Pulinaketju

Viime yönä taas migreenin kourissa mietin, jos poistattaisi kierukan, niin mitenkähän suuri todennäköisyys olisi, että tulisi raskaaksi, kun ensi vuonna tulee 50 mittariin. Vauva ei olisi katastrofi, mutta yhtään keskenmenoa en jaksaisi ja tietysti sekin on mahdollista, että migreeni voimistuu luonnollisessa kierrossa.

Kaikkea sitä tulee pohtineeksi. Taidan huomenna vain hakea uudet migreenilääkkeet apteekista ja toivoa, että koronamammat pysyvät poissa tieltä.
Jaa, yleensä se on lähes olematon, mutta eihän sitä koskaan tiedä, etenkään sinun kohdalla. Ehkä ihan kokeilemisen arvoinen juttu migreeniin. Eikä se vauvakaan pöllömpi idea olisi ollenkaan.

Vieläkö Sharmander paha olo vaivaa?

Täällä tikku kiekuu räikeänä ja pientä kivaa tänään harrastettu. Eiköhän se tuntien sisällä irtoa, jos on irrotakseen.

Te ketkä tikutatte ovista, niin mikö kp aloitatte? Ja tikutatteko aamun ekasta pissasta ja vielä myöhemmin uudestaan? Kun esim rfsun testissä lukee että klo 10-20 olisi paras aika.

Jos ihan mielenkiinnosta testaisi jotta osuuko oireet yksiin tikun tuloksen kanssa
Testaan aamulla. Mulla ei asialla oo mitään merkitystä. Yleensä jos on ns oikea kierto tikku allaa tummeta yksissä olojen kans. Aloitan yleensä Vasta kun olot alkaa olla ovismaiset. Muuten menis tälleen 100 tilkua jos plussa venyy. Joskus sit saatan tikuttaa siinä tummimmalla/oikein ovisolojen kohtaa aamulla ja illalla/iltapv. Tumma viiva tulee kyl jos tullakseen ihan sillä systeemillä. Jos mulla on digiä Nii varmistan sillä
Sen tumman viivan mut eihän sitä tarvii tehdä
Jos viivat on selkeet. Nyt kun homma on perseellään saan aamulla tummimmat viivat ja päivällä en. Ja tummimmallakaan viivalla digi ei hymyile

@Vastavirran akka no jaa kiitos. Olo on kummallinen. Tätä huonoa oloa tulee hetkästi ja yöllä herään ällötykseen. Mahtavaa, iso potku vahvalle plussalle!

Ä
Heippa! Saanko näin laittaa omanapaisen postauksen. Aiemmin kirjoittelinkin, nyt tosin uudella nimimerkillä kun kadotin vanhat tunnukset, mut huomasin että arki vei mennessään ja aikaa kirjoittaa ei löytynyt.
Mut siis asiasta kukkaruukkuun... :)
Ollaan oltu nuorimman syntymästä (2v)asti ilman ehkäisyä, ilman tulosta. Aluksi kovasti joka kuukausi toivoin ja kuvittelin ja petyin . Sitten lakkasin toivomasta ja yrittämästä ,n 3 kk sitten luovutin ja totesin että taitaa olla tullut se aika kun mulle ei enää vauvaa suoda . Ei siis edelleenkään ole ehkäisyä käytössä.
Nyt huomaan huonoa oloa, varsinkin nukkumaan mennessä ja hirmuista palelua. Nukahdin hetki sitten sohvalle. Vatsaa useamman päivän nippaillit ja ollut outoja tuntemuksia. Piti pitkästä aika tarkistaa kiertopäivätkin. voiskohan tämä olla:wideyed:
Ja hulluinta tässä on että olen vähän järkyttynyt jos niin on. ... olin jo niin asennoitunut että alan odottaa vaihdevuosia ja ajatukset muualle.1,5 vuotta kun petyin joka kuukausi, suuresti.
Ikää mulla siis 44
Varmaan testillä selviää :thumleft eihän se iästä kiinni ole eikä edes ajasta. Toki joskus nältä oloja on iman raskauttakin:biggrin

Te ketkä tikutatte ovista, niin mikö kp aloitatte? Ja tikutatteko aamun ekasta pissasta ja vielä myöhemmin uudestaan? Kun esim rfsun testissä lukee että klo 10-20 olisi paras aika.

Jos ihan mielenkiinnosta testaisi jotta osuuko oireet yksiin tikun tuloksen kanssa
Mä olen aloittanut kp 10 tai 11, koska ovis on ollut kp 12-17. Olen testaillut 14-17 aikaan vähän riippuen siitä koska olen kotona. Pari kertaa olen kokeillut jo aamulla tai vasta 21 maissa ja silloin viivat haaleammat. Paitsi se plussa on tumma ihan mihin aikaan vaan. Mutta mulla selvästi lh pysyy pidempään korkeana. Mutta kerran päivässä vaan olen testaillut. Yhden kerran kahdesti, joista toinen oli just klo 21 ja oli haalea vaikka päivällä melko tasavahva.

Itse testaan ovista yleensä päivän toisesta pisusta. Tosin, jos on plussa, niin se näkyy koska vaan. Aloitan yleensä tikuttamisen, kun alkaa olla oireita eli reilusti limaa.

Sharmanderille nopeaa kierron palaamista ja pahan olon poistumista toivotaan. Vai pitäiskö sun nyt mennä varuiksi tikkukaupoille? Eikös se ole hyvä keino saada kierto käynnistymään, jos ei muuta.

Itse testaan ovista yleensä päivän toisesta pisusta. Tosin, jos on plussa, niin se näkyy koska vaan. Aloitan yleensä tikuttamisen, kun alkaa olla oireita eli reilusti limaa.

Sharmanderille nopeaa kierron palaamista ja pahan olon poistumista toivotaan. Vai pitäiskö sun nyt mennä varuiksi tikkukaupoille? Eikös se ole hyvä keino saada kierto käynnistymään, jos ei muuta.
Siis mulla on noita prkeleen tikkuja hirvee kasa kun ostin nettikirpulta just ennen sitä typerää masentavaa gynekäyntiä :shifty:

Nyt olis kyl nii loppukierto-olo jos olis normi tilanne. Jurmottava päänsärky hiipii ja tää heikotusällötys sekä kipinäherkkyys. Huokaus. Tympäisee.

Meillä kahdella aikuisella ja yhdelle lapsella rivitalokoti kahdessa tasossa 93 neliötä. Ei toivoakaan et tältä alueelta oltais saatu omakotitaloa meidän budjetilla enkä tiedä olisko meistä ollut edes omakotitaloasujiksi vielä tässä vaiheessa, mahdollisesti joskus myöhemmin kyllä. Tyytyväisiä ollaan kyllä nykyiseen asuntoon, paljon pintaremonttia ollaan tehty ja takapihalle kokonaan uusi terassi, kun ei siellä mitään ennestään olut. Kiva nähdä/kuulla miten täällä kukin asuu.

Vieläkin nippailee oikeassa munasarjassa, mutta myös vasemmalla välillä. Tätä on ollut ovulaatiosta menkkoihin kaikissa kierrossa kkm:n jälkeen, mutta ei koskaan sitä ennen. Mistähän se johtuu? Muullakin keskenmenon hiljattain kokeneilla vaikuttaisi olevan samaa.

Minen ymmärrä miten te paikallistatte nipistelyt munasarjaan.. :hilarious: Itsellä noita on milloin mitenkin, kohtuen kai tästä adenomyoosista tai vastaavasta. Nytkin koskee ja repii ajoittain. Raskautuessa en oo kyl mitään semmosia eriryisiä tiettyjä aistinu, tai en oo sitten tajunnu kuulostella :confused005 Paineen tunne ja sääriin repivät kivut kylläkin ns väärän aikaan. Mutta koska elämä ei ole loogista tota oli myös viime kierrossa ilman raskautta :smiley-ashamed005
Mä olen ymmärtäny että jotkut kipuilut on sitä keltarauhasen sielunelämään liittyviä, kasvuun ja surkastumiseen.

Ainii. Tässä oli tän hetken ovistikku. Aamulla tää oli viittävaille plus, nyt tällanen. Aamuisin siis on aina tummat jostain syystä näis kakkakierroissa. Ei siis ole tosiaan oloja mihinkään suuntaan ja tuskin siellä mikään on kypsymässä
image.jpg

Ainii. Tässä oli tän hetken ovistikku. Aamulla tää oli viittävaille plus, nyt tällanen. Aamuisin siis on aina tummat jostain syystä näis kakkakierroissa. Ei siis ole tosiaan oloja mihinkään suuntaan ja tuskin siellä mikään on kypsymässä
View attachment 88068
No tulispa ne menkat sitten, että pääsisit taas skabaamaan. Meillä taitaa mennä nyt niin, että kun toinen toimii edes jotenkuten, niin toinen on telakalla ja päin vastoin. Pärssettä.

Täälä kans ei mitään nippailu juttuja ikään ollu raskauksissa ja oikeestaan muutamassa ollu vain jotain pientä vilua tai ällötys tä et tosi miedosti menty

Se nippailu on ihan samanlaista kuin oviskipu ja samassa paikassa eli tosiaan selvästi joko oikealla tai vasemmalla munasarjan kohdalla. Mulla muuten oviskivutkin alkoi vasta ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Ihan joka kierrossa en sitä tunne, mutta lähes aina. Joskus kipu on kovakin.

No tulispa ne menkat sitten, että pääsisit taas skabaamaan. Meillä taitaa mennä nyt niin, että kun toinen toimii edes jotenkuten, niin toinen on telakalla ja päin vastoin. Pärssettä.
Nimenomaan. Just sitä. Noh...Jospa sitä oliskin vain tosiaan telakalla hetken eikä vielä missään vilttiketjussa :(

Takaisin