Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana! Oletko löytänyt Kässämessut netissä?Jotain sain taas valmiiksikin
Huomasin mainoksen, miten oo kerenny sinneIhana! Oletko löytänyt Kässämessut netissä?
Jotain sain taas valmiiksikin
Hieno!!! Mulla on kans ajoittain neulooseja. Nyt ei oo ollu pitkilleen.Jotain sain taas valmiiksikin
wooot ! No huh! En oo nukkunu puolille päivin vissiin sitte teini-iän jos sillonkaan !!En tiiä lukiko mies ajatukset eilen vai mitä, mutta tänä aamuna se jätti mut makuuhuoneeseen nukkumaan, laitto oven kiinni. Heräsin herätyskelloon 12.35 kun se oli laittanut soimaan ja koti oli tyhjä.
Tuli kuvaviesti että porukka oli lähtenyt käveleen läheiselle pikkuvuorelle. Pari tuntia siellä olivat, kerkesin siivota kodin ja kuunnella musiikkia. Tein ruuan valmiiks kun porukka tuli kotiin :)
Ja nyt sain rauhassa pelata koneella pari tuntia.
En valita ei se niin rasittava ehkä ookkaan :angelic:
Ihana idea! Täytyy ottaa itsekin tuo käytäntöön. Tänään käytiin nopeasti mun vanhempien pihassa ja tyttö halusi ehdottomasti lähteä mukaan. Sanoin ettei mummoa voi sitten halia, mutta halusi silti lähteä. Mummolle tuli vähän surku, kun ei päässyt halimaan. Et en tiedä olisiko toi virtuaalivirpominenkin liikaa, mutta jäisi varmasti hyvänä muistona kuitenkin kaikille :)Me ajateltiin virpoa videolla. Palkka saattaa olla erilainen kuin tavallisesti.
Mun keskimmäinen tottui nukkuu rinnalle kauan mutta yks kaks vaan sit pari vuotiaana päättikin nukahtaa itse. Pikkuhiljaa 3v alkaen jäi kaikki nukuttelut. Kenenkään kans ei oo ollu mitään iltarallia/sänkyyn edestakas kanramista. Joskus ne vaan mennä ihan putkeenkin
Jep just näin kävi meilläkinNo olisihan se loistavaa, jos ei pahemmin tarvitsisi tapella nukkumaanmenosta, aika näyttää miten käy :)
Rinnalle minäkin pojan nukutin pitkään, mutta viime syksynä jossain vaiheessa poika yhtäkkiä päätti, ettei huoli iltaisin tissiä lainkaan Ajattelin sitä ennen, että se iltaimetys olisi se viimeinen, mistä poika luopuisi, mutta olikin ensimmäinen. Siitä se imetyskertojen väheneminen alkoi sitten muutenkin, ja nykyään poika käy tissillä pääsääntöisesti kerran päivässä, jos käy ollenkaan. On vaan poika jotenkin niin helposti mennyt vaiheesta toiseen näissä nukkumisasioissa, että ihmettelen aina vaan :)
Alkoi se. Hissukseen taas. Perjantaina ja eilen tippastelua ja tänään vähän enemmän, mutta ei kunnon rytinää. En ymmärrä taas, mutta ootellaan. Pois vaan väärään aikaan tummat tikut. Jokos sulla ens viikolla alkais olla mahdollinen ovis?@Vastavirran akka jokos sun vuoto alkoi vai miten tässä kävi
ainii. Lisään vielä että vaikka nuo liuskat on tummia niin Digiovistestin sisätikku on lähes viivaton. Eli tälläkin perusteella uskon edelleen että noi liuskat reagoi johku muuhun kuin LH hormoniin
Tuskin. En muista varmaan ku raskaana olleen näin saharaa mut hei 1.4 se gyne. Ehkä löytää aprillipilan mulleAlkoi se. Hissukseen taas. Perjantaina ja eilen tippastelua ja tänään vähän enemmän, mutta ei kunnon rytinää. En ymmärrä taas, mutta ootellaan. Pois vaan väärään aikaan tummat tikut. Jokos sulla ens viikolla alkais olla mahdollinen ovis?
Uu. Toivottavasti tulee nyt muutakin, kun valohoitoa. Tai vaikka mojova folli vois näkyä.Tuskin. En muista varmaan ku raskaana olleen näin saharaa mut hei 1.4 se gyne. Ehkä löytää aprillipilan mulle
Jos jotain pitäs veikata niin laitan lantit kystaan tai rusinoiksi muuttuneisiin munasarjoihin.Uu. Toivottavasti tulee nyt muutakin, kun valohoitoa. Tai vaikka mojova folli vois näkyä.
Ei ne nyt ihan rusinana pitäis olla, kun välillä ovistakin tyrkkää. Vaan niinhän se menee, että rusinan suuntaan sitä menossa ollaan kovaa vauhtia. Vois nyt yhdet vauvat saada syliin, niin sittenhän sekään enää haittasi.Jos jotain pitäs veikata niin laitan lantit kystaan tai rusinoiksi muuttuneisiin munasarjoihin.