Pulinaketju

Ainii @Helena80 halaus sinne mielipahaan. Niiiin ymmärrän sua. Mua ei silleen totaalisesti harmita jos nuoret lisii tms koska se on luonnollista että suurin osa onnistuu. Mutta kyllä se kieltämättä silti aina kouraisee siinä kohtaa kun tietää ettei itsellä napsahda enää ehkä koskaa. Ja se että omat hoidot on aina menny hankalan kautta ja pettymyksiä tullu monessa mielessä, niin esim ns iäkkäämmän sukulaisen täydellinen onnistuminen hoidoissa pisti kyllä kylkeen ja kovaa. Vaikka miten tiedän ettei mistään kannttais olla kateellinen. Ehkä se oli se pointti että he suhtautui hoitoihin aika kevyesti ja itsestään selvästi ja sitten myös onnistuivat yli odotusten. Että miks se sit monesti menee just silleen. Et miks aika usein lyötyä lyödään enemmän ja vaikeita kokenu menee monessa muussakin asiassa hankalimman kautta
 
Ainii @Helena80 halaus sinne mielipahaan. Niiiin ymmärrän sua. Mua ei silleen totaalisesti harmita jos nuoret lisii tms koska se on luonnollista että suurin osa onnistuu. Mutta kyllä se kieltämättä silti aina kouraisee siinä kohtaa kun tietää ettei itsellä napsahda enää ehkä koskaa. Ja se että omat hoidot on aina menny hankalan kautta ja pettymyksiä tullu monessa mielessä, niin esim ns iäkkäämmän sukulaisen täydellinen onnistuminen hoidoissa pisti kyllä kylkeen ja kovaa. Vaikka miten tiedän ettei mistään kannttais olla kateellinen. Ehkä se oli se pointti että he suhtautui hoitoihin aika kevyesti ja itsestään selvästi ja sitten myös onnistuivat yli odotusten. Että miks se sit monesti menee just silleen. Et miks aika usein lyötyä lyödään enemmän ja vaikeita kokenu menee monessa muussakin asiassa hankalimman kautta
Kiitos :Heartred
 
Joo mulle kyllä upposi tuo hetkellisesti vaikka just sekuntti aikaisemmin puhuttiin lasten kans aprillipiloista :laughing001 sit tajusin että ainniiiiiiii :laughing014
 
Noni. Mistähän aloittais. Kp 18 menossa siis. Kohtu näytti sille kuin kuukautisten juur loputtua. Aivan ohut limakalvo. Munasarjoja ei meinannut löytyä, kumassakan ei ainoatakaan antraalifollia eli niit pieniä mitä yleensä näkyy X määrä ennen edes koko johtofollia. Eli ihan tässä ollaan, siinä tilassa kuin olokin kertoo. Kohtu on selkeäsri andenomyoottinen eli ”ryhmyinen”. toisinsanoen vaikka leikitään et menis lahjasoluihin limis tuskin kasvaisi hedelmälliseksi.
Lääkkeitä tms ei luonnollisestikaan enää ole mitään millä folleja taiottaisin. Ne ovikset tai ”ovikset” mitä aina ajoittain tulee tulee jostain munasarjan sisuksissa piilevistä viimeisistä folleisra jotka kasvaa korkean FSHn myötä. Ja täää että vuoto ei tySssää kuukautisten lopussa kertoo just sen mitä täälläkin puhuttiin. Eli folli ei ole silloin kasvamassa tai ei ainakaan kunnollinen.

Eli sharmander jättäytyy nyt kärkikahinoista ihan oikeesti. Ehkäistä ei edelleen vaikka se tekisi kuulema hyvää adenomyoosille.
 
Muok ja siis niin ne kystahommatkin on just todennäköisempiä kun ne vialliset follit puskee sieltä ”syvältä” pintaan
Ja hassu homma. Näin se vaan ovistikkukin pitää kutinsa. Tumma tikku pitkin kiertoa. Pska kierto
 
No voi nyt paska. Ei se helppoa ole sullakaan taas. Teoreettisillä mahdollisuuksilla siis jatketaan.

Tuota lahjasolu asiaa jäin nyt miettimään. Pystyykö limistä kasvattamaan lääkkeillä, vaikka on adeno?

Halirutistus.
 
Kiitos :Heartred
Teoriassa voi. Mutta limis kasvaa huonosti, Km riski on selvästi kohonnut ja muut komplikaatiot kasvaa. Katsoi lopuks silleen 3D systeemillä kohtua ”erillisesti” ja sanoi että siitäkin näkee että on semmonen epätasainen jne
Tokihan tässä iässä Km ja muut lisii muutenkin
 
Kiitos :Heartred
Teoriassa voi. Mutta limis kasvaa huonosti, Km riski on selvästi kohonnut ja muut komplikaatiot kasvaa. Katsoi lopuks silleen 3D systeemillä kohtua ”erillisesti” ja sanoi että siitäkin näkee että on semmonen epätasainen jne
Tokihan tässä iässä Km ja muut lisii muutenkin
No näinhän se on. Ei luota omaankaan kohtuun yhtään. Jos solu on hyvä, viimeistään kohtu laittaa vastaan. Katson vielä neljännen mahdollisen km ja sitten pillit pussiin. Tai sitten ei tule sitäkään enää.

Ootko miettinyt sitä lahjasolukorttia vielä kuitenkin?
 
No näinhän se on. Ei luota omaankaan kohtuun yhtään. Jos solu on hyvä, viimeistään kohtu laittaa vastaan. Katson vielä neljännen mahdollisen km ja sitten pillit pussiin. Tai sitten ei tule sitäkään enää.

Ootko miettinyt sitä lahjasolukorttia vielä kuitenkin?
Ei me siihen enää lähdetä.
 
Mut joo. Kyllä sitä immeinen kroppansa tuntee. Olo olikin niiii semmonen ettei estroa ole kyl pätkääkään. Sitäkään mitä jopa täysimetyksellä. Saa nähdä, gyne sanoi ettei vuoto tuu alkamaan edes teroluteilla
 
Mut joo. Kyllä sitä immeinen kroppansa tuntee. Olo olikin niiii semmonen ettei estroa ole kyl pätkääkään. Sitäkään mitä jopa täysimetyksellä. Saa nähdä, gyne sanoi ettei vuoto tuu alkamaan edes teroluteilla
Niin sitä tuntee. Siis mitä, tässä kierrossa vai? Vai loppuko ne nyt?
 
Mä aamulla säikähdin sitä Wilman ilmoitusta :wideyed: Nyt tämmöstä ikäihmistä säikytellään, ei kiva :bored::grin

Voi, Sharmander :Heartred En tiedä, mitä sanoisin :sad001 Voimia!!

Kuulin kollegalta tänään, että rehtori oli soittanut hänelle (bg -ope), että reksin on pakko laittaa mulle
aiemmasta tiedosta poiketen biologiaa ens lukuvuodelle ja että haittaako tätä opea, jos hän saakin
vain yhden kurssin bilsaa. Ei kuulemma haitannut ja iloitsi, että jään heidän tiimiinsä. Mulle ei ole
tästä mitään ilmoitettu, mutta reksi hyvin tietää, etten halua bilsasta luopua :)
 
Niin sitä tuntee. Siis mitä, tässä kierrossa vai? Vai loppuko ne nyt?
joo tässä kierrossa. Eli vuotais ehkä kun vuotais. Sitten joskus tai sitten ei. Kun ei oo sitä follia eikä edes niitä pikkufolleja jotka estroa tuottaa eikä siis estrovaikutusta yhtään niin terot ei tehoa. Mut toisaalta sama oli sillon siinä yhdessä kierrossa syksyllä ja vuoto tuli. Tosin oli se kysta eli edes joku pallukka näkyvissä plus pari niitä alkufollia. Eikä näin pahat estrogeenipuuteolot. Pakko kait se on kokeilla. Harmittaa vaan pistää taas pää sekaisin niillä.
 
Minä voisin ottaa vaihdevuodet, kiitos! Jos joku lahjoittaisi nyt heti, niin pääsisin tästä migreenistä. Tällä perimällä todennäköisesti joudun lusimaan vielä kymmenen vuotta. Raskaus toki helpottaisi migreeniä, mutta ensi vuonna vietän viisikymppisiä, niin jotenkin se vaihtoehto migreenin hoidossa ei vaikuta realistiselta.
 
Sharmander, mä oon todella pahoillani gynen sanoista ja siitä mikä tilanne on. :Heartred

Aina voi toivoa sitä luomuihmettä, mutta onhan se tylyä kuulla et oma keho on tullut jonkinlaiseen päätepisteeseen.

Eilen puhuttiin miehen kans geeneistä, dna:sta, rna:sta, molekyylikoneista, siitä miten solu uusiutuu ja miten solu kuolee ja miks ihminen vanhenee jne jne. Mies on kova aina tutkimaan asioita ja tykkää selittää sit mulle niitä jos kyselen. :)

Vaikka ois kuinka hyväksynyt et lapset on tässä niin kai meillä äideillä on aina jollain tavalla tyhjä syli ja yhdelle tilaa vielä. Uskoisin et se vaan on kroonista, vauvakuume siis. Ja luulen että vaikka itse oon vakaan päätöksen tehnyt että neljä on hyvä luku lopettaa ja jos siihen steriin päädyn, niin haikeudella vielä joskus 50v mietin et oisko sitten vielä.

En osaa sanoa mitä seuraavaksi. Toivon että löydät itse vastauksen kun olet käsitellyt asian :Heartred Sen asian käsittelyyn toivon hurjasti voimia ja tsemppiä. :Heartred

Halaa lujasti lapsia ja pussaa. Imetä pienintä ja nauti siitä viimeiseen saakka, jos käykin niin että hän on teidän viimeinen ihme :Heartred
 
Takaisin
Top