Pulinaketju

Ja kattia kanssa. Ei meidän kaupunki aloitakaan vielä ruoanjakoa torstaina. Kuulemma ilmoittautuneiden perheiden määrä yllätti ja pitää tehdä uus suunnitelma. Ens viikolla alkaa ruuanjako..ehkä..:meh:

Miehellä kaks kertaa hoitoa jäljellä. Loppuu hetkeksi se ramppaaminen, mikä helpotus hänelle. Raskas kevät kyllä. Toisaalta varmaan hyvä, ettei ollut raskaus päällä samaan aikaan. Toisaalta äippäloma ei olis yhtään haitannut, kun olis päässy pälkähästä etäopetuksen suhteen.

Ai niin. Kollega sai toisen kollegan kanssa esikoisen 7.4. Kyllä nämä on niin vaikeita aina nämä uutiset :sorry:

Ihanaa, kun on niin valoisaa näin myöhään. Tosin lapset ei meinaa tajuta, että pitää mennä nukkumaan :grin

Liitteet

• 15868855353323636111132292122456.jpg
    15868855353323636111132292122456.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 112
Mä olen jotenki totaalisen shokissa. Juttelin viimein mun yhden siskoni kanssa, 52v. Sanoi ettei hällä ollu mitään oloja, ei hikoilua ei mitään. Koskaan. Menkat tuli viime kevääseen saakka säännöllisinä, lyhentyneet pari päivää maksimissaan. Aikaisemmin tuli siis lähinnä kellontarkkana. Sitten. Keväällä 2019. Menkat tuli normaalisti. Ja sitten. Pof. Ei enää mitään :eek::oops: eli kohta vuosi ilman. Eli totta tosiaan. Voi olla että mun(kin) ultratulos on ihan vesiselvä. Ehke ne reissumenkat oli elämäni viimeiset. Ilmankos ne oli tosiaan erikoiset kaikkineen :sorry:
Mulla on vähän semmonen olo että psyyke ei ehkä enää jaksa.

Minä malttamaton tein sitten herkän testin. Ihan tyylipuhdas nega. Kohti uusia pettymyksiä sitten vaan. Mietittiin, että olispa sopivasti LA joulunpyhinä niin yrittäjäisi olis päässyt osallistumaan vähän kauempaakin... noh, ei auta. Vasta eka yritys km jälkeen.

Minä malttamaton tein sitten herkän testin. Ihan tyylipuhdas nega. Kohti uusia pettymyksiä sitten vaan. Mietittiin, että olispa sopivasti LA joulunpyhinä niin yrittäjäisi olis päässyt osallistumaan vähän kauempaakin... noh, ei auta. Vasta eka yritys km jälkeen.
Halaus. Kyl se siitä plussautuu joku päivä. Toki näillä kilsoilla yk 1 olisi ehkä jo suoranainen ihme, jos nuoremmillakin..etenkin kun jos KM taustalla <3

Jännä olo. En oo pitkilleen voinu syödä hirveemmin makeaa tai ei tee kauheesti mieli. Syön kyllä aina jonkun verran mutta esim suklaa maistui pahalle jonkun aikaa. Tänään iski puskista aivan riivattu makeanhimo. Semmoinen mitä en muista miesmuistiin. Kaivelin lasten pääsiäismunajämät, tein iltpalaksi lettuja ja tuntuu että vois vetää sokeria pussista. Enkä oo väsyny tai syönyt huonosti tai mitään muutakaan semmoista. Mikähän tämänkin laukaisee. Ymmärtäisin ehkä ennen menkkoja mut en nyt.
Halutkin tuntuu kasvaneen ykskaks ja veskissä tuli semmosta kirkasta limaa minkä ennen mielsin ovikseen mut nykyisin saattaa tulla muutenkin. Tikutkin on ihan negoja.

Kyllä saunassa on sitten ihanaa :joyful: Sauvon joka toinen ilta yleensä. Onko muita innokkaita saunojia?
Täällä! Mäkin voisin saunoa joka ilta. Yleensä saunotaan kaksin ku lapset nukkuu. Tosin ennen nautin vielä enemmän ku olin vilukissa, nyt tuntuu et sauna pahentaa yöhikoilua tms

Onko muita innokkaita saunojia?

Juuei... olen tainnut viimeksi käydä saunassa joskus joulukuussa 2016 tai tammikuussa 2017, vai olisinkohan kokeillut siinä alkuvuoden 2017 aikana käydä, mutta kun olin raskaana silloin, niin ei ollut hyvä juttu ollenkaan se sauna. Ei ole sitten oikein tehnyt mieli mennä saunaan enää ollenkaan. Meillä on viimeksi sauna lämmitetty yli vuosi sitten, silloin mies kävi vanhemman poikansa kanssa saunomassa. Joten aivan turha kapistus meillä koko sauna :confused:

Haaveilen kuitenkin piharakennuksesta, jossa olisi vierastupa ja sauna, kun sitten voisin tehdä nykyisestä löylyhuoneesta pyykinkuivauspaikan.

Juuei... olen tainnut viimeksi käydä saunassa joskus joulukuussa 2016 tai tammikuussa 2017, vai olisinkohan kokeillut siinä alkuvuoden 2017 aikana käydä, mutta kun olin raskaana silloin, niin ei ollut hyvä juttu ollenkaan se sauna. Ei ole sitten oikein tehnyt mieli mennä saunaan enää ollenkaan. Meillä on viimeksi sauna lämmitetty yli vuosi sitten, silloin mies kävi vanhemman poikansa kanssa saunomassa. Joten aivan turha kapistus meillä koko sauna :confused:

Haaveilen kuitenkin piharakennuksesta, jossa olisi vierastupa ja sauna, kun sitten voisin tehdä nykyisestä löylyhuoneesta pyykinkuivauspaikan.
Sulla kovin samankuuloinen katsomus saunaa kohti :grin!
Me muutettiin nyt meidän sisäsauna kuivaustilaksi ja löytyipä sopiva tila sieltä tassuammeellekin! Pikkuset kylpee nyt yhdessä joka ilta, aivan huippuveto oli purkaa lauteet ja kiuas! Mä en kertakaikkiaan enää jaksa vääntäytyä iltaisin saunaan koko lauman kanssa, vaikka jaksaisin pihasaunan lämmittää, niin virtaa ei riitä sen pidemmälle.
Mökille työnalla kunnon sauna myös, mutta siinä se on ihan eri asemassa kun ei löydy muita pesu mahdollisuuksia. Eikä ole kaikki se kodin puuha vieressä.

Takaisin