Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Ihania uutisia Alcyone!
Ihanaa, onnea jälleen etapistaTervetuloa, Nacre!
Olo on tosi helpottunut, saatiin hyviä ultrakuulumisia. Pieni oli kasvanut hyvin, hän liikkui jo vähän ja sydän löi hienosti. Oli ihanaa nähdä, miten hänelle oli kasvanut pikkuruiset kädet ja jalat sitten viime näkemän.
Jätät tuolit nostamatta etkä ponnistele. Tiedän, että se on vaikeaa! Jos töissä keventäminen ei onnistu, ota puheeksi neuvolassa. Ei mitään ylimääräisiä riskejä!Kiitos twisted ja Helena!
Huomasin, että taas vuotelee vähän. Joko hematooma jälleen (jouduin nostelemaan tuoleja, enkä saisi ponnistella :bag: ) tai sitten on eilisen ultran jäljiltä. Aion nyt kuitenkin pysyä positiivisena, sillä jos eilen oli kaikki hyvin, niin miksei tänäänkin.
Kiitos!Onnea hyvistä ultrakuulumisista Alcyone :)
Olet ihan oikeassa ja huomasi nyt itsekin, että ohjeet on syytä ottaa todesta. :bag: Huomenna neuvolassa onkin monta asiaa, mistä täytyy jutella. Mulla oli jo puhelinaika terveysaseman lääkärille työoloista, mutta ei sieltä mitään apuja tullut.Jätät tuolit nostamatta etkä ponnistele. Tiedän, että se on vaikeaa! Jos töissä keventäminen ei onnistu, ota puheeksi neuvolassa. Ei mitään ylimääräisiä riskejä!
Mikäs päivä päästään kuulemaan hyviä uutisia?Mä piinailen loppuviikkoista rakenneultraa...
Kp27. Tehdään usein miehen kanssa lenkkejä kaksin. Äsken käveltiin taas vähän alle 6km :)
Nyt on ropsu uunissa, saadaan iltapalaa
Onnea ❣Miehen veli pyysi lapsensa kummeiksi meitä :) Yhteensä viisi kummia. Ihanaa
KiitosOnnea ❣
Montako kummilasta teillä on? Meille tämä on neljäs. Muut kummilapset 12v, 9v ja 4v. Mun siskolla on hurjat 8 Sanoi, ettei meinaa pysyä perässäMeistä tulee kans kummeja saa taas hemmotella kummilapsen jännityksellä odotellaan lentääkö ensimmäinen pesästä pois vähän kyllä ristiriitaiset tunteet
Joo mäkin harrastan tätä. Yleensä teen sellaisen 5-6km lenkin joka päivä ja sen jälleen kummasti jaksaa jatkaa töitä.Minä käyn keskellä päivää yksin pikkulenkillä, saa katkaistua työpäivää vähän. Etätyön plussa on tämä, jos olisin normaalisti toimistolla töissä, niin eipä sieltä lenkille lähdetä.