Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niimpä. Lapset ihmettelee että miten vieläkin on kuin päivällä.Ihanaa, kun on niin valoisaa näin myöhään. Tosin lapset ei meinaa tajuta, että pitää mennä nukkumaan
Muuten joo, mutta mulla on ovistestit loppu niin en voi antaa vaihdossa.eikö kukaan tarvii noita testejä vaikka rfsun onkin. Siin on kuus liuskaa ja näköjään olikin digi eikä puikko.
No en mä varmaan enää niitäkään tarvii oikeasti..Muuten joo, mutta mulla on ovistestit loppu niin en voi antaa vaihdossa.
Aika lailla sama olo kuin eilen.No en mä varmaan enää niitäkään tarvii oikeasti..
Mites olot kehittyy?
Halaus. Kyl se siitä plussautuu joku päivä. Toki näillä kilsoilla yk 1 olisi ehkä jo suoranainen ihme, jos nuoremmillakin..etenkin kun jos KM taustallaMinä malttamaton tein sitten herkän testin. Ihan tyylipuhdas nega. Kohti uusia pettymyksiä sitten vaan. Mietittiin, että olispa sopivasti LA joulunpyhinä niin yrittäjäisi olis päässyt osallistumaan vähän kauempaakin... noh, ei auta. Vasta eka yritys km jälkeen.
Täällä! Mäkin voisin saunoa joka ilta. Yleensä saunotaan kaksin ku lapset nukkuu. Tosin ennen nautin vielä enemmän ku olin vilukissa, nyt tuntuu et sauna pahentaa yöhikoilua tmsKyllä saunassa on sitten ihanaa Sauvon joka toinen ilta yleensä. Onko muita innokkaita saunojia?
Onko muita innokkaita saunojia?
Sulla kovin samankuuloinen katsomus saunaa kohti !Juuei... olen tainnut viimeksi käydä saunassa joskus joulukuussa 2016 tai tammikuussa 2017, vai olisinkohan kokeillut siinä alkuvuoden 2017 aikana käydä, mutta kun olin raskaana silloin, niin ei ollut hyvä juttu ollenkaan se sauna. Ei ole sitten oikein tehnyt mieli mennä saunaan enää ollenkaan. Meillä on viimeksi sauna lämmitetty yli vuosi sitten, silloin mies kävi vanhemman poikansa kanssa saunomassa. Joten aivan turha kapistus meillä koko sauna
Haaveilen kuitenkin piharakennuksesta, jossa olisi vierastupa ja sauna, kun sitten voisin tehdä nykyisestä löylyhuoneesta pyykinkuivauspaikan.