Pulinaketju

Ainii @KaarinHa unotui sanoa.. mulla kans tää 2v usein nukahtaa rinnalle ja jää roikkumaan. Eikä meinaa päästä pois. Veikkkaan että ensinnäkin tottunu nukahtamaan silleen (totuttu tapa) ja toisekseen kun unentarve hissukseen vähenee niin ei ihan aina nukahda kovin syvään päivällä. Siks havahtuu sit helposti kun yrittää karkuun. Jos sammuu ”saunalyhtynä” niin ei jää roikkumaankaan.

Joo Sharmander, tuo on varmasti just noin. Se vaan tuntuu siltä, että aina nukahtaisi ns. kunnolla, mutta todellisuudessa ei tosiaan sitten jokaisella kerralla kovin syvään uneen menekään. Eilen pojalla taisi olla se syvempi uni kun pääsin pois siitä vierestä ja poika nukkuikin sitten aika pitkät päiväunet. Se tosin vähän sitten kostautui illalla kun ei poika meinannut millään rauhoittua yöunille :confused:

Joo Sharmander, tuo on varmasti just noin. Se vaan tuntuu siltä, että aina nukahtaisi ns. kunnolla, mutta todellisuudessa ei tosiaan sitten jokaisella kerralla kovin syvään uneen menekään. Eilen pojalla taisi olla se syvempi uni kun pääsin pois siitä vierestä ja poika nukkuikin sitten aika pitkät päiväunet. Se tosin vähän sitten kostautui illalla kun ei poika meinannut millään rauhoittua yöunille :confused:
Kuulostaa tutulle. Nyt alkaa unet vaikuttaa puolin ja toisin. Eihän se kaikilla näin aina niin mene (legenda kertoo myös pari vuotiaista lapsista ketkä sammuu kasilta vaikka miten päikyt loppuneet viiden aikaan ja yökin nukuttu hyvin :hilarious:) mutta täällä ainakin tämä pari kolme tuntia kostautuu illalla aika lahjakkaasti vaikka miten yrittää touhuta koko ip/illan kaikkea ulkoilusta saunomiseen tai mitä ikinä keksiikään

Ihana ele mutta.. tyyppi keltä ostin ovistikut lähetti vielä raskaustestejäkin kaupan päälle :sorry: RFSUn liuskoja ja puikon. Onko kellään halua vaikka vaihtaa noi ovistikkuihin? Mä en tarvitse noita raskaustestejä ihan oikeesti enkä haluais säilyttää niitä täällä. Ja vaikka tarviisin joskus niin en tollasta määrää.

Tänään on alkanut tuntua pientä painontunnetta alavatsalla vai luulenkohan vaan? Nyt kp25/dpo9. Olen myös herännyt kahtena yönä vessahätään, mikä ei ole mulle tavallista, mutta plussakierroissa kyllä. Voihan olla, että kuvittelen oireet.

Tänään on alkanut tuntua pientä painontunnetta alavatsalla vai luulenkohan vaan? Nyt kp25/dpo9. Olen myös herännyt kahtena yönä vessahätään, mikä ei ole mulle tavallista, mutta plussakierroissa kyllä. Voihan olla, että kuvittelen oireet.
Eiku testaamaan :thumleft

Tää on kyl mysteeri. Mulla on kans nyt koko ajan loppukiertomaista oloa, tihentynyttä pissatarvetta ja huimaa ja oksettaa. Järki lähtee näistä oloista kun syytäkään ei ole tällaiseen

Ihan hirveät menkat, en muuta sano :grumpy: Nyt varmaan sitten tuli se varsinainen eka vuoto ja ne edelliset muka menkat oli ihan jotain muuta. Ei ole höpöjuttua kun sanotaan että km:n jälkeen vuoto on runsaampaa ja olo kivuliaampaa....sitä tämä kirjaimellisesti on. Ja todella toivon että kestää vain sen normi 5 päivää:facepalm:
Näissä voi olla myös se juttu, mitä mun lääkärit sanoneet. Että keltarauhanen ei oo kunnollinen, limakalvo jatkaa kasvuaan eikä tiivisty. Menkoissa vuotaa sit holonaan ja runsaasti. Siksi myös ne tietyt oireet on sen estrogeenidominanssin aiheuttamia koska suhteessa estroon keltarauhasen pitoisuus on pieni. Siis estrogeenitasokin voi olla matala mutta keltsi on vielä matalampi. Tästä tulee kaikki tissi/nännikivut/pahoinvoinnit jne.
ja monesti just vaikka synnytyksen/ KM tms jälkeen voi olla surkea munasolun kehittyminen. Ja toki meillä monella liittyy ihan iän aiheuttamaan vaihteluun

tsemppiä vuotoon

I am back! :smiley-bounce012 Piti ottaa vähän etäisyyttä vauvajuttuihin keskenmenon jälkeen. Korona ja työkiireet piti ajatukset muualla kunnes ovulaatio yllätti takavasemmalta. Isimies joutui sitten ajelemaan luovutushommiin ja nyt odotellaan. On ollu välillä vaikka mitä tuntemusta mutta veikkaan ihan psykosomaattisiksi oireiksi :shifty:

I am back! :smiley-bounce012 Piti ottaa vähän etäisyyttä vauvajuttuihin keskenmenon jälkeen. Korona ja työkiireet piti ajatukset muualla kunnes ovulaatio yllätti takavasemmalta. Isimies joutui sitten ajelemaan luovutushommiin ja nyt odotellaan. On ollu välillä vaikka mitä tuntemusta mutta veikkaan ihan psykosomaattisiksi oireiksi :shifty:
Siis hetkinen. Onks sulle tullu KM !? Etkös sä ollu jo aika pitkällä :(

Ihan hirveät menkat, en muuta sano :grumpy: Nyt varmaan sitten tuli se varsinainen eka vuoto ja ne edelliset muka menkat oli ihan jotain muuta. Ei ole höpöjuttua kun sanotaan että km:n jälkeen vuoto on runsaampaa ja olo kivuliaampaa....sitä tämä kirjaimellisesti on. Ja todella toivon että kestää vain sen normi 5 päivää:facepalm:
Minulle tuli keskenmenon jälkeisistä menkoista mieleen synnytyksen jälkeiset ensimmäiset menkat. Olivat molemmat samalla tavalla superrunsaat ja kestivät pitkään. Ja tietyllä tavalla keskenmeno on sekin synnytys.

Kamalaa oikeasti :sorry: nämä suht pitkälle menneet on ihan tuskaa (jos muutkin). Paljon voimia. Miten oot toipunu? Ja mitä kävi? Tuliko ihan puskista vai nt-ultrassa
Mun toipuminen oli kohtuu nopeaa, henkisesti ja fyysisesti. Yks aamu vaan heräsin ja tiesin että kaikki ei ole ok, oireet hävisi yksi toisensa jälkeen. Oli viikonloppu tulossa ja odottelin maanataihin jolloin menin avoimeen neuvolaan. Sieltä sainkin pikana ajan neuvolalääkärille joka sanoi surullisesti ultratessaan "ei täällä mitään näy". En saanut mitään ohjeita muutakun että soita päivystykseen jos et kesyä kipuja ja Naikkarilta soittavat sulle. Äitykältä sain parhaat ohjeet :Heartpink ma-ti tyhjeni spontaanisti kotona ja tuntui oikeastaan tyhmälle mennä perjantaina Naistenklinikalle. Sieltä sain ohjeet keskenmenon jälkihoitoon :hilarious: pikkasen myöhässä vaan.

Itse asiassa, en oo testaillu näillä kuin ovista mut nyt tuli mieleen kokeilla. Kp25 ja 4pv menkkoihin. Mitä tästä haaleasta viivasta pitäis ajatella?!? Sunnuntaina en saanut yhtään väriä.

Liitteet

• 20200414_193414.jpg
    20200414_193414.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 129
Itse asiassa, en oo testaillu näillä kuin ovista mut nyt tuli mieleen kokeilla. Kp25 ja 4pv menkkoihin. Mitä tästä haaleasta viivasta pitäis ajatella?!? Sunnuntaina en saanut yhtään väriä.
Ei välttämättä suuntaan eikä toiseen. Mä saan joskus pitkin kiertoo viivaa joskus haaleaa joskus blankkoa. Suurin osa taitaa saada jotain viivaa. Toki jos se vahvistuu niin joskus on merkki siitä että on raskaana. Osalla Lh nousee tummaksi loppukierrossa aina. Peukut

ja okei hyvä kuulla että on ollu nopea toipuminen:thumleft. Musta tuntui itsestä et mun kroppa oli ihan kujalla menetysten jälkeen vaikka kuinka kauan ja mielikin tietysti ihan maassa

Takaisin