Pulinaketju

Mä hain meille nuoren liharotuisen pässin, ei tässä malttanut enää olla karitsoitta :grin. No nuoriherra on selvästi vähän hämillään saamistaan uusista rouvista, joista toinen jo tarjoili itseään. Saa nähdä onko siitä mihinkään :hilarious:, ballssit sillä kyllä tallella ja muutaman mukana tulleen rouvan jo tiineeksi saattanut. Tää on se aika vuodesta kun on pakottava tarve lisätä elämää.. :p

Mulla on menossa kp4. Huomenna mun rakas tulee tänne, ja tiedossa on piiiitkä pääsiäisloma yhdessä, josta saadaan ainakin 3 päivää olla ihan kahdestaan. Niin, en varmaan muistanutkaan mainita, että mulla on TAAS etäsuhde. Välimatkaa tällä kertaa 200km. Mut nyt tuntuu vahvasti siltä, että tämä ei tule olemaan etäsuhde kovin kauaa :happy: Ensimmäisen kuukauden aikana jo puhuttiin yhteisen kodin hankkimisesta ja naimisiinmenosta... puolivahingossa!

Ei näytä kovin todennäköiseltä, että meille ikinä sitä yhteistä lasta tulee. Mut neula ja lanka kyllä povaa mulle sen pojan edelleen :3some Tässä kierrossa näyttäis ovis osuvan niin, että ollaan 200km päässä toisistamme. Tai ovis ja ovis... eihän mulla mitään enää ole, mikä vois irrota.

Minä päätin oloineni odotella viikonloppua ja mahdollisia menkkoja, jotenkin uskon että sieltä ne takavasemmalta hiipii vaikka muuta toivoisin.
Helpompi kestää se menkkojen alku kuin tyylipuhdas negatiivinen testi
Peukut!

@Vastavirran akka eiköhän se siitä. Mikä kp sulla on menossa?

en muista ahdistuneeni ikuisuuksiin raskaanaolevista. Eilen kaupassa oli nuori nainen maha pystyssä. Tulvahti semmoinen lievä ”kateellinen” (väärä sana) siitä että ikä jyrää auttamatta yli. Että ihan oikeesti mun viimeiset menkat saattoi olla ne reissussa alkaneet. Monella ne on vaan loppuneet seinään. Osalla ei tule mitään oloja ennenkuin ne jää pois. Osalla vuodot reistaa 4 vuotta (kuulemma keskimääriäisin) ja osalla pari kuukautta. Osalla kierto lyhenee 2 päivää kahtena kiertona, pitenee kahtena kiertona ja thats it. Tällaisia kokemuksia löysin. Hikoiluthan alkoi 2017 kun jätin pillerit sitten siitä pois. Lie olis alkanu aikaisemminkin ilman niitä. Uniongelmia oli jo vuosia ennen sitä. Pistin lapsien piikkiin.

Tämmöstä tää ny on. Nauroin että ostin paniikissa ennen lääkärireissua jättipaketillisen ovistikkuja nettikirpparilta. Ne jää tänne jollekin perinnöksi jos vuoto ei tosiaan enää ala. En ala enää elättämään sen jälkeen toiveita enkä elämään ”jos ne vielä alkais” elämää. Vähän herätti senkn, että katselin telkkarista jo mua vanhempaa naista, sporttinen iloinen ja elämänmyönteinen. Tuskin itkee ovistikkujensa kanssa enää vessassa. Vaikka mistäpä minä tietysti tiedän. Kulissit kunnossa.

@Hento Haave peukut (tai miten sen sanoo) uuteen suhteeseen! Vaikka lasta ei tulisi niin nauti uudesta hehkeestä ja kutittavasta suhteesta <3 sä saat siitä takuulla palhon! Ei liian vakavaa liian äkkiä, on mun ohjeeni! Tottakai lapsen kaipuun täällä varmasti jokainen ymmärtää <3
Mun 14v vanhempi sisko erosi 15v sitten 25v kestäneestä suhteesta joka vaan muutui kuivaksi. Lapset tehty ja kasvoivat isoiksi. Kävi klassinen. Löysi 10v sitten oikean kultakimpaleen. Asuvat paljon yhdessä mutta milemmilla kodit omissa osotteissa. He ovat ihan kuin nuori pari edelleen, kateellisena katson. Mies on nuorempi ja siskoni hehkuu nuorekkuutta ja iloa, on kuin olis mua 10 nuorempi. Suhde on vakava ja vakaa, mutta ei mitään naimisiinmenoja eikä lapsia enää.

Heippa pitkästä aikaa! Korona-kaaos, kahden aikuisen etätyöt ja lapsi kotona päiväkodista on ollut niin tehokas kombo ettei ole paljoa palstailla ehtinyt. Kesti myös hetken lukea kaikki 888 (!!!) viestiä :p

Täällä erikoista kyllä ihan samanlainen kierto kuin edellinen (ovis kp10, pidempi luteaali), vaikka tää kierto on täysin lääkkeetön. Edellisessä oli letrot ja terot. Nyt kp24 ja eilen nega. Kp20 taas holahti vuotoa, jota ei sen koommin ole näkynyt. Mikä lie sekin juttu, melkein joka kierrossa sama holahdus.

Tsemppiä kaikille tänä kummallisena aikana! Yritän taas vähän aktivoitua :)

Peukut!

@Vastavirran akka eiköhän se siitä. Mikä kp sulla on menossa?

en muista ahdistuneeni ikuisuuksiin raskaanaolevista. Eilen kaupassa oli nuori nainen maha pystyssä. Tulvahti semmoinen lievä ”kateellinen” (väärä sana) siitä että ikä jyrää auttamatta yli. Että ihan oikeesti mun viimeiset menkat saattoi olla ne reissussa alkaneet. Monella ne on vaan loppuneet seinään. Osalla ei tule mitään oloja ennenkuin ne jää pois. Osalla vuodot reistaa 4 vuotta (kuulemma keskimääriäisin) ja osalla pari kuukautta. Osalla kierto lyhenee 2 päivää kahtena kiertona, pitenee kahtena kiertona ja thats it. Tällaisia kokemuksia löysin. Hikoiluthan alkoi 2017 kun jätin pillerit sitten siitä pois. Lie olis alkanu aikaisemminkin ilman niitä. Uniongelmia oli jo vuosia ennen sitä. Pistin lapsien piikkiin.

Tämmöstä tää ny on. Nauroin että ostin paniikissa ennen lääkärireissua jättipaketillisen ovistikkuja nettikirpparilta. Ne jää tänne jollekin perinnöksi jos vuoto ei tosiaan enää ala. En ala enää elättämään sen jälkeen toiveita enkä elämään ”jos ne vielä alkais” elämää. Vähän herätti senkn, että katselin telkkarista jo mua vanhempaa naista, sporttinen iloinen ja elämänmyönteinen. Tuskin itkee ovistikkujensa kanssa enää vessassa. Vaikka mistäpä minä tietysti tiedän. Kulissit kunnossa.
Joo, kyllä yksi viikko menee vaikka päällään seisoen, mutta kun ei vaan ole totuttu tähän 24/7 näkemiseen. Meinaa olla outoa. Parin vuoden polttopuut ukko jo iltaisin väkertänyt ja kohta käy rakentamaan kuulemma laavua. Onhan se hyvä, että saa paljon aikaiseksikin. Nyt taitaa olla kp12 noin, ettei vielä hoppua. Munista juilii, että jotain siellä tapahtunee, ovis vai kysta. Jännää.

Niin, mistäpä sitä koskaan tietää, että milloin viimeinen muna menee itse kullakin. Raastavaa se on luopua siitä vähäisestäkin toivosta, mutta minkäs teet. Ei ole reilua ei.

Joo, kyllä yksi viikko menee vaikka päällään seisoen, mutta kun ei vaan ole totuttu tähän 24/7 näkemiseen. Meinaa olla outoa. Parin vuoden polttopuut ukko jo iltaisin väkertänyt ja kohta käy rakentamaan kuulemma laavua. Onhan se hyvä, että saa paljon aikaiseksikin. Nyt taitaa olla kp12 noin, ettei vielä hoppua. Munista juilii, että jotain siellä tapahtunee, ovis vai kysta. Jännää.

Niin, mistäpä sitä koskaan tietää, että milloin viimeinen muna menee itse kullakin. Raastavaa se on luopua siitä vähäisestäkin toivosta, mutta minkäs teet. Ei ole reilua ei.
Joo sama homma. Olen tottunu ettei liiaksi pyöritä samassa. Viikossa alkaa tulla leiskuta etenki jos ei oo mitään muitakaan menoja. Onneksi (tai ”onneksi”) meillä miehen työt ei ainakaan vähene.

hoo. Ei sitä tiedä ei. Joillain harvoilla pöhisee kierto 60-vuotiaaksi. Mut kuulemma tämän tohtorin mukaan niitä vuotojakin voi tulla ajoittain vielä ilman mitään ovulaatioita hetken aikaa. Loppus sitten prkele kerrasta.

Onks joku tehny näitä pissan FSH testejä?
Siis mitä tahansa ”merkkiä”
7F65843F-4E44-4A25-8F8A-6A468C99D5CE.png

Muokattu viimeksi:
Oon lueskellu kaikki viestit, mut kommentointi aina jää kiireessä enkä osaa kaikkeen kommentoida mitään.
Sorry. Sympatiat ja tsempit kaikille!

Kp6.

Phuuh, taas yks viikko takana. Kyllästyin ruudun ääressä istumiseen, joten lähetin 7 lk biologian ryhmät
luontoretkelle ottamaan kuvia. Moni oppilaista sanoi viikolla, että väsyttää, päätä särkee ja silmiä särkee,
kun ollaan niin paljon ruudulla. Väsyin itsekin, joten minäkin lähdin kolmelle luontoretkelle samaan aikaan
kuin oppilaatkin. Sain eri puolilta Nokiaa ihania kuvia ja videoita ja laitoin omia kuvia ja videoita oppilaiden katsottavaksi.
Tuli myös raportteja siitä, kuinka oli ihana päästä luontoon ja osa oli tehnyt oikein kunnon lenkin metsässä
koulutyön vastapainoksi. Mahtava luonto!

Liitteet

• 20200408_111557.jpg
    20200408_111557.jpg
    97.7 KB · Katsottu: 149
Oon lueskellu kaikki viestit, mut kommentointi aina jää kiireessä enkä osaa kaikkeen kommentoida mitään.
Sorry. Sympatiat ja tsempit kaikille!

Kp6.

Phuuh, taas yks viikko takana. Kyllästyin ruudun ääressä istumiseen, joten lähetin 7 lk biologian ryhmät
luontoretkelle ottamaan kuvia. Moni oppilaista sanoi viikolla, että väsyttää, päätä särkee ja silmiä särkee,
kun ollaan niin paljon ruudulla. Väsyin itsekin, joten minäkin lähdin kolmelle luontoretkelle samaan aikaan
kuin oppilaatkin. Sain eri puolilta Nokiaa ihania kuvia ja videoita ja laitoin omia kuvia ja videoita oppilaiden katsottavaksi.
Tuli myös raportteja siitä, kuinka oli ihana päästä luontoon ja osa oli tehnyt oikein kunnon lenkin metsässä
koulutyön vastapainoksi. Mahtava luonto!
Ihana Helena :)!
Meidän 7.lk tarttis kans vastaavaa, harvoin kerkeää ennen Iltaa ulos koulutöiltään.. Tosin niillä on nyt myös ollut hyviä tehtäviä, puutöissä oli auton pesu (Halleluja :happy093), köksässä ollut päivällisen teko ja nyt tulee pääsiäisleipomus.
5.lk on ollut paljon ulkoilutehtäviä, se on kyllä kiitollista kun saa tuulettaa aivoja Ruudulta!

Yhä odotan sitä uuninpesutehtävää, ikkunanpesukin kävisi..

Onko muissakin kunnissa nyt tulossa kouluruokaa tarjolle, vai ehkä jo aiemmin?

Täälä on mut ei hajeta ku joutuu muille tehdä kuiteskin ruuat niin samalla tekee kaikille ja tuota matkaa ei Vihti joka päivä ajaa

Ihana Helena :)!
Meidän 7.lk tarttis kans vastaavaa, harvoin kerkeää ennen Iltaa ulos koulutöiltään.. Tosin niillä on nyt myös ollut hyviä tehtäviä, puutöissä oli auton pesu (Halleluja :happy093), köksässä ollut päivällisen teko ja nyt tulee pääsiäisleipomus.
5.lk on ollut paljon ulkoilutehtäviä, se on kyllä kiitollista kun saa tuulettaa aivoja Ruudulta!

Yhä odotan sitä uuninpesutehtävää, ikkunanpesukin kävisi..

Onko muissakin kunnissa nyt tulossa kouluruokaa tarjolle, vai ehkä jo aiemmin?
Meillä aletaan jakaa kouluruokaa ens torstaina. Ylöjärvellä siis :joyful:

Heippa kaikki ihanat pulisijat! Täältä taustalta yritän aktivoitua.. oon siis seurannut tätä ja edellistä palstaa jo reilut pari vuotta eli sen mitä yritystä on ollut. No muutaman kuukauden rauta thyroksiini ja dhea tai kuut ja tähdet tai mikä lie toikin ihanan yllätyksen:Heartpink
Tässä teille tikut ihasteltavaksi, kp:t 25,26,27,29/26.

Liitteet

• IMG_20200410_092146.jpg
    IMG_20200410_092146.jpg
    21 KB · Katsottu: 157
Mahtavaa Hilma, toivottavasti kuut ja tähdet ja kaikki muutkin mahdolliset pysyvät suotuisissa asennoissa ja pikkuinen pysyy matkassa mukana! <3

Täällä ei vieläkään ovisplussaa. Suhteellisen tumma kyllä jo. Ehkä sitten huomenna tai sunnuntaina. Nyt siis kp 13, että vielä kerkeää. Monesti mulla jää jurraamaan moneksi päiväksi lähelle plussaa.

Takaisin