Pulinaketju

Miehen vanhemmat avusti rahallisesti miehen nuorempia veljiä auton hankinnassa ja ilmoittivat, että avustaisivat meitäkin. Meidän toinen auto on kohta finaalissa, mutta kun haluttais tietää, tarvitaanko isompi auto. Odotellaan siis vielä ja ajetaan auto loppuunsa saakka.
Oi että ovatpa ihania... Silloin ku meillä oli 3 pistettiin 7 paikkanen ja oli niin mahtova liikkua kun ei tarttenu kaikkia änkiä konttiin:grin

Joo kyllä on niin ihanaa kun keittiössäkin on tilaa sillä meillä asustetaan siellä vaikka talo on ihan perus talo ilman ylimääräisiä härpäkkeitä
Meillä on pieni keittiö, mutta erikseen ruokailutila ja takkahuoneessa itse oleilen lankojen kanssa :grin

Liitteet

• 20200406_170109.jpg
    20200406_170109.jpg
    23 KB · Katsottu: 150
Oi että ovatpa ihania... Silloin ku meillä oli 3 pistettiin 7 paikkanen ja oli niin mahtova liikkua kun ei tarttenu kaikkia änkiä konttiin:grin
Mun vanhemmat hommas tila-auton nyt, kun meistä ei kukaan asu enää kotona :grin Lapsuudessa me ängettiin kaikki viis lasta viispaikkaisen Toyotan takapenkeille :hilarious:

Mun vanhemmat hommas tila-auton nyt, kun meistä ei kukaan asu enää kotona :grin Lapsuudessa me ängettiin kaikki viis lasta viispaikkaisen Toyotan takapenkeille :hilarious:
Hyvä idea :wideyed:! Ehkä mekin tehdään noin.. Mä en halua tila-autoa kun ne on niin suuria ja kalliita. 7 paikkaseen pikkuautoon saan melkein kaikki kyytiin ja kahdella autolla liikutaan jos jonnekin kaikki menossa.
Kiva nähdä teidän kotikuvia:happy:! Niin hienosti laitettu kaikki. Onko teillä aina noin siistiä?

Kiitos :joyful: Tätä sitten maksetaankin pitkään :wideyed: Joten olisi ihan kiva pitää tuo mies maisemissa, kun vihdoin pääsi unelmakotiinsa :happy:
Juu niinpä piiiitkäään:grinoli haastavaa silloin ku rakennettiin ku kävin kaikki firmat läpi ja vain yks firma oli valmis tekeen meidän kaa talon jossa oli enemmän kuin 3 makkara ja sellanen simppeli

Hyvä idea :wideyed:! Ehkä mekin tehdään noin.. Mä en halua tila-autoa kun ne on niin suuria ja kalliita. 7 paikkaseen pikkuautoon saan melkein kaikki kyytiin ja kahdella autolla liikutaan jos jonnekin kaikki menossa.
Kiva nähdä teidän kotikuvia:happy:! Niin hienosti laitettu kaikki. Onko teillä aina noin siistiä?
Oliskin aina noin siistiä :hilarious: Aina, kun saan siivottua, on 5min päästä taas joku sotkenut :woot:

Mun lapsuudenkoti oli 120m2 kolmella makkarilla. Yhdessä oli kolme tyttöä, toisessa veli ja sisko, kolmas oli vanhempien. Hyvin pärjäiltiin, mutta omaa rauhaa ei koskaan saanut.

Takaisin