Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin myös onko ihan tavallista että 1v10kk tykkää esim. kapriksista ja homejuustosta? Sai (vaati) jälkimmäistä maistaa pari päivää sitten ekaa kertaa, ja oli heti että nam, lisää. Toki ei paljon saa kun on niin suolaista, mutta vähän huvitti. Tänään söi ekaa kertaa simpukoita, nekin oli tietysti heti nam. Makeasta ei tosin hirveästi (vielä) välitä, sai yhden suklaamunan pääsiäisenä ja yhden haukun jälkeen pisti suklaan pois ja keskittyi yllätykseen.
Hierontaan kohta, jee
Kaunis päivä tulossa taas. Ja aina jotain valmistuu
Mikä lanka tässä on? Ihanat värit
Lankamaailmasta
Olen todella pahoillani diagnoosista, jaksamista paljon!Lääkärinlausunto tuli koskien kiveksiä. Loppupäätelmä oli, että kivesten vajaatoiminnasta johtuva azoospermia, jolle ei ole mitään tehtävissä.
KiitosOlen pahoillani Helena!
Niinpä! KiitosHelena, syyttely ja jossittelu pois! Surra saa ja pitääkin ja uusia suunnitelmia kannattaa tehdä. Minkä ikäinen teidän pesue nyt on? Kyllähän heidänkin kanssaan varmasti saa aikaa kulumaan ja kun olette noin energisiä, niin keksitte varmasti jotain.
Minulla väsymys tuli jälkijunassa, kun lapsi sairasti viime viikolla ja alkuviikosta. Tänään olen vienyt roskat ja ajatellut montaa asiaa. Mutta eihän niillä niin kiire ole.
Nuorin on aina vauva Minulla tuo keskimmäinen oli pitkään minun vauvani, oli äitinä vaikea päästää irti. Mutta kyllä siitä selviää.Niinpä! Kiitos
Tyttö menee kutoselle, poika kolmoselle ja tyttö ykköselle. Sekin vaikuttaa olotilaan, että nuorin menee kouluun. Tuntuu, ettei meillä ole enää yhtään pikkuista. Ja huomasin potevani pahaa ikäkriisiä..
Tekemistä piisaa tällä perheellä juu
Nyt voi sanoa rehellisesti, että eiEikös kukaan enää piinaile?