Pulinaketju

Hmm. Oon mukamas liittynyt tänne 5.5.11, mutta en todellakaan muista. Ja millä nimimerkillä oon sitten kirjoitellut!? Terve.fi -palstalla ahkerasti aina kirjoittelin. Mielenkiintoista, että unohtuu tällaiset oleelliset asiat :hilarious:

Meille piti tulla ylös suihku myös mut jätettiin pois ja hyvin on teinit päässy alas pesulle:laughing021
Meidän yläkerran suihku ei toiminut, kun muutettiin. Kävi ilmi, ettei edellinen perhe ollut koskaan käyttänyt sitä. Siinä oli kuuma- ja kylmäletkut kytketty väärin päin. Hommattiin myös ovi siihen, ettei koko vessa kastu :grin

Meillä on myös tällainen 220m2 omakotitalo. Neljä makuuhuonetta, työhuone, iso olkkari-ruokatila ja siinä yhteydessä myös avokeittiö saarekkeella. Ja sitten meillä on lähes 30m2 lasiterassi, jossa nytkin oleskelen. Vietetään tosi paljon aikaa lasiterassilla, kun täällä tarkenee maaliskuusta lokakuulle jos vähänkään aurinko paistaa. Rakennutettiin tämä talo omien piirrustusten mukaan ja edelleen näin 7 vuoden asumisen jälkeen viihdytään hyvin.

Liitteet

• 7E84DACA-707C-425B-B4C4-78C52AEC5C73.jpeg
    7E84DACA-707C-425B-B4C4-78C52AEC5C73.jpeg
    72.8 KB · Katsottu: 165
Niin meillä on alakerrassa meidän makuuhuone, työhuone, khh, walk-in-closet, sauna +kylppäri ja kuraeteinen. Yläkerrassa lastenhuoneet, keittiö, olohuone, ruokatila ja kylppäri. Yläkerrasta mennään terassille. Rinnetalo siis. Haluttiin mulle ja miehelle oma rauha alakertaan.

Meillä on myös tällainen 220m2 omakotitalo. Neljä makuuhuonetta, työhuone, iso olkkari-ruokatila ja siinä yhteydessä myös avokeittiö saarekkeella. Ja sitten meillä on lähes 30m2 lasiterassi, jossa nytkin oleskelen. Vietetään tosi paljon aikaa lasiterassilla, kun täällä tarkenee maaliskuusta lokakuulle jos vähänkään aurinko paistaa. Rakennutettiin tämä talo omien piirrustusten mukaan ja edelleen näin 7 vuoden asumisen jälkeen viihdytään hyvin.
Ihana terassi :joyful:

Puolen tunnin reippailu tehty :dance011

Meillä alakerrassa keittiö, ruokailutila, olkkari, takkahuone, työhuone, vessa, tekninen tila, pukuhuone ja vessa-suihku-poreamme-saunatila. Miehen toivetalo ja kelpaahan tuo mullekin.

Meillä alakerrassa 4 makkara.. Toimisto.. Portaikko huone.. Keittiö.. Olkkari josta terassille kulku.. Khh.. Pesutilat.. WC.. Kuraeteinen ja lasikuisti... Ylhäällä 4 makkara.. Oleskelutilat.. Parveke.. WC.. Vaatekomerot

Mites te muut minkälaisia asuntoja ja keittiöitä:)
Meitä on kaksi aikuista ja yksi lapsi, 120m2, 4h+k yhdessä tasossa. Hyvin mahtuu ja on vielä hyvin hallittavissa. Tehtiin remontti kun muutettiin ja päädyttiin sellaiseen ratkaisuun, että keittiössä ei syödä, vaan ruokapöytä on olohuoneen puolella. Keittiöönkin olisi mahtunut pöytä, mutta näin sopii meille paremmin.
Etsittiin sopivaa asuntoa kaksi vuotta. Minulle sijainti oli tärkein ja se, että asunto on yhdessä tasossa. Koko alueella vaatimukset täyttäviä taloyhtiöitä on kaksi. Omakotitaloa ei haluttu eikä yksitasoisia kyllä olisi ollut tarjollakaan.

Sama äklötys jatkuu:wtf: aamulla ku nousin tuntu ihan ok no sitä kesti ehkä 5 Min ja sit Alko.. Maha tuntuu siltä ku ois kauheesti kaasua täynnä

Viime yönä taas migreenin kourissa mietin, jos poistattaisi kierukan, niin mitenkähän suuri todennäköisyys olisi, että tulisi raskaaksi, kun ensi vuonna tulee 50 mittariin. Vauva ei olisi katastrofi, mutta yhtään keskenmenoa en jaksaisi ja tietysti sekin on mahdollista, että migreeni voimistuu luonnollisessa kierrossa.

Kaikkea sitä tulee pohtineeksi. Taidan huomenna vain hakea uudet migreenilääkkeet apteekista ja toivoa, että koronamammat pysyvät poissa tieltä.

Meitä on kaksi aikuista ja yksi lapsi 78m2 kerrostalokolmiossa. Isompaan ei ollut tältä alueelta varaa. Työmatka nytkin jo 45-50min suuntaansa, ja omakotitalot on vielä kauempana ja vielä kalliimpia. Ja pohjoispuolelle kaupunkia ei missään nimessä haluta muuttaa :p
Alue on ihana ja viihdytään tosi hyvin, täällä on paljon lapsiperheitä, leikkipuistoja ja päiväkoteja.

Yksi huone lisää olisi kyllä ihana, nyt ei kämppään mahdu esimerkiksi työpöytää ja etätöiden teko on ihan järjettömän epäergonomista.

Heippa! Saanko näin laittaa omanapaisen postauksen. Aiemmin kirjoittelinkin, nyt tosin uudella nimimerkillä kun kadotin vanhat tunnukset, mut huomasin että arki vei mennessään ja aikaa kirjoittaa ei löytynyt.
Mut siis asiasta kukkaruukkuun... :)
Ollaan oltu nuorimman syntymästä (2v)asti ilman ehkäisyä, ilman tulosta. Aluksi kovasti joka kuukausi toivoin ja kuvittelin ja petyin . Sitten lakkasin toivomasta ja yrittämästä ,n 3 kk sitten luovutin ja totesin että taitaa olla tullut se aika kun mulle ei enää vauvaa suoda . Ei siis edelleenkään ole ehkäisyä käytössä.
Nyt huomaan huonoa oloa, varsinkin nukkumaan mennessä ja hirmuista palelua. Nukahdin hetki sitten sohvalle. Vatsaa useamman päivän nippaillit ja ollut outoja tuntemuksia. Piti pitkästä aika tarkistaa kiertopäivätkin. voiskohan tämä olla:wideyed:
Ja hulluinta tässä on että olen vähän järkyttynyt jos niin on. ... olin jo niin asennoitunut että alan odottaa vaihdevuosia ja ajatukset muualle.1,5 vuotta kun petyin joka kuukausi, suuresti.
Ikää mulla siis 44

Takaisin