Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sisko sanoi vaan, että hän niin tykkää kukista, joten päätti hommata mullekinIhanat kukat! Ja ihana idea!
Kiitos. Äiskä hoitaa naperoitaan hienosti, mutta jää mulle sentään statistin rooli. Minut kuullessaan alkaa melkoinen huuto ja sitten pitää ottaa pois laatikosta leikkimään. Niin nekin vaan osaavat vastavirran akan kietoa komentoonsa ja ikää vasta 3 viikkoa. Näin se aina menee.Jee siis elossa Vastavirran Akka! Onnea erilaisesta äitiydestä!
...kuvia, kiitos?Kiitos. Äiskä hoitaa naperoitaan hienosti, mutta jää mulle sentään statistin rooli. Minut kuullessaan alkaa melkoinen huuto ja sitten pitää ottaa pois laatikosta leikkimään. Niin nekin vaan osaavat vastavirran akan kietoa komentoonsa ja ikää vasta 3 viikkoa. Näin se aina menee.
Eli siis nyt otin ekan ja tästä nyt 10 päivää sitten oli että kierron 15-24 päivänä eli otanko silloinkin 10 päivän ajan? Mitenkä sitten sen jälkeen otan? Voiko näitten aikana tulla raskaaksHei Auttakaa te viisaammat mulle määräs lekuri vuotoa avittaan Terot joten miten tää toimii joo se selitti mut olin kai paniikissa... Eli huomenna jos vuoto ei ala pitää aloittaa 10 päivää ja sitten kierron 15-24päivänä eli aloitanko sillon uudestaan 10 päivää? Mut jos vuoto alkaa huomenna niin aloitanko vasta kierron 15-24päivänä ja kymmenen päivää.. Puhui kuurista jotta kierto tasoittuu
Joka kierrossa samalla tavalla. Jos ovuloit, voit tulla näiden aikana raskaaksi, ja jotkut käyttävät näitä ihan alkuraskauden tukemiseenkin.Eli siis nyt otin ekan ja tästä nyt 10 päivää sitten oli että kierron 15-24 päivänä eli otanko silloinkin 10 päivän ajan? Mitenkä sitten sen jälkeen otan? Voiko näitten aikana tulla raskaaks
Terot saa kyllä vuodon melkein kaikilla aikaiseksi. Eli samaan tapaan jatkat ja kierto sit tasaantuu normaaliksi. Ja joo 10 päivää veikkaisin.Jos seuraava vuoto alkaa normisti niin otanko sitten kierron 15-24 päivinä ja onko sekin 10 päivää? Mutta entä jos vuoto ei ala niin mistä tiedän milloin ottaa? Sori ku kyselen ja sekoilen... Tää on ihan persuksista ku kaikki meni sevon sillon