Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei mutta tuli kyllä mieleen, että äiti on kertonut riehakkaista uudenvuoden juhlista ja että olen syntynyt hiukan ennenaikaisena. Niin se menikin. Onneksi ei sen tarkemmin :)Juhannusta on juhlittu monissa parisuhteissa, kun on noin hyvä synttäripäivä!
Minun vanhempani ovat juhlineet yhdessä joulua.
Kuulostaa asia puheelta KannatetaanMeillä on neljä lapsista syntyneet tammi-helmikuussa. Näitä kaikkia on hartaasti tehty ja tärppi tullut selkeesti päivien pidennyttyä huhtikuussa.
Vielä houkuttaisi ensi vuoden kevätkylvöjä koittaa . Mutta ei siitä sen enempää, vielä on aivan liian kaoottista puhua ääneen ajatuksista.
Minunkin vanhemmat ovat juhlistaneet joulua. Sain kuulemma aattona alkuni. :) Täytyy myöntää, että olen viimeisen päälle jouluihminen.Juhannusta on juhlittu monissa parisuhteissa, kun on noin hyvä synttäripäivä!
Minun vanhempani ovat juhlineet yhdessä joulua.
Tsemppiä!Vähän juhlittu pikku miestä 3vee tuli täyteen.. Muutaman viikon päästä 2 syndet ei mitään erikoista mut pitäähän kakut tehdä... On ollu kyllä niin sanoisko paska päivä muuten... Isännän haavat tulehtuvat vaikka hevoskuuri päälä niin nyt se myrskyn lykkäs... En tiiä mistä sais voimia
Olisinkin varmaan tehnyt niin, mutta kun kaikki keskustelut etänä - ei pysty. Jotenkin ajattelisin, että tuollaiset konsultaatiopyynnöt menisivät vuonna 2020 jo sähköisesti...Minäkin olen jo oppinut, ettei mikään etene jos sen perään ei soita, ja kenenkään ei pidä antaa postittaa mitään, koska se on musta aukko, jonne kaikki katoaa vähintään vuodeksi, vaan minä kuljetan lippulappuset paikasta toiseen.
Jos yhtään lohduttaa, niin jouduin hiljakkoin lähettämään Kelan kuntoutushakemuksen postissa. Se meni perille!! Vastaus tuli nopeasti! Postissa!Olisinkin varmaan tehnyt niin, mutta kun kaikki keskustelut etänä - ei pysty. Jotenkin ajattelisin, että tuollaiset konsultaatiopyynnöt menisivät vuonna 2020 jo sähköisesti...
Oi kun kauniit!Sisko oli tilannut kukkalähetyksen ovelleni Hellyys on kimpun nimi.