Sharmander
Asioista perillä oleva
Missä kohti kiertoo meet, dpo tms?Makaan sängyssä mut ei voi pistää silmiä kii kun on niin ällöttävä etova olo et pitää vain nieleskellä plaah ehkä kuvittelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Missä kohti kiertoo meet, dpo tms?Makaan sängyssä mut ei voi pistää silmiä kii kun on niin ällöttävä etova olo et pitää vain nieleskellä plaah ehkä kuvittelen
Kp 23 luulisinMissä kohti kiertoo meet, dpo tms?
Okeii... no. Vaikea sanoo.. onko sulla ollu aikainen ovis tms? Peukut ja tsemppiii oloihin! Mä heräilin kans ällötykseen mut mulla tätä on tosiaan ollu viime kesästä ajoittainKp 23 luulisin
En osaa tarkemmin sanoa, kun Me ostettiin talo valmiina rakentajapariskunnalta. Asuivat tässä 6v. Tuollaiset vahvat lasit, joista ovia on neljä :)Helena minkä lainen lasitus teillä on tossa terassilla tai siis oletan et on terassilla sori ku utelen
Ei ole, se olisikin kiva Mutta sen verran suojainen, että talven yli voi säilyttää huonekalut ym siellä. Kesällä saa yhden huoneen lisää siitä. Kissoille on kiva, kun voivat ulkoilla turvallisesti siellä ja saavat samalla raitista ilmaaHelena todella ihanan näköinen.. Oon haaveillut lasitusta terassille mut ei oo löytynyt vielä hyviä... Onko teillä lämmin terassi?
204m2, kerrosala on jotain 223m2.Joo isossa talossa on kyllä hommaa.. Paljo teillä on talossa neliöitä
No ajattelin, että mahtuis sitten lisääkin lapsia , mutta onpahan valmiiksi tilaa nykyiselle poppoolle.Hyvin on teilläkin tilaa
Aika kivastiHelena meillä on 295:)