Pulinaketju

Juhannusta on juhlittu monissa parisuhteissa, kun on noin hyvä synttäripäivä!

Minun vanhempani ovat juhlineet yhdessä joulua.
Ei mutta tuli kyllä mieleen, että äiti on kertonut riehakkaista uudenvuoden juhlista ja että olen syntynyt hiukan ennenaikaisena. Niin se menikin. Onneksi ei sen tarkemmin :)

Meillä on neljä lapsista syntyneet tammi-helmikuussa. Näitä kaikkia on hartaasti tehty ja tärppi tullut selkeesti päivien pidennyttyä huhtikuussa.
Vielä houkuttaisi ensi vuoden kevätkylvöjä koittaa :p. Mutta ei siitä sen enempää, vielä on aivan liian kaoottista puhua ääneen ajatuksista. :hilarious:

Meillä on neljä lapsista syntyneet tammi-helmikuussa. Näitä kaikkia on hartaasti tehty ja tärppi tullut selkeesti päivien pidennyttyä huhtikuussa.
Vielä houkuttaisi ensi vuoden kevätkylvöjä koittaa :p. Mutta ei siitä sen enempää, vielä on aivan liian kaoottista puhua ääneen ajatuksista. :hilarious:
Kuulostaa asia puheelta ;) Kannatetaan <3

Vähän juhlittu pikku miestä 3vee tuli täyteen.. Muutaman viikon päästä 2 syndet:grin ei mitään erikoista mut pitäähän kakut tehdä... On ollu kyllä niin sanoisko paska päivä muuten... Isännän haavat tulehtuvat vaikka hevoskuuri päälä niin nyt se myrskyn lykkäs... En tiiä mistä sais voimia:wtf::sad001

Olipa hauska synttäripäivän päätös. Tuli naukkailtua tavallista enemmän alkomahoolia. Skumppaa ja kermalikööriä :grin No, miehellä oli ollut mielessä puuhastelut, muttei sanonut mulle suoraan. Menin nukkumaan ja hän jä vielä hetkeksi alas. Ylös tultuaan löysi täysillä kuorsaavan vaimon :hilarious: Se siitä puuhastelusta. Kissakin oli kuulemma yrittänyt mua herättää ilman vastausta :hilarious::hilarious:

Kaarinha joo lomittaja löytyy mutta miljoonat muut hommat niin niihin tarttis ja ei niihin ketään saa jos et jostain ite jotain hommaa ja kyllähän tähän aikaan vuodesta kaikki on kortilla... Vaihto ehdot erittäin vähissä... Tänä aamuna lähdettiin 3.30 jotta pikkuporukka nukkui joka päivä on arvauksellinen mut juu eipä auta ku sais vain ajan riittävän ja se kun ite en oo työkykyinen tekee se kaikista haastavaa mut onneks toi jalka kulkee perässä kuiteskin:grin

Vähän juhlittu pikku miestä 3vee tuli täyteen.. Muutaman viikon päästä 2 syndet:grin ei mitään erikoista mut pitäähän kakut tehdä... On ollu kyllä niin sanoisko paska päivä muuten... Isännän haavat tulehtuvat vaikka hevoskuuri päälä niin nyt se myrskyn lykkäs... En tiiä mistä sais voimia:wtf::sad001
Tsemppiä! :Heartred

Ja kun homma ei etene, niin sei etene:banghead:
Soitin Jorviin, josko voisivat pikaisesti käsitellä konsultaatiopyynnön, mutta se ei vielä edes siellä... Laitoin sitten kyselyä hoitavalle klinikalle, koskahan ehtisivät sen sinne saamaan. On hiekkaa rattaissa on.. Onneksi polilla sanoivat, että pystyvät reagoimaan nyt nopeasti noihin.

Vaikutan varmasti hätäiseltä, muyta haluaisin kaikki nämä alun sotkut pois, että voisi sitten vaan odotella sitä luovuttajan löytymistä rauhassa.

Minäkin olen jo oppinut, ettei mikään etene jos sen perään ei soita, ja kenenkään ei pidä antaa postittaa mitään, koska se on musta aukko, jonne kaikki katoaa vähintään vuodeksi, vaan minä kuljetan lippulappuset paikasta toiseen.

Minäkin olen jo oppinut, ettei mikään etene jos sen perään ei soita, ja kenenkään ei pidä antaa postittaa mitään, koska se on musta aukko, jonne kaikki katoaa vähintään vuodeksi, vaan minä kuljetan lippulappuset paikasta toiseen.
Olisinkin varmaan tehnyt niin, mutta kun kaikki keskustelut etänä - ei pysty. Jotenkin ajattelisin, että tuollaiset konsultaatiopyynnöt menisivät vuonna 2020 jo sähköisesti... :bored:

Olisinkin varmaan tehnyt niin, mutta kun kaikki keskustelut etänä - ei pysty. Jotenkin ajattelisin, että tuollaiset konsultaatiopyynnöt menisivät vuonna 2020 jo sähköisesti... :bored:
Jos yhtään lohduttaa, niin jouduin hiljakkoin lähettämään Kelan kuntoutushakemuksen postissa. Se meni perille!! Vastaus tuli nopeasti! Postissa!

Että joskus joku toimii, vaikka siihen ei uskoisikaan.

Sisko oli tilannut kukkalähetyksen ovelleni :love7 Hellyys on kimpun nimi.

Liitteet

• 20200518_152442.jpg
    20200518_152442.jpg
    77.4 KB · Katsottu: 162
  • 20200518_152457.jpg
    20200518_152457.jpg
    33.4 KB · Katsottu: 166
Muokattu viimeksi:
Takaisin