Pulinaketju

Lääkärinlausunto tuli koskien kiveksiä. Loppupäätelmä oli, että kivesten vajaatoiminnasta johtuva azoospermia, jolle ei ole mitään tehtävissä.

Mietin myös onko ihan tavallista että 1v10kk tykkää esim. kapriksista ja homejuustosta? Sai (vaati) jälkimmäistä maistaa pari päivää sitten ekaa kertaa, ja oli heti että nam, lisää. Toki ei paljon saa kun on niin suolaista, mutta vähän huvitti. Tänään söi ekaa kertaa simpukoita, nekin oli tietysti heti nam. Makeasta ei tosin hirveästi (vielä) välitä, sai yhden suklaamunan pääsiäisenä ja yhden haukun jälkeen pisti suklaan pois ja keskittyi yllätykseen.

Meillä tyttö on 1 vee 9 kk. Rakastaa fetaa, syö sushia, rapuja yms. Söis myös sinihomejuustoa, mutta sitä on harvoin tarjolla kun en itse siitä niin välitä.

Liitteet

• 20200517_182104.jpg
    20200517_182104.jpg
    50.8 KB · Katsottu: 163
Ei meinaa ihmisen mieli käsittää tätä tilannetta. Odotan ihmettä tapahtuvaksi.

Ei voi neula-lankatestiinkään luottaa. Se lupasi vielä yhden tytön :sad001

Kaduttaa ihan hirveästi, miksemme hommanneet neljättä pian kolmannen perään. Itseäni voin syyttää, kun hypin työpaikasta toiseen urakehityksen perässä. Lisäksi keskimmäisen ADHD oli kovin pahana silloin, kun lääkitystä ei vielä ollut. Mies teki kahta työtä ja oli superväsynyt. Arvelee sen vaikuttaneen sairastumiseensa. Itse kävin työn lisäksi opiskelemassa. Olis pitäny jättää kaikki ylimääräinen ja toteuttaa tämä suurin unelma, joka nyt jää.

Itsesääli riittäköön. Häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :BangHead:finger005

Alettiin tekemään eilen miehen kanssa suunnitelmia vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta. Se sisältää paljon matkustelua ja puhuimme mahdollisuudesta muuttaa ulkomaille sitten, kun lapsilla on omat perheet/ovat aikuisia. Mun sydämestä on jäänyt palanen Irlantiin, Islantiin ja Tanskaan. Mieskin sanoi, että vois harkita muuttoa Tanskaan, Irlantiin tai Sveitsiin. Hän pystyy tekemään työnsä missä vain. Kannusti mua myös aloittaan opiskelut uudelle uralle heti, kun talous sallii.

Seuraavaks pitäis hommata uus auto. Nyt ei tartte kattella farmarimuotoista vaan pienempikin riittää.

Helena, syyttely ja jossittelu pois! Surra saa ja pitääkin ja uusia suunnitelmia kannattaa tehdä. Minkä ikäinen teidän pesue nyt on? Kyllähän heidänkin kanssaan varmasti saa aikaa kulumaan ja kun olette noin energisiä, niin keksitte varmasti jotain.

Minulla väsymys tuli jälkijunassa, kun lapsi sairasti viime viikolla ja alkuviikosta. Tänään olen vienyt roskat ja ajatellut montaa asiaa. Mutta eihän niillä niin kiire ole.

Helena, syyttely ja jossittelu pois! Surra saa ja pitääkin ja uusia suunnitelmia kannattaa tehdä. Minkä ikäinen teidän pesue nyt on? Kyllähän heidänkin kanssaan varmasti saa aikaa kulumaan ja kun olette noin energisiä, niin keksitte varmasti jotain.

Minulla väsymys tuli jälkijunassa, kun lapsi sairasti viime viikolla ja alkuviikosta. Tänään olen vienyt roskat ja ajatellut montaa asiaa. Mutta eihän niillä niin kiire ole.
Niinpä! Kiitos <3

Tyttö menee kutoselle, poika kolmoselle ja tyttö ykköselle. Sekin vaikuttaa olotilaan, että nuorin menee kouluun. Tuntuu, ettei meillä ole enää yhtään pikkuista. Ja huomasin potevani pahaa ikäkriisiä..

Tekemistä piisaa tällä perheellä juu :grin

Niinpä! Kiitos :Heartred

Tyttö menee kutoselle, poika kolmoselle ja tyttö ykköselle. Sekin vaikuttaa olotilaan, että nuorin menee kouluun. Tuntuu, ettei meillä ole enää yhtään pikkuista. Ja huomasin potevani pahaa ikäkriisiä..

Tekemistä piisaa tällä perheellä juu :grin
Nuorin on aina vauva <3 Minulla tuo keskimmäinen oli pitkään minun vauvani, oli äitinä vaikea päästää irti. Mutta kyllä siitä selviää.

Vielä tuon ikäiset sentään suostuvat vanhempien kanssa tekemään kaikenlaista.

Ei piinailla ei. Kp2.

Alunperin sanoin itselleni, että puoli vuotta kkm:stä yritetään tärppiä. Tämä on nyt se viimeinen kokonainen kierto, joka ehtii ennen sitä kun 28.6. tulee puoli vuotta täyteen. En tiedä pitäisikö sitten vaan luovuttaa ja mennä elämässä eteenpäin, ettei tästä yrittämisestä tule itselle vain liian isoa pettymystä. Mutta jos tämän yhden kierron vielä katsoisi. Vaikka en tiedä tarvitseeko sen jälkeenkään alkaa ehkäistä, jos kerran vahinko riville kovin todennäköinen eikä myöskään haittaisi.

Takaisin