Pulinaketju

Paljon onnea!

79ca4096f6d765f2250f68949b053539.jpg

(Kuva lainattu internetistä)

Ja siis kyllä tänne saa tull kaikki henkisesti nelikymppisetkin, vaikka fyysistä ikää ei olisikaan, eli tervetuloa muillekin, jotka kokevat ketjun omakseen. :grin

Onnea Helena!

Muistelen joskus kauan aikaa sitten opiskeluaikaisessa työpaikassani pomo täytti 40 (itse olin about 28) ja hehkutti, että tunsi elävänsä elämänsä parasta ikää. Itse toki pidin tätä toki ihan outona horinana...;-)

Nyt yli 40v olen siitä samaa mieltä että paljon tasapainoisempaa elämää elän nyt kuin parikymppisenä. Niitä epävarmuuksia en kaipaa.

Nuorempi ja vetreämpi kroppa toki kelpaisi :angelic:

Anteeks naiset ku en oo kirjoitellut on ollu aivan jäätävän hirveetä aikaa... Mies joutu pakkolomalle ja minä hukun töihin onneks on isommat apuna mut tilanne on No ihan peestä... Taloon tuli ylioppilas joten onneks jotain hyvääkin... Elämä on välillä niin julmaa näissä hommissa
Kuinka teillä nyt menee? Onko mies mennyt töissä rikki? Paljon voimia teille!

Onnea Helena!

Muistelen joskus kauan aikaa sitten opiskeluaikaisessa työpaikassani pomo täytti 40 (itse olin about 28) ja hehkutti, että tunsi elävänsä elämänsä parasta ikää. Itse toki pidin tätä toki ihan outona horinana...;-)

Nyt yli 40v olen siitä samaa mieltä että paljon tasapainoisempaa elämää elän nyt kuin parikymppisenä. Niitä epävarmuuksia en kaipaa.

Nuorempi ja vetreämpi kroppa toki kelpaisi :angelic:
Kiitos <3 Kroppa sais kyllä olla vetreempi :grin

Onnea Helena <3

Minulla se 50 lähenee kauheaa kyytiä, enää alle 4 vuotta siihen :nailbiting: Eli ihan on nurkan takana vaanii mokoma.

Täytyisi kyllä nyt jotenkin saada otettua itseä niskasta kiinni ja ruveta potkimaan itseään persuksille, että saisin aikaiseksi ruveta kuntoremonttiin. Etätyöt on kivoja, ja etenkin nyt kun poika menee normaalisti hoitoon ensi viikosta alkaen, niin on rauha tehdä töitä, jolloin tulokset on parempia. Mutta kääntöpuolena on sitten se, että olen jo tässä parissa kuukaudessa lihonut aivan törkeästi, kun herkut maistuu ja jääkaapille pääsee joka välissä :bag: Aivan onneton itsekuri lisättynä sokeriholismilla, ei tule muuta kuin ympärysmittaa lisää koko ajan. Olen siis sokeririippuvainen. Tiedän kyllä, miten siitä pääsee eroon, mutta kun en saa aikaiseksi yhtään mitään :facepalm: Tykkään liikunnasta ja jään siihenkin koukkuun, mutta en vaan jaksa aloittaa mitään. Kevät on minulle niin surkeaa aikaa. Nyt olen kuitenkin sen verran edes jotain pientä tehnyt, että aamupäivisin olen sen telkkarista tulevan jumppahetken kanssa liikkunut :D Eihän sillä 10 minuutilla ole mitään merkitystä edes.

Nyt se tuntui! Elämäni eka potku vatsasta kättä vasten!! :Heartred

Olen pari päivää epäillyt että se "kuplinta" on muuta kuin ilmavaivoja, mutta en ollut varma kun ei ole kokemusta. Nyt meneillään rv18.

Aika vinkeä fiilis! Pari viikkoa on vielä rakenneultraan joten sitä tässä jännitetään.

Onnea Helena :Heartred

Minulla se 50 lähenee kauheaa kyytiä, enää alle 4 vuotta siihen :nailbiting: Eli ihan on nurkan takana vaanii mokoma.

Täytyisi kyllä nyt jotenkin saada otettua itseä niskasta kiinni ja ruveta potkimaan itseään persuksille, että saisin aikaiseksi ruveta kuntoremonttiin. Etätyöt on kivoja, ja etenkin nyt kun poika menee normaalisti hoitoon ensi viikosta alkaen, niin on rauha tehdä töitä, jolloin tulokset on parempia. Mutta kääntöpuolena on sitten se, että olen jo tässä parissa kuukaudessa lihonut aivan törkeästi, kun herkut maistuu ja jääkaapille pääsee joka välissä :bag: Aivan onneton itsekuri lisättynä sokeriholismilla, ei tule muuta kuin ympärysmittaa lisää koko ajan. Olen siis sokeririippuvainen. Tiedän kyllä, miten siitä pääsee eroon, mutta kun en saa aikaiseksi yhtään mitään :facepalm: Tykkään liikunnasta ja jään siihenkin koukkuun, mutta en vaan jaksa aloittaa mitään. Kevät on minulle niin surkeaa aikaa. Nyt olen kuitenkin sen verran edes jotain pientä tehnyt, että aamupäivisin olen sen telkkarista tulevan jumppahetken kanssa liikkunut :D Eihän sillä 10 minuutilla ole mitään merkitystä edes.
Kiitos <3

Mulla on ihan sama ongelma kuin sulla :rolleyes::banghead:

Paljon onnea Helena ❤️.

Mulla ei kropan kanssa ole mitään ongelmaa, mutta kasvot kyllä on vanhentuneet sen jälkeen kun täytti 40. En voi sanoa, että nelikympisenä olisi elämän parasta aikaa, vaan kyllä se oli itselläni jo kolmekymppisenä. Siis elämässä ei ole mitään vikaa, mutta kyllä mua vanheneminen harmittaa ja se elämän vaihtoehtojen väheneminen. Yhtenä juuri lasten saaminen. En voi ikään kuin enää itse päättää mihin suuntaan, vaan ikä rajoittaa päätöksiä.

onko sun raskaus jo noin pitkällä @_kirahvi ! Mutta siis aivan ihanaa, että liikkeet tuntuu ja kaikki on hyvin.

Tuohon ylläolevaan ikään viitaten oma raskautuminen tuntuu koko ajan epätodennäköisemmältä, kun plussaa ei kuulu ja jokainen kuukausi vähentää mahdollisuuksia, kun kroppa vanhenee. Nyt menossa dpo8, eikä kyllä minkäänlaisia oireita raskautumisesta. Mihinkään hoitoihin ei kyllä lähdetä, kun onhan meillä tuossa nuo kolme ihanaa ja neljäs olisi sellainen ihana bonus.

Takaisin