Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon kiitoksia!Ja hei tietysti Alcyonelle paljon onnea! :)
View attachment 89456 View attachment 89455 Siinä on kolmeviikkoiset vauvat ja rento äiti.
Täällä toinen samanlainen tyttö. Nyt jo ikää melkein 4v mutta on jo 1 vuotiaasta asti juonut vissyä, syönyt homejuustoja ja kaikkea muutakin omituista mitä lapset ei normaalisti suostu suuhunsa laittamaan. Juuri söi isänsä kanssa sushiaMietin myös onko ihan tavallista että 1v10kk tykkää esim. kapriksista ja homejuustosta? Sai (vaati) jälkimmäistä maistaa pari päivää sitten ekaa kertaa, ja oli heti että nam, lisää. Toki ei paljon saa kun on niin suolaista, mutta vähän huvitti. Tänään söi ekaa kertaa simpukoita, nekin oli tietysti heti nam. Makeasta ei tosin hirveästi (vielä) välitä, sai yhden suklaamunan pääsiäisenä ja yhden haukun jälkeen pisti suklaan pois ja keskittyi yllätykseen.
No en kyllä minäkään ymmärrä! Itse en matkustaisi mihinkään enkä ilahdu, jos tänne tulee turisteja. Toivon, ettei edes sukulaiset ulkomailta tule tänä kesänä. Jos tulevat, eivät meille emmekä mene tapaamaan.Aika erikoista kun jengi hehkuuttaa kuinka matkailu aukeaa. Ei taideta muistaa sitä 14vrkn karanteenia Suomeen palatessa? Miten matkavakuutus? Ja kiva lomailla puoliksi suljetussa maassa venäläisten kanssa (aika kivat tautiluvut siellä) .. Lisäksi työnantaja voi evätä mahdollisen sairausajan palkan jos on toiminut itsenäisesti hallituksen antamaan kehoitusta vastaan - vapaa-ajan matkailua ei edelleenkään suositella. Aivan fbssä hehkuttavat, kuinka saa 6 viikon palkallisen loman kun karanteeni päälle. Käsittääkseni ei siltä ajalta palkkaa saa, ellei tee etänä...
Täällä toinen samanlainen tyttö. Nyt jo ikää melkein 4v mutta on jo 1 vuotiaasta asti juonut vissyä, syönyt homejuustoja ja kaikkea muutakin omituista mitä lapset ei normaalisti suostu suuhunsa laittamaan. Juuri söi isänsä kanssa sushia
Sori, olin vahingossa näpännyt sulle "tyhmä"! Ei ollut tarkoitusMeidän 2-vee oli melkein ekstaasissa kun maistoi ekan kerran fetajuustoa. Huusi vain että "litää fetajuuttoa"! Kaikki muukin suolainen maistuu hyvin, esim. oliivit. Homejuustoa ja pekonia en ole vielä uskaltanut antaa, mutta olen varma että hullaantuisi niihin. (Ja ymmärrän kyllä, kun itsekin rakastan niitä .) Mä kuvittelin, että pienet lapset ei tykkäisi voimakkaan makuisista ruoista, mutta meillä ainakin tuntuu tykkäävän sitä enemmän mitä enemmän on makua. :)
Tuohan on loistava niksi avuksi nirson lapsen kanssa! Kiitos!Meillä vanhempi söi aikoinaan oliivit ja etanat, nuorempi söi ensimmäiset vuodet vaan saarioisten makaronilaatikkoa ja pinaattilettuja. Vasta kun näytin aina, että laatikko odottaa jääkaapissa kun on syönyt kaksi lusikallista muiden ruokaa, alkoi syömään kaikkea. Hassu pieni otus.
Just noin, pakottamalla saa vaan traumoja aikaiseksi ja kohta on isompi ongelma käsissä.Meillä poika kyllä maistaa kohtuullisen rohkeasti kaikkea, joidenkin ruokien kohdalla pitää kyllä vähän suostutella, ja joidenkin kohdalla poika vaan kieltäytyy edes koskemasta, eikä mikään suostuttelu auta. Silloin kun kerta kaikkiaan kieltäytyy, en pakota maistamaan. Poika saattaa sitten myöhemmin suostua maistamaan sitä, mistä ensin ehdottomasti kieltäytyi, kun näkee isänsä tai minun syövän sitä.
Poika tykkää salaattijuustosta, siis siitä fetan korvikkeesta. Myös muita vähän voimakkaampia makuja on maistellut ja yllättäen tykännyt :) Suolakurkku taas ei mene, eikä tuorekaan. Ketsuppia on herkkua. Keitoista ei tykkää.
Minua on pakotettu maistamaan eikä siitä ole mitään hyvää koitunut.Just noin, pakottamalla saa vaan traumoja aikaiseksi ja kohta on isompi ongelma käsissä.
Sori, olin vahingossa näpännyt sulle "tyhmä"! Ei ollut tarkoitus