Pulinaketju

Pariterapiakäynti oli ihan katastrofi. En enää edes halua jatkaa tätä suhdetta. Mies käytännössä kertoi mulle siellä terapeutin läsnäollessa, että hän ei aio kunnioittaa minun tarpeita ja toiveita parisuhteessa. En jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta tällainen oli viesti sanojen takana, hyvin selkeä. Millä motivaatiolla mun pitäisi HALUTA jatkaa tuon ihmisen kanssa? Haluan rinnalleni ihmisen, joka kohtelee minua hyvin. En tätä paskaa. En todellakaan. Mulle riittää.

Pariterapiakäynti oli ihan katastrofi. En enää edes halua jatkaa tätä suhdetta. Mies käytännössä kertoi mulle siellä terapeutin läsnäollessa, että hän ei aio kunnioittaa minun tarpeita ja toiveita parisuhteessa. En jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta tällainen oli viesti sanojen takana, hyvin selkeä. Millä motivaatiolla mun pitäisi HALUTA jatkaa tuon ihmisen kanssa? Haluan rinnalleni ihmisen, joka kohtelee minua hyvin. En tätä paskaa. En todellakaan. Mulle riittää.
Olipa kyllä huono asenne miehellä! Mutta minusta on reilua, että sanoi sen, jotta sinä voit tehdä päätöksiä sen tiedon perusteella.

Minun kokemukseni pariterapiasta on exän kanssa ja hänelle sopi aina kaikki ja hienosti lupasi aina kokeilla terapeutin ehdotuksia ja lopulta kuitenkin jatkoi samaa passiivisaggressiivista käytöstään.

Voimia eropäätöksen tekoon <3

Sympatiani. Jos sanon suoraan, ota ja lähde. Vaikeinta on nyt mut pian voit hengittää taas. Minäkin luulin etten enää koskaan onnistu, mutta tapasin nykyisen mieheni ja en voisi oikeasti olla onnellisempi

Sympatiani. Jos sanon suoraan, ota ja lähde. Vaikeinta on nyt mut pian voit hengittää taas. Minäkin luulin etten enää koskaan onnistu, mutta tapasin nykyisen mieheni ja en voisi oikeasti olla onnellisempi
Nyt hän on taas sitä mieltä, että haluaa kunnioittaa mun toiveita. Terapeutin luona niin uhmakkaasti julisti, että jos minä haluan tietää missä hän on niin voin kyllä soitella hänen peräänsä. JOS SE ON MULLE NIIN TÄRKEÄÄ, mutta hänen ei tarvitse ilmoittaa menemisistään kenellekään mitään. Koska ei ehdi, tai ei muista, tai ei viitsi. Ja mun suurensuuri toive siis oli se, että voitais kommunikoida/ilmoittaa toisillemme suunnitelmistamne ja menoistamme, jotta olisi helpompi myös suunnitella yhteistä aikaa. Mutta se oli liikaa pyydetty.

Haluaako joku ostaa mun ovis ja r.testivarastot. Mä taidan pakata kassin ja hyväksyä tappion. Vastaukset oli omassa kannassa.
FSH 47,2
LH 33,5

eiköhän tämä ollut tässä :sad010

Onko noiden nousu pysyvää, vai voivatko vielä laskea?

Onko noiden nousu pysyvää, vai voivatko vielä laskea?
No FSH on huono indikaattori johonkin saakka. Ja ne kaiketi sahaa ennen lopun alkua ja siks voi satunnaisesti raskautua. Mut kun ne nousee tarpeeksi korkealle (yli vaihdevuositason) ne ei enää kaiketi laske minnekään koska se kertoo että soluja ei oikeastaan enää oo. Se voi tosiaan tapahtua hyvin nopeasti sitten kun tapahtuu. 2015-2016 otetut verikokeet oli toistuvasti siinä 11-15 kieppeillä. Nyt kun otatin alkukierrossa se oli se vajaa 11. Ja nyt tollainen. Ja toki noi ovisplussat ja olotkin kertoo että jotain on oikeesti nyt pikkuhiljaa pielessä.

• FSH:n korkea arvo (>30 IU/l): vaihdevuodet. Tietyllä varauksellisuudella voi laskea, että hedelmöittyminen ei ole enää mahdollista ja kontraseptio ei ole tarpeen. Samalla estrogeeni-gestageenikorvaushoito on suositeltavaa.

No nyt ei ollut valoisia tuloksia ollenkaan. Todella musta perjantai. Hali ja rutistus Sharmander :sad010:Heartred
Kiitos Vastavirtaan. Tämä kun tarkoittaa käynnössä korvaushoitoa ja kun se aloitetaan ei enää voi haaveillaan kultamunista (josko muutenkaan) Ilmankaan en halua huvikseen olla koska olo on kurja, mieliala lattea ja moni muu paikka romahtaa jos estroja ei korvaa mitenkään

Hei kaikki! :hello
Terve.

Miten Lambi teillä kanat suojataan talvikaudella? Ja entä munivatko talvisaikaan samalla lailla, kuin kesäkautena?:rolleyes:

Kiitos, jos vaivaudut/ehdit vastaamaan:gen053

Voimia Sharmander. :Heartred
Ulkomailla varmaankin vielä pääsisi hoidoilla ja lahjamunasoluilla eteenpäin, jos ihan hirveästi tahtoo ja rahaa löytyy.

Kiitos Vastavirtaan. Tämä kun tarkoittaa käynnössä korvaushoitoa ja kun se aloitetaan ei enää voi haaveillaan kultamunista (josko muutenkaan) Ilmankaan en halua huvikseen olla koska olo on kurja, mieliala lattea ja moni muu paikka romahtaa jos estroja ei korvaa mitenkään
Totta. Eipä ole taas elämä reilua. Pasketta suorastaan.

Voimia Sharmander. :Heartred
Ulkomailla varmaankin vielä pääsisi hoidoilla ja lahjamunasoluilla eteenpäin, jos ihan hirveästi tahtoo ja rahaa löytyy.
Pääsisi. Vaan hoidot on jo koluttu. Tämä oli tjottailua joka loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin :sorry:

Pääsisi. Vaan hoidot on jo koluttu. Tämä oli tjottailua joka loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin :sorry:
Blääh :sad001, vaikka tjot toki voisi olla elämässä mukana niin kauan kun elämää piisaa.. Mutta joo, ymmärtäähän sen ettei se ihan niin mene. Voimia sinne :Heartred

Hei kaikki! :hello
Terve.

Miten Lambi teillä kanat suojataan talvikaudella? Ja entä munivatko talvisaikaan samalla lailla, kuin kesäkautena?:rolleyes:

Kiitos, jos vaivaudut/ehdit vastaamaan:gen053
Hei ja tervetuloa :woot:!

Ei meillä varsinaisesti suojata kanoja mitenkään, tosin isot ilmastointikoloset levytän umpeen talveksi. Kanalassa on maapohja, johon kertynyt hyvä pehku, lämmittää /estää vetoa alhaalta. Saavat talvellakin kirmata vapaasti pihalla, lumihangella/viimassa tosin eivät tykkää mennä.
Mutta kylmä varsinaisesti ei niitä haittaa. Kanalassa kun on sopiva määrä eläimiä niin lämmittävät öisin tilaa itse riittävästi.

Syksyllä on kanoilla sulkasato ja silloin pitävät taukoa muninnasta, n 3-4 kk. Muutama tosin munii nytkin, ehkä noita nuorempia joilla ei vielä sulkasatoa. Valolla ja lämmöllä saisi nopeutettua taukoa ja tehostettua munintaa, mutta ei tässä tehokas tarvi kanankaan olla - parempi saada rauhassa levätä niin jaksaa elääkin terveempänä.
Tammikuussa yleensä alkaa munia olla taas paljon, se on vähän kun uusi joulu.. :grin

Hei ja tervetuloa :woot:!

Ei meillä varsinaisesti suojata kanoja mitenkään, tosin isot ilmastointikoloset levytän umpeen talveksi. Kanalassa on maapohja, johon kertynyt hyvä pehku, lämmittää /estää vetoa alhaalta. Saavat talvellakin kirmata vapaasti pihalla, lumihangella/viimassa tosin eivät tykkää mennä.
Mutta kylmä varsinaisesti ei niitä haittaa. Kanalassa kun on sopiva määrä eläimiä niin lämmittävät öisin tilaa itse riittävästi.

Syksyllä on kanoilla sulkasato ja silloin pitävät taukoa muninnasta, n 3-4 kk. Muutama tosin munii nytkin, ehkä noita nuorempia joilla ei vielä sulkasatoa. Valolla ja lämmöllä saisi nopeutettua taukoa ja tehostettua munintaa, mutta ei tässä tehokas tarvi kanankaan olla - parempi saada rauhassa levätä niin jaksaa elääkin terveempänä.
Tammikuussa yleensä alkaa munia olla taas paljon, se on vähän kun uusi joulu.. :grin

Lambi :) Kiitos toivotuksesta ja kiitos vastauksesta.

Siis nuo muut eläimet ovat melkein ratkaisevin suoja kanoille tässä(?)

Onko ne pukkeja mitä siellä on, vai myös muita? :rolleyes:

Takaisin