Tää viikko on ollut raskaampi entä viime viikko. Mäkin itkin tässä yks ilta ja mies on, no, mikä on.
Tuli kauhea tappelu maanantaina kun ilmoitin tiistaina lähteväni neuvolaan. Hän sitten alkoi että "pese sitten käsiäsi siellä" jne shaibaa ja mulla sit palo kaali ihan vitun totaalisesti. Olin et minä vitun idioottina se mua pitää. Mua vituttaa tää raskaana oleminen (anteeks nyt) mut en saa yhtään levätä, en oikeesti sekuntiakaan, ja supistaa koko ajan tai nivuset repii. Alamaha on kipeä ja sit ite joutuu kaiken tekee.
Eilen yritin istua koneella ja pelata illalla. Vitut. Eiköhän kaks pojista ala tappelee ja mitä tekee mies. Ei saatana mitään. Kyllä hän saa pelata mut auta armias jos mä haluan pelata niin ketunmarjat.
Tokaluokkalaisen kans eilen otettiin yhteen kun häntä ei kiinnosta kirjoitushommat ollenkaan. Lukee kyllä kuin viimeistä päivää mut kun itse pitäis jotain tuottaa niin ei. Sit sen kans tapeltiin. Onneks saatiin sovittua.
Tää epätietoisuus raastaa. Toisaalta meen tällä haavaa mielellään yksin synnyttää, enkä halua että toi apina laittaa ees viestiä mulle mut luulen et tosipaikan tullessa ja yksin sinne joutuessa voi ääni muuttua kellossa.
Mä vaan haluaisin että tää kaikki ois jo ohi. Oispa kesä ja koko koronan pahin homma ohi :'(
Ei vaan jaksa.
Ihanaa WM et imetys sujuu, se on niin ihanaa puuhaa
varsinkin itsellä kun d-mer helpottaa :)
Voi Sharmander, mä niin silti toivoisin et sulle vielä plussa tulis, ja kaikille muille sitä toivovalle! Itsellä oli niin kova vauvakuume kun kuopus oli jonku vuoden, mutta mies sanoi ei. Sit mä perustelin että en mä oikeesti vauvaa halua tähän hässäkkään mikä kotona aina on, vaikka oikeasti halusin
kunpa niitä vauvoja tulis vain kun nappia painaisi