Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Peukut!Minä päätin oloineni odotella viikonloppua ja mahdollisia menkkoja, jotenkin uskon että sieltä ne takavasemmalta hiipii vaikka muuta toivoisin.
Helpompi kestää se menkkojen alku kuin tyylipuhdas negatiivinen testi
Joo, kyllä yksi viikko menee vaikka päällään seisoen, mutta kun ei vaan ole totuttu tähän 24/7 näkemiseen. Meinaa olla outoa. Parin vuoden polttopuut ukko jo iltaisin väkertänyt ja kohta käy rakentamaan kuulemma laavua. Onhan se hyvä, että saa paljon aikaiseksikin. Nyt taitaa olla kp12 noin, ettei vielä hoppua. Munista juilii, että jotain siellä tapahtunee, ovis vai kysta. Jännää.Peukut!
@Vastavirran akka eiköhän se siitä. Mikä kp sulla on menossa?
en muista ahdistuneeni ikuisuuksiin raskaanaolevista. Eilen kaupassa oli nuori nainen maha pystyssä. Tulvahti semmoinen lievä ”kateellinen” (väärä sana) siitä että ikä jyrää auttamatta yli. Että ihan oikeesti mun viimeiset menkat saattoi olla ne reissussa alkaneet. Monella ne on vaan loppuneet seinään. Osalla ei tule mitään oloja ennenkuin ne jää pois. Osalla vuodot reistaa 4 vuotta (kuulemma keskimääriäisin) ja osalla pari kuukautta. Osalla kierto lyhenee 2 päivää kahtena kiertona, pitenee kahtena kiertona ja thats it. Tällaisia kokemuksia löysin. Hikoiluthan alkoi 2017 kun jätin pillerit sitten siitä pois. Lie olis alkanu aikaisemminkin ilman niitä. Uniongelmia oli jo vuosia ennen sitä. Pistin lapsien piikkiin.
Tämmöstä tää ny on. Nauroin että ostin paniikissa ennen lääkärireissua jättipaketillisen ovistikkuja nettikirpparilta. Ne jää tänne jollekin perinnöksi jos vuoto ei tosiaan enää ala. En ala enää elättämään sen jälkeen toiveita enkä elämään ”jos ne vielä alkais” elämää. Vähän herätti senkn, että katselin telkkarista jo mua vanhempaa naista, sporttinen iloinen ja elämänmyönteinen. Tuskin itkee ovistikkujensa kanssa enää vessassa. Vaikka mistäpä minä tietysti tiedän. Kulissit kunnossa.
Joo sama homma. Olen tottunu ettei liiaksi pyöritä samassa. Viikossa alkaa tulla leiskuta etenki jos ei oo mitään muitakaan menoja. Onneksi (tai ”onneksi”) meillä miehen työt ei ainakaan vähene.Joo, kyllä yksi viikko menee vaikka päällään seisoen, mutta kun ei vaan ole totuttu tähän 24/7 näkemiseen. Meinaa olla outoa. Parin vuoden polttopuut ukko jo iltaisin väkertänyt ja kohta käy rakentamaan kuulemma laavua. Onhan se hyvä, että saa paljon aikaiseksikin. Nyt taitaa olla kp12 noin, ettei vielä hoppua. Munista juilii, että jotain siellä tapahtunee, ovis vai kysta. Jännää.
Niin, mistäpä sitä koskaan tietää, että milloin viimeinen muna menee itse kullakin. Raastavaa se on luopua siitä vähäisestäkin toivosta, mutta minkäs teet. Ei ole reilua ei.
Joo, otetaan ehdottomasti!Hei eikös nyt oteta plussat
Ihana Helena :)!Oon lueskellu kaikki viestit, mut kommentointi aina jää kiireessä enkä osaa kaikkeen kommentoida mitään.
Sorry. Sympatiat ja tsempit kaikille!
Kp6.
Phuuh, taas yks viikko takana. Kyllästyin ruudun ääressä istumiseen, joten lähetin 7 lk biologian ryhmät
luontoretkelle ottamaan kuvia. Moni oppilaista sanoi viikolla, että väsyttää, päätä särkee ja silmiä särkee,
kun ollaan niin paljon ruudulla. Väsyin itsekin, joten minäkin lähdin kolmelle luontoretkelle samaan aikaan
kuin oppilaatkin. Sain eri puolilta Nokiaa ihania kuvia ja videoita ja laitoin omia kuvia ja videoita oppilaiden katsottavaksi.
Tuli myös raportteja siitä, kuinka oli ihana päästä luontoon ja osa oli tehnyt oikein kunnon lenkin metsässä
koulutyön vastapainoksi. Mahtava luonto!
Okei! Miten nää näyttää? On off blankko/plus vai haaleaa viivaa vai kuinka? Onko teillä siis epäily korkeasta FSHsta?Mä oon ja tais olla Alcyone tehny kans
Meillä aletaan jakaa kouluruokaa ens torstaina. Ylöjärvellä siisIhana Helena :)!
Meidän 7.lk tarttis kans vastaavaa, harvoin kerkeää ennen Iltaa ulos koulutöiltään.. Tosin niillä on nyt myös ollut hyviä tehtäviä, puutöissä oli auton pesu (Halleluja ), köksässä ollut päivällisen teko ja nyt tulee pääsiäisleipomus.
5.lk on ollut paljon ulkoilutehtäviä, se on kyllä kiitollista kun saa tuulettaa aivoja Ruudulta!
Yhä odotan sitä uuninpesutehtävää, ikkunanpesukin kävisi..
Onko muissakin kunnissa nyt tulossa kouluruokaa tarjolle, vai ehkä jo aiemmin?