Pulinaketju

Täällä ei vieläkään ovisplussaa. Suhteellisen tumma kyllä jo. Ehkä sitten huomenna tai sunnuntaina. Nyt siis kp 13, että vielä kerkeää. Monesti mulla jää jurraamaan moneksi päiväksi lähelle plussaa.
Pääasia että tulee! Eiks oo teoriassa parempikin että ei oo liian aikainen?

onnee @Hilma79 :Heartred mikä sun tausta muuten on, en muista onko kirjoteltu yhtäaikaa koskaa? Onko sulla ihan normi kierrot ja muut vielä?

Täälä on mut ei hajeta ku joutuu muille tehdä kuiteskin ruuat niin samalla tekee kaikille ja tuota matkaa ei Vihti joka päivä ajaa
No näin mäkin ensin järkeilin, mutta meillä on jakelupiste kodin vieressä ja onhan se hyvä pitää keittäjilläkin töitä :grin, eli koitetaan mekin osallistua syömällä. Mielenkiinnolla odotan miten tämä järjestetty.

Heippa kaikki ihanat pulisijat! Täältä taustalta yritän aktivoitua.. oon siis seurannut tätä ja edellistä palstaa jo reilut pari vuotta eli sen mitä yritystä on ollut. No muutaman kuukauden rauta thyroksiini ja dhea tai kuut ja tähdet tai mikä lie toikin ihanan yllätyksen:Heartpink
Tässä teille tikut ihasteltavaksi, kp:t 25,26,27,29/26.
Mahtavaa! Onnea lupaavasta alusta!
Mites teidän historia?

Ainii. Tää on btw jännä että näissä
Pska kierroissa noi ovistikut on tosi tummia aamun pissasta mutta päivällä hailuja. Toisin ku ns ovisplussan aikaan se menee yleensä toisinpäin

Kiitos sharmander ja lambi :Heartred
En oo tässä ketjussa tainnut vielä kertaakaan kirjoitella, edeltäjässä muutaman kerran ihan silloin yrityksen alussa. Oon tosi huono kirjoittelee mitään, mutta nyt tuli fiilis että tarvii tätä jakaa muillekin kun oman miehen kanssa :joyful:
Taustaa siis, ollaan uusioperhe. Mulla kaks jo teiniä ja miehellä nelivuotias. Yritystä jo yli kaks vuotta, alussa alkuraskauden km. Hoitoihin en halua, mut käytiin yksityisellä tsekkaa et kaikki ok. Mulla on siis säännölliset menkat ollu koko ajan. Ovista en oo jaksanut tikuttaa kun en parin kuukauden kokeilun jälkeen onnistunut saamaan vahvoja viivoja. Ovis olot kivut ja limat on ollut myös lähes joka kuukausi. Amh oli matala, muuten kaikki ok gynellä. Ja ferrit oli alle 20. Eli rautaa ja thyroksiinia ja tosiaan sitä dhea:ta ja teroja tiputteluun. Tosin ei niistä apua ollut ja pisti kierron sekaisin, edellinen kierto oli vaan 17 päivää :wideyed: no seuraavassa ei sitten tiputellut ja tulikin nuo kauniit viivat. Ja siis nyt jo 6+0 :love017

Okei! Miten nää näyttää? On off blankko/plus vai haaleaa viivaa vai kuinka? Onko teillä siis epäily korkeasta FSHsta?

Kunhan huviks tein kun ei tärppää millään. Haaleeta viivaa näytti, huono jos on tumma viiva

Kiitos sharmander ja lambi :Heartred
En oo tässä ketjussa tainnut vielä kertaakaan kirjoitella, edeltäjässä muutaman kerran ihan silloin yrityksen alussa. Oon tosi huono kirjoittelee mitään, mutta nyt tuli fiilis että tarvii tätä jakaa muillekin kun oman miehen kanssa :joyful:
Taustaa siis, ollaan uusioperhe. Mulla kaks jo teiniä ja miehellä nelivuotias. Yritystä jo yli kaks vuotta, alussa alkuraskauden km. Hoitoihin en halua, mut käytiin yksityisellä tsekkaa et kaikki ok. Mulla on siis säännölliset menkat ollu koko ajan. Ovista en oo jaksanut tikuttaa kun en parin kuukauden kokeilun jälkeen onnistunut saamaan vahvoja viivoja. Ovis olot kivut ja limat on ollut myös lähes joka kuukausi. Amh oli matala, muuten kaikki ok gynellä. Ja ferrit oli alle 20. Eli rautaa ja thyroksiinia ja tosiaan sitä dhea:ta ja teroja tiputteluun. Tosin ei niistä apua ollut ja pisti kierron sekaisin, edellinen kierto oli vaan 17 päivää :wideyed: no seuraavassa ei sitten tiputellut ja tulikin nuo kauniit viivat. Ja siis nyt jo 6+0 :love017
Palhon sun amh oli?

Pääasia että tulee! Eiks oo teoriassa parempikin että ei oo liian aikainen?

onnee @Hilma79 :Heartred mikä sun tausta muuten on, en muista onko kirjoteltu yhtäaikaa koskaa? Onko sulla ihan normi kierrot ja muut vielä?
Joo, kyllä vaan. Harvemmin mulla aikaista onkaan. Halut on kyllä kovat, mutta kunhan nyt taas kokeilee kepillä jäätä.

Mikäs kp sulla onkaan menossa?

Joo, kyllä vaan. Harvemmin mulla aikaista onkaan. Halut on kyllä kovat, mutta kunhan nyt taas kokeilee kepillä jäätä.

Mikäs kp sulla onkaan menossa?
27 näyttäs olevan.
luin tätä ketjua taaksepäin, siellä +45 ketjussa oli se yks kierto missä ovisplus tuli kp29 ja vuoto kp40 kieppeillä ja sitten marraskuussaa se monsterikierto missä aloitin ne terot joskus kp32 jälkeen ja oli se kysta ja vuoto alkoi kp48. Tossa oli sitä mustaa viivaa jatkuvaan, siinä kp29 ovisplussassa alkukierron. Eli tää olis kolmas tällanen.
Eilen oli kyl superhalukas olo, kuivuudesta ei tietoakaan. Ilmeisesti ne estrogenin murut jyllää edelleen. Eilen en ottanu enää niitä

Onko muissakin kunnissa nyt tulossa kouluruokaa tarjolle, vai ehkä jo aiemmin?
Meillä on ollut pari viikkoa tarjolla eväslounas, mutta ei olle haettu, kun se on ollut klo 12.30-13.30 ja vaan sämpylää tms. ja kaikille kolmelle olisi pitänyt hakea omista (eri) kouluista päivittäin. Nyt tuli viesti, että suunnittelevat viikon ruokapaketteja, jotka voisi hakea haluamastaan koulusta. Se olis helpompaa kyllä. Vaikka ihan hyvätuloisia ollaan, niin ruokaa menee ihan älyttömiä määriä + sitä saa olla tekemässä jatkuvasti. Helpottaisi kyllä jotkut valmiit ruoat.

Mulla nyt kp 21/dpo 6. Viime kierrossa tähän aikaan tuli pientä tuhrua. Nyt ei mitään, eikä myöskään mitään tuntemuksia. Syksyn plussakierrossa muistan myös, että viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa oli ihme menkkakivut ja luulin vuodon alkanut, mutta eihän se alkanut sitten ollenkaan. No, varmaan muutaman päivän sisään tuntemuksen alkaa jos on alkaakseen. Jos ei ala, niin tiedän ettei tullut tärppiä.

Meillä on ollut pari viikkoa tarjolla eväslounas, mutta ei olle haettu, kun se on ollut klo 12.30-13.30 ja vaan sämpylää tms. ja kaikille kolmelle olisi pitänyt hakea omista (eri) kouluista päivittäin. Nyt tuli viesti, että suunnittelevat viikon ruokapaketteja, jotka voisi hakea haluamastaan koulusta. Se olis helpompaa kyllä. Vaikka ihan hyvätuloisia ollaan, niin ruokaa menee ihan älyttömiä määriä + sitä saa olla tekemässä jatkuvasti. Helpottaisi kyllä jotkut valmiit ruoat.

Mulla nyt kp 21/dpo 6. Viime kierrossa tähän aikaan tuli pientä tuhrua. Nyt ei mitään, eikä myöskään mitään tuntemuksia. Syksyn plussakierrossa muistan myös, että viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa oli ihme menkkakivut ja luulin vuodon alkanut, mutta eihän se alkanut sitten ollenkaan. No, varmaan muutaman päivän sisään tuntemuksen alkaa jos on alkaakseen. Jos ei ala, niin tiedän ettei tullut tärppiä.
Meillä sais hakea kaikille ruuan lähikoulusta, vaikka keskimmäinen käy toista koulua. Helpottaa kyllä ja koulu on vaan kilometrin päässä.

Onpa ihana, kun on vapaata. Mies tosin siistii pensasaitaa ja ite oon hoitanu pyykkejä smiley-chores003 ja järjestin lapsille herkkujahdin :grin Mut ei tartte koneen ääressä olla :joyful: Lenkin vois vielä tehdä :smug: Aivan jäätävä tuuli täällä, hyrrr :wideyed:

27 näyttäs olevan.
luin tätä ketjua taaksepäin, siellä +45 ketjussa oli se yks kierto missä ovisplus tuli kp29 ja vuoto kp40 kieppeillä ja sitten marraskuussaa se monsterikierto missä aloitin ne terot joskus kp32 jälkeen ja oli se kysta ja vuoto alkoi kp48. Tossa oli sitä mustaa viivaa jatkuvaan, siinä kp29 ovisplussassa alkukierron. Eli tää olis kolmas tällanen.
Eilen oli kyl superhalukas olo, kuivuudesta ei tietoakaan. Ilmeisesti ne estrogenin murut jyllää edelleen. Eilen en ottanu enää niitä
Meinaakos siellä ovista käydä tyrkkäämään nyt? Oispa kivaa päästä synkronointiin taas.

Nokialla jaettu ihan melkein alusta asti, ainakin 3 viikkoa jo :)

Mut en hae yhdelle kun teen joka tapauksessa kaikille muille ruokaa :)
Mä en tiennytkään, että Nokialla on jo jaettu ruokaa. Sellaiset infot ei tulekaan perille niille työntekijöille, jotka asuu muualla. Hieno juttu :joyful:

Jaahans... Täällä sitten vuotokin loppui siihen aamun holahdukseen, ainakin toistaiseksi:confused004:confused005
Taitaa lihoiksi joutaa tämä riähkä:dance008
Voihan se liittyä raskauteenkin joskus. Tosin itsellä nää kaks vikaa kiertoa alkoi just noilla parin pv on off vuodoilla mitä ei ennen ikinä.
Onko sulla muut olot millaset?

Onnea Hilma!

Sharmander mä olen sellaisen tehnyt vuosi sitten. Haalea oli. Siinä paketissa luki, että jos selkeä viiva, saman vahvuinen kun testi on liikaa.

Täällä kp1 niinkun ajattelin.

Takaisin