ja mä voin fyysisesti ja henkisesti pahoin. Kävin jopa psykalla kun tuntui etten pääse yli, vatvoin kaikkea ees taas. Heitin miehen ”pois” mut hetken päästä kaduin. Mulla auttoi toki silloin muutto toiselle paikkakunnalle. Uudet kuviot, työ ja harrastukset. Kun ei lapsia ollut. Sikäli tilanne oli eri. Mutta vasta kun sai katsottua peiliin ja iskettyä tajuntaan sen, että mä en ala itseäni hajottamaan käytännössä ”ventovieraan” takia. Hän ei oo niin arvokas että tekisin niin. Minä olen. Mulla on arvoa ihmisenä ja sitä iloa en anna että
joku yksi kaksilahkeinen sen saisi nitistettyä. Kaikki tuntuu pahalle nyt. Sä selviit kyllä.

En usko että kyseessä yksi hymiö. Kyllä asioita on paljon enemmän joista sanottu.
Jos sanotaan eikä silti tavat muutu niin ei ylläpidolla ole muuta vaihtoehtoa kun pistää pois.
Ymmärtääkseni oli jo kerran jäähyllä.
Minusta olisi hölmöä jos pois pistetty henkilö voisi jatkaa kirjoittelua toisella nimimerkillä.

Ylläpidon tehtävä ei ole helppo eikä päätöksiä ole helppo tehdä. En lähtisi ylläpitoa arvostelemaan, vaikka Tähti onkin ollut palstan vakikalustoa. Jos ei pysty näkemään itsessään mitään syytä jatkuviin konflikteihin vaihtuvien ihmisten kanssa, niin onko ylläpidolla muita vaihtoehtoja?

Toki jään kaipaamaan, jos päätös on lopullinen.

Ylläpidon tehtävä ei ole helppo eikä päätöksiä ole helppo tehdä. En lähtisi ylläpitoa arvostelemaan, vaikka Tähti onkin ollut palstan vakikalustoa. Jos ei pysty näkemään itsessään mitään syytä jatkuviin konflikteihin vaihtuvien ihmisten kanssa, niin onko ylläpidolla muita vaihtoehtoja?

Toki jään kaipaamaan, jos päätös on lopullinen.

Kiitos Yölento :) Jään sinua kaipaamaan:Heartpink

Tää on kuulemma sit ikuisen lopullista ja tämä linja sulkeutuu, kun aika loppuu..luulin, että se loppui heti, mutta näköjään vielä onnistun kirjoittamaan jonkin aikaa... että nyt täytyy pulista, kuin viimeistä päivää:smiley-ashamed004 :Heartpink

Mä en voi tehdä asioille mitään, vain te voitte ehkä yrittää muuttaa Vargyian mieltä:cheers

Mitä täällä tapahtuu.. Mikä toi tähden juttu on? Olipa tullu tekstiä luettavaksi mut hyvä niin... Päivällä ei niinkään taho keritä niin tulee sit myöhemmin luettua ja niitä on paaljon:happy: hirmusti voimia hento haave ja sharmander :Heartred

Takaisin