Pulinaketju

Paljon onnea Helena ❤️.

Mulla ei kropan kanssa ole mitään ongelmaa, mutta kasvot kyllä on vanhentuneet sen jälkeen kun täytti 40. En voi sanoa, että nelikympisenä olisi elämän parasta aikaa, vaan kyllä se oli itselläni jo kolmekymppisenä. Siis elämässä ei ole mitään vikaa, mutta kyllä mua vanheneminen harmittaa ja se elämän vaihtoehtojen väheneminen. Yhtenä juuri lasten saaminen. En voi ikään kuin enää itse päättää mihin suuntaan, vaan ikä rajoittaa päätöksiä.

onko sun raskaus jo noin pitkällä @_kirahvi ! Mutta siis aivan ihanaa, että liikkeet tuntuu ja kaikki on hyvin.

Tuohon ylläolevaan ikään viitaten oma raskautuminen tuntuu koko ajan epätodennäköisemmältä, kun plussaa ei kuulu ja jokainen kuukausi vähentää mahdollisuuksia, kun kroppa vanhenee. Nyt menossa dpo8, eikä kyllä minkäänlaisia oireita raskautumisesta. Mihinkään hoitoihin ei kyllä lähdetä, kun onhan meillä tuossa nuo kolme ihanaa ja neljäs olisi sellainen ihana bonus.
Kiitos <3

Mulla on kasvot kuin kolmekymppisenä, mut kroppa ei sinne päinkään :hilarious:

Onnea Helenalle :Heartred

Täällä hiljaiseloa vietetty, kun ei oikein ole ollut mitään kerrottavaa.

Nyt ensimmäinen viikko kun kotona on hiljaisempaa.
Puolisolla alkoi uusi rakennusurakka maanantaina, torstaina lähti yläkoululainen kouluun ja tuo ammattia opiskeleva teini ei paljon ääntä pidä itsestään.
Jotenkin arjen normalisoituminen on vain tehnyt hyvää meille kaikille, toki edelleen rajoituksia noudatetaan. Kuun vaihteessa onneksi päästään jatkamaan vauvauintiakin :hello2
Ja viikon päästä vietetään 1v synttäreitä :blob6

Vauvahaave elää taustalla, vaikka oikeastaan elämä tuntuukin hyvältä juuri nyt.
Kiitos <3

Paljon onnea ja tervetuloa tänne neljänkympin paremmalle puolelle! :Heartbigred :wav

Ihana kuulla, että on muitakin oireettomia/vähäoireisia. Ehkä ne, joilla on pahemmat oireet, ottavat asian puheeksi helpommin, ja siksi vaikuttaa siltä, että "aivan kaikilla" muilla odottajilla on rankat oireet. Jo onhan niitä toki mullakin jotain, eivät vaan ole pahoja. Esim. huono olo on vaan joskus hetkellisesti, mutta joudun todella miettimään mitä pystyn milloinkin syömään, sillä tavallisesti syömäni ruoat eivät vaan mene alas. Taisin syödä voileivän viimeksi joskus pari viikkoa sitten... :wtf: Mulla on myös ongelmia tuon liiallisen sokerin syönnin kanssa ja kunhan pääsen palaamaan taas tavalliseen ruokarytmiin, niin aion olla tosi tiukkana sen suhteen. Juuri nyt ei onneksi herkut maistu.

Paljon onnea ja tervetuloa tänne neljänkympin paremmalle puolelle! :Heartbigred :wav

Ihana kuulla, että on muitakin oireettomia/vähäoireisia. Ehkä ne, joilla on pahemmat oireet, ottavat asian puheeksi helpommin, ja siksi vaikuttaa siltä, että "aivan kaikilla" muilla odottajilla on rankat oireet. Jo onhan niitä toki mullakin jotain, eivät vaan ole pahoja. Esim. huono olo on vaan joskus hetkellisesti, mutta joudun todella miettimään mitä pystyn milloinkin syömään, sillä tavallisesti syömäni ruoat eivät vaan mene alas. Taisin syödä voileivän viimeksi joskus pari viikkoa sitten... :wtf: Mulla on myös ongelmia tuon liiallisen sokerin syönnin kanssa ja kunhan pääsen palaamaan taas tavalliseen ruokarytmiin, niin aion olla tosi tiukkana sen suhteen. Juuri nyt ei onneksi herkut maistu.
Kiitos <3

Nyt se tuntui! Elämäni eka potku vatsasta kättä vasten!! :Heartred

Olen pari päivää epäillyt että se "kuplinta" on muuta kuin ilmavaivoja, mutta en ollut varma kun ei ole kokemusta. Nyt meneillään rv18.

Aika vinkeä fiilis! Pari viikkoa on vielä rakenneultraan joten sitä tässä jännitetään.
Onnea potkusta ja niitä paljon lisää!

Minulla tulee ensi vuonna pyöreitä vuosia eikä kyseessä ole 40v. Tämäkin on hyvä ikä. Ulkonäöllisesti menen varmasti nuoremmastakin, aika usein tulee ihmettelyä, kun kerron, että minulla on aikuisia lapsia. Kroppa on ollut romu jo 20 vuotta, se johtuu huonosta perimästä, ei iästä.

Onnea Kirahvi, ihanaa! :dummy::dummy1::Heartred

Tuntuu, että olen parin viime vuoden aikana vanhentunut tosi paljon fyysisesti, mutta siitä saa syyttää omia elintapojaan. Mulla oli yhtä aikaa työ+korkeakouluopinnot (+ keskenmeno, useita läheisten kuolemia ja muut elämään kuuluvat huolet ja surut), joiden vuoksi en ehtinyt edes nukkua, saati sitten pitää kunnostani huolta. Valitettavasti tämä on alkanut näkyä myös naamasta. Vaikka olen säästynyt vielä toistaiseksi rypyiltä, niin iho on jotenkin kulahtanut ja naama valahtanut. :wideyed: :grin Mutta mitäs pienistä, vanheneminen kuuluu asiaan.

Kiitos :Heartred

Mulla on kasvot kuin kolmekymppisenä, mut kroppa ei sinne päinkään :hilarious:
Mulla kasvot otti vanhenemisessa harppauksen ollessani 41. En tiedä mistä johtui, kun just sen vuoden olin opintovapaalla ja paljon stressittömämpi. Huomaan, että miehellä samoin kasvot vanheni vähän sen jälkeen kun oli täyttänyt 40. Osittain se johtui ryppyjen ilmaantumisesta ja sitten vaan väsyneemmästä ilmeestä jotenkin.

Mun naama ei oo hirveesti muuttunu 40 jälkeen. Mut läski pitää ihon silosena laughing7
Mies on alkanu nyt vähän vanheta kun täytti 50. Mut ei sillä oo harmaita hiuksia vielä. Tosin appiukolla 75v on myös vaan vähän harmaata ohimolla että taitaa olla perinnöllistä ettei harmaannu.
Mut joo, kuntoremontti olis erittäin tarpeen. Koko viime vuoden kestäny stressi, unettomuus ja kiire on saanu karmeeta jälkeä aikaan. Alan olla sitä mieltä et ratkee vielä suoni päästä tän työn takia. Jossei korona olis sotkenu taloutta ym niin yrittäisin etsiä uuden työpaikan, mutta eipä niitä nyt ole tarjolla ja jos vaihtais aivan uudelle alalle niin tuskin kukaan tällä hetkellä palkkaa kokematonta kun tarjolla on ammattilaisia. Päivitin mä jo cv:n kuvaa vajaa valmiiksi jos jostain tulee jotain haettavaksi.

Mun mies alkaa harmaantumaan nyt ja täyttää siis 40 lokakuussa.
Ai tekin ootte samana vuonna syntyneitä. Me ollaan kumpikin synnytty -76, mies huhtikuussa ja mä marraskuussa.

Mun miehellä on ohimot ihan harmaat, mutta se ei ole yhtään kaljuuntunut. Miestä luultiin pitkään paljon ikäänsä nuoremmaksi, mutta nyt taitaa näyttää aika lailla ikäiseltään.

Ai tekin ootte samana vuonna syntyneitä. Me ollaan kumpikin synnytty -76, mies huhtikuussa ja mä marraskuussa.

Mun miehellä on ohimot ihan harmaat, mutta se ei ole yhtään kaljuuntunut. Miestä luultiin pitkään paljon ikäänsä nuoremmaksi, mutta nyt taitaa näyttää aika lailla ikäiseltään.
Joo, ollaan eri kyliltä samasta pitäjästä sieltä Keskisen läheltä :grin Oltiin yläkoulu rinnakkaisilla luokilla :happy:

Takaisin