Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Joo kyllä on niin ihanaa kun keittiössäkin on tilaa sillä meillä asustetaan siellä vaikka talo on ihan perus talo ilman ylimääräisiä härpäkkeitäAika kivasti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo kyllä on niin ihanaa kun keittiössäkin on tilaa sillä meillä asustetaan siellä vaikka talo on ihan perus talo ilman ylimääräisiä härpäkkeitäAika kivasti
Oi että ovatpa ihania... Silloin ku meillä oli 3 pistettiin 7 paikkanen ja oli niin mahtova liikkua kun ei tarttenu kaikkia änkiä konttiinMiehen vanhemmat avusti rahallisesti miehen nuorempia veljiä auton hankinnassa ja ilmoittivat, että avustaisivat meitäkin. Meidän toinen auto on kohta finaalissa, mutta kun haluttais tietää, tarvitaanko isompi auto. Odotellaan siis vielä ja ajetaan auto loppuunsa saakka.
Meillä on pieni keittiö, mutta erikseen ruokailutila ja takkahuoneessa itse oleilen lankojen kanssaJoo kyllä on niin ihanaa kun keittiössäkin on tilaa sillä meillä asustetaan siellä vaikka talo on ihan perus talo ilman ylimääräisiä härpäkkeitä
Joo kyllä on niin ihanaa kun keittiössäkin on tilaa sillä meillä asustetaan siellä vaikka talo on ihan perus talo ilman ylimääräisiä härpäkkeitä
Ja ruokailutila :)Joo kyllä on niin ihanaa kun keittiössäkin on tilaa sillä meillä asustetaan siellä vaikka talo on ihan perus talo ilman ylimääräisiä härpäkkeitä
Mun vanhemmat hommas tila-auton nyt, kun meistä ei kukaan asu enää kotona Lapsuudessa me ängettiin kaikki viis lasta viispaikkaisen Toyotan takapenkeilleOi että ovatpa ihania... Silloin ku meillä oli 3 pistettiin 7 paikkanen ja oli niin mahtova liikkua kun ei tarttenu kaikkia änkiä konttiin
Kiitos Tätä sitten maksetaankin pitkään Joten olisi ihan kiva pitää tuo mies maisemissa, kun vihdoin pääsi unelmakotiinsaHelena tosi ihan näköistä teillä
Hyvä idea ! Ehkä mekin tehdään noin.. Mä en halua tila-autoa kun ne on niin suuria ja kalliita. 7 paikkaseen pikkuautoon saan melkein kaikki kyytiin ja kahdella autolla liikutaan jos jonnekin kaikki menossa.Mun vanhemmat hommas tila-auton nyt, kun meistä ei kukaan asu enää kotona Lapsuudessa me ängettiin kaikki viis lasta viispaikkaisen Toyotan takapenkeille
Juu niinpä piiiitkääänoli haastavaa silloin ku rakennettiin ku kävin kaikki firmat läpi ja vain yks firma oli valmis tekeen meidän kaa talon jossa oli enemmän kuin 3 makkara ja sellanen simppeliKiitos Tätä sitten maksetaankin pitkään Joten olisi ihan kiva pitää tuo mies maisemissa, kun vihdoin pääsi unelmakotiinsa
Oliskin aina noin siistiä Aina, kun saan siivottua, on 5min päästä taas joku sotkenutHyvä idea ! Ehkä mekin tehdään noin.. Mä en halua tila-autoa kun ne on niin suuria ja kalliita. 7 paikkaseen pikkuautoon saan melkein kaikki kyytiin ja kahdella autolla liikutaan jos jonnekin kaikki menossa.
Kiva nähdä teidän kotikuvia! Niin hienosti laitettu kaikki. Onko teillä aina noin siistiä?
KaunisTässä vähän keittiötä
KiitosKaunis
Yläkerrassa kolme ja alakerrassa työhuone. Yläkerrassa on lisäksi vessa+suihku ja khh.Helena Onko teillä yläkerrankaa 4 makkara?