Pulinaketju

Paljon onnea plussasta Alcyone! Ihanaa! :Heartred
Pidetään peukkuja, että kaikki olisi hyvin ja saatte nyytin syliin asti!

Itsellä on aika neutraali suhtautuminen koronaan tällä hetkellä. Kuitenkin ärsyttää kaikki uutisointi asiasta. Turnausväsymystä ilmeisesti. Mihinkään siihen liittyvään ei voi luottaa. Ei auta muu kuin elää elämäänsä ja seurata uutisia. Elää ja katsoa, mitä tapahtuu. Odottaa, että päästään edes suurin piirtein normaaliin arkeen. Aika karuja tarinoita olen kyllä koronan sairastaneista lukenut, ei ole mikään pikku juttu, jos sairastuu siihen. Ehkä se hiukan pelottaa kuitenkin.

Poika nappasi jonkun nuhan jostain, on hiukan räkäinen, yskää ei juurikaan ole. On nyt jo kyllä parempi, eikä kuumetta ole ollut, mikä lie sitten ollut.

Muokattu viimeksi:
En oo käynyt Ylen sivuilla moneen päivään, en tiedä mitään, missä mennään, paitsi sen että koulut aukeaa 14.5.

Se yhden Vantaan tapauksen otsikon näin, enkä ole uskaltanut avata enää mitään uutisia. :'(

Olen mieluummin täysin pimennossa entä loppuraskauden hormoneissa saan paniikkikohtauksia noista järkyttävistä uutisista.

Pakko nyt tännekin päivittää jos jotakuta kiinnostaa oma vaihe, niin vauva on kiinnittynyt täysin ja laskeutunut. Supistellut on joka ilta. 36+3 kituviikot menossa, viikon päästä sais vaikka tullakin mun puolesta :smiley-angelic006

Alcyonelle kilokaupalla liimaa kohtuun! Pysyy <3

Kiitos KaarinHa, Äitykkä-77 ja twisted! :Heartred

Täällähän saa kohta alkaa jännittämään twistedin vauvan syntymää! :woot: Kylläpä aika rientää. Hienoa, että vauva on jo lähtökuopissa valmiina ja kaikki ilmeisesti muutenkin hyvin! :love017

Täällä alkanut kevätkiirus!
On pantu vuohi pakkaseen, syntynyt karitsoita, kuoriutunut ekat tiput ja hautomakoneet suoltaa lisää lintuja joka tarpeeseen. Kurpitsantaimet täytyisi vielä saada aluille niin olisin ihan aikatauluissa, lantakompostipenkkiä niille löytyy nyt ab 50 metriä.
IMG_20200503_220129_794.jpg

Täällä taas kp1, valtakunnassa kaikki hyvin. Nyt oli kierto 29 päivää, eli aika normihan se lopulta oli.

Eilen käytiin patikoimassa 10km metsässä, ja suunniteltiin keväälle ekaa vaellusta. Heti kun mies saa pari kiireellistä työprojektia pois käsistään, eli parin viikon sisällä vois olla jo mahkut vajaan viikon mittaiseen vaellukseen! Mun veri vetää erämaahan.

Mä odottelen edelleen ovisplussaa. Ehkä sitä ei tässä kierrossa tule. Nyt kp15 jo kuitenkin, mutta ovistesti edelleen kontrollia vaaleampi. Tylsää. Talleteltu on kuitenkin, koska molempia on kovasti haluttanut viime päivinä.
Lähetin eilen työhakemuksen yhteen mielenkiintoiseen paikkaan. Se olisi vain 9kk määräaikaisuus, mutta voisin ehkä saada omasta vakkarityöstä työstävapautuksen siksi aikaa, kun tuo hyödyttäisi mun nykytyötäkin. Mutta hakijoita on varmasti lukuisia, joten ei varmaan tarvitse edes pohtia sen enempää työpaikan vaihtoa.

Lähetin eilen työhakemuksen yhteen mielenkiintoiseen paikkaan. Se olisi vain 9kk määräaikaisuus, mutta voisin ehkä saada omasta vakkarityöstä työstävapautuksen siksi aikaa, kun tuo hyödyttäisi mun nykytyötäkin. Mutta hakijoita on varmasti lukuisia, joten ei varmaan tarvitse edes pohtia sen enempää työpaikan vaihtoa.
Minkälainen työ?

Mä oon aika täpinöissäni täällä. Nyt näyttää siltä, että mulla on oikeesti rinnallani ihminen, jonka kanssa saan vanheta yhdessä. Tää etäsuhde taitaa muuttua hyvinkin pian lähisuhteeksi. Mies on nyt hakemassa paria työpaikkaa mun kotipaikkakunnalta, ja on ihan vakavissaan muuttamassa tänne! Kyseli ensin varovasti, voisiko hän sitten muuttaa tänne mun luo, jos saa sen paikan. Minä olin tähän asti siinä uskossa, että mun täytyisi odottaa meidän yhteisen elämän alkamista niin pitkään että olisin itse valmis muuttamaan helsinkiin miehen luo, ja siihen menisi vielä vuosia, koska mun nuorin lapsi on vasta syksyllä menossa yläasteelle. Miehellä on pitkäaikainen ja hyväpalkkainen vakityö (virka) arvostetussa työyhteisössä, enkä uskonut että hän olisi edes harkinnut siitä luopumista vielä piitkään aikaan. Nyt kirjoittaa tuolla työhakemusta... :happy093
Eikä mulla nyt koskaan ole ollut halua asua Helsingissä, olen enemmänkin maaseudun rauhaan hinkunut. Tällä hetkellä asutaan keskustan tuntumassa.

Mulla on aika vakaa usko siihen, että hän saa sen työpaikan. Kaikki on vaan loksahdellut niin hyvin paikoilleen, alkaen siitä hetkestä kun tutustuimme. Tää mies on kyllä kosmoksen lähettämä enkeli juuri minua varten. Siltä todellakin tuntuu. Kiitos kosmos. Yhteistä lasta meille ei ehkä tule, mutta ehkä ei tarvikaan. On meillä näitä lapsia tässä. Riittää rakastettavaa.

Soittelin aamulla neuvolaan tuosta epäraskaudesta. Tosi kiva terkka osui puhelimeen, varasi heti ekan vapaan ajan lääkärille. Vähän kyllä ihmetteli miksi Naikkari teettää mulla neuvolassa mutkan. Lääkäri oli tosi symppis tyyppi. Tutkaili ultralla tarkkaan mutta kohdusta ei löytänyt mitään. Sanoi kyllä että liian aikaista sanoa mutta uskon et olis jotain nähnyt jos siellä olis elämää ollut. Vasemmasta munasarjasta löyti jotain mikä näyttää nesterakkulalle. Eli verikokeisiin hormooniseurantaan ja sitten lähete naistentauteihin. Keho ei tietenkään ovuloi koska luulee olevansa raskaana. Pahin turhautuminen on taas poissa, kunnes tulee seuraava enmätiedä vastaus. Onhan tää epätietoisuuskin perseestä mutta nyt ei enää ole edes pientä toivonkipinää raskaudesta. Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.

Huoh.. olisi kiva tapetoida pojan huone, yhdestä paikasta vasta katselin tapetteja ja silti tuli ähky valikoiman laajuudesta :facepalm: Tosin pari Muumi-aiheista tapettia jäi eniten mieleen. Tosi monet tapetit oli niin levottomia kuvioinniltaan, etten kyllä laittaisi kuin tehosteeksi sellaisia. Omaan makuuhuoneeseeni yhdelle seinälle haaveilen hyvin tummaa, suurikuvioista tapettia, muut seinät sitten jotakin vähän vaaleampaa, yksiväristä tapettia. Täällä on kaikkialla n. 30 vuotta vanhat tapetit, ehkä niitä voisi jo pikku hiljaa uusia :rolleyes: Olohuone olisikin hiukan haasteellinen, siellä ainoa iso seinä on kirjahyllyjen takana, muut seinät on sitten ikkunoiden ja ovien rei'ittämiä. Sinne täytyisi varmaan laittaa joku suht neutraali tapetti, ei ainakaan mitään suurikuvioista oikein varmaan voi laittaa, menee ne kuviot hukkaan. On tämä hankalaa, kun on epätyytyväinen kotinsa sisustukseen, mutta ei saa ikinä mitään tehtyä asioille :D

Takaisin