Pulinaketju

Nii mites vauvaisilla ylipäätään menee?

luin eilen blogia kohtukuolemasta 38+1 viikolla. Tulvahti omat muistot mieleen siitä pelosta miten liikkeitä mietti ja tunsi itsensä typeräksi kun meni synnärille kontrolliin :sorry: tulvahti fyysisesti mieleen etenkin tän vikan raskauden tuskaisen pelon siitä että menetän vauvan takuulla. Plus ne menetykset mitä on ollut tässä vuosien varrella. En toki koskaan ole kokenut ns pumpulinpehmeää raskausaikaa mutta muistan vikoilla viikoilla miettineeni että onneksi ei koskaa enää.. Tuli oikeesti semmoinen olo että en tiedä pystyisinkö edes psyykkisesti menemään läpi enää ainoatakaan raskautta. 9kk henkistä paniikkia joka heijastuisi taas arkeen ja kaikkeen.
TAI.. Että entä jos tässä hankaamalla hankais ja tuliskin jotenkin kummasti raskaaksi ja tulisi se kuolema/iso menetys/mikä vaan menetys... Kestäisinkö ihan aikuisten oikeasti enää henkisesti kasassa kun pitäsi jaksaa näiden kolmen kanssa kuitennin aika paljon yksin :oops:

En tiedä, toivottavasti :sour:. Täytyy varautua vauvahaaveesta luopumiseen. Etusijalla nyt miehen paraneminen ja lasten koulunkäynti. Onneks on niin kiire, ettei kerkii murehtia :wtf:
Ei voinut painaa mitään nappia tähän, tykkään, sympatiseeraan ja olen samaa mieltä. :Heartred
Haaveiden hautaaminen on jokseenkin rankka paikka. Vaikkei se sairastaminenkaan liene yhtään kevyemmän tason asia. :3some

En tiedä, toivottavasti :sour:. Täytyy varautua vauvahaaveesta luopumiseen. Etusijalla nyt miehen paraneminen ja lasten koulunkäynti. Onneks on niin kiire, ettei kerkii murehtia :wtf:
Tuliko teille lääkäriltä mielipidettä, johtuuko tuo syövästä vai jostain muusta?

Helenalle paljon tsemppiä ja jaksamista koko perheelle!

Ja tietenkin kaikille muillekin omien paini-otteluidensa kanssa, minkä kanssa kukakin täällä painiskelee.

Pikkuvarpaillekin jaksamista toivon!

Tämän päivän hauska juttu: poika halusi tissille, ja tuli taputtelemaan mun tissiä, ja kajautti kirkkaalla äänellä "mämmiä!!" :hilarious: Olen siis suurimmaksi osaksi aiemmin sanonut vaan maito, kun olen tarkoittanut tissimaitoa, ja välillä kauan sitten myös nimitystä "mämmä", oliskohan tuo mämmi nyt sitten sieltä kotoisin :D

Tuliko teille lääkäriltä mielipidettä, johtuuko tuo syövästä vai jostain muusta?
Viimeisin mielipide oli lääkäriltä, ettei johdu syövästä. Siellä aivoissa on jotain mystistä vieläkin, parhain veikkaus oli tulehdus tai vierasperäinen organismi :wideyed:

Tämän päivän hauska juttu: poika halusi tissille, ja tuli taputtelemaan mun tissiä, ja kajautti kirkkaalla äänellä "mämmiä!!" :hilarious: Olen siis suurimmaksi osaksi aiemmin sanonut vaan maito, kun olen tarkoittanut tissimaitoa, ja välillä kauan sitten myös nimitystä "mämmä", oliskohan tuo mämmi nyt sitten sieltä kotoisin :D
Hih ihana!
Meiiläkin lehmänmaito on maito ja tissi on tissi. Tissiääää, huudetaan siis kun kaivataan.

Mikäs hiljaisuus täällä menossa? @Vastavirran akka mikä meno?
Ketään testaajaa seuraavaks?

mä teen noita tikkuja pois ku ärsyttää. Lähes/ plussaa liuskat ja digi silti aivan negaa. Eli joku muu hormoni sotkee viivoja koska haaleammallakin viivoilla digi on hymyillyt oikean LH piikin aikaan.

Hih ihana!
Meiiläkin lehmänmaito on maito ja tissi on tissi. Tissiääää, huudetaan siis kun kaivataan.

Mikäs hiljaisuus täällä menossa? @Vastavirran akka mikä meno?
Ketään testaajaa seuraavaks?

mä teen noita tikkuja pois ku ärsyttää. Lähes/ plussaa liuskat ja digi silti aivan negaa. Eli joku muu hormoni sotkee viivoja koska haaleammallakin viivoilla digi on hymyillyt oikean LH piikin aikaan.
No eipä tänne kummempaa. Kouluhommia ja haravointia.
Millä tikutat?

Wm, kuinkas teillä näinä aikoina jaksellaan? Jaksaako Baby imeä jo paremmin? Entä kotikoulu, tuntuuko että tuli hyvään saumaan vai onko sulla jaksaminen hukassa?
En tiedä miten itsellä olis onnistunut tämä kasvanut vastuu jos kotikoulu olis alkanut heti vauvan synnyttyä. :wacky:

Hyvin jaksellaan ja täysimetyksellä mennään :)
Itselle tuo imetyksen onnistuminen oli iso juttu.
Paino nousee ihan hyvin.
Kotikoulu on pojalle rankkaa. Meillä piti olla 24.3. Adhdlääke kokeilun aloitus. Nyt se siirtyi hamaan tulevaisuuteen. Hänelle Kotona olo on erittäin vaikeaa. Tytölle ei niinkään. Tytöllä on paljon koulutehtäviä. Pojalla ei oikeastaan mitään. Ulkoilua nyt koitetaan harrastaa paljon. Onneksi asutaan keskellä metsää niin ei tartte ulkona pelätä törmäävänsä toisiin.
Olisihan arki paljon helpompaa jos lapsilla olisi koulu mutta nyt on mentävä näin.
Mä en usko että kouluun palataan ennen ensi syksyä.

Hah. Tää FF sovellus on aivan pska. Viime kierrossakin se otti ovulaation lämpötilan mukaan. Mikä meni päin persettä koska ovisplus oli vasta 3pv siitä. Nytkin ku olen vähä kipee tää ottaa sen tosta matalammasfa lämmöstä eli ikäänku ovis olis ollu:hilarious::hilarious: eli kaikki menkkaennusteet ja muut päin mäntyä. Ihan pöllö sovellus tällaiselle kenen lämmöt ei oo tasaiset
C0B2860F-FF1C-4523-9688-3776F1FB131B.png

Täällä taisi muuten alkaa jonkulaiset menkat, hyvin, hyvin niukkaa on vuoto, ja edellisestä vuodosta on aikaa x viikkoa, en muista milloin se oli, kun ei tullut laitettua sitä ylös mihinkään. Kummallista on, mutta toisaalta, eipä sillä väliä, kun ei enää niitä vauvahaaveita ole.

On niin hauskaa seurata pojan kasvua ja kehitystä. Harva se päivä saa ihmetellä, miten poika oppii uusia juttuja.

Onhan tämä välillä hiukan raskasta olla kotona ja koittaa tehdä töitäkin, poikakaan ei oikein päiväunia tahdo nukkua, vaikka on kyllä selvästi väsynyt päivälläkin. Ei ole tarpeeksi fyysistä ja älyllistä aktiviteettia. Itsellä taas rajan vetäminen työ- ja vapaa-ajan välillä on aika häilyvä. Olen sopinut pomon kanssa, että teen töitä määritellyn työajan ulkopuolella, mutta teen työaikaleimaukset kuitenkin aina samoilla ajoilla, niin ei tarvitse stressata, jos päivän aikana tulee jotain muuta tekemistä. Aloitan aikaisin aamulla ennen kuin poika herää ja teen iltapäivästäkin pidempään. Saa nähdä, miten kauan tätä jatkuu, kun kukaanhan ei ole koronalta turvassa enää varmaan missään. Täytyy vaan itse yrittää eristäytyä.

PC ja noi loput raskauskeijun tikut. PC antaa ihan tummahkoa ja raskauskeiju viittä vaille. Normisti noilla digi hymyilis jos olis ovisaika. Nyt el oo lähelläkään mikään semmonen.
Onpas omituista. Mikä kp sulla on menossa?

Mulla kp 6 ja eilen oli jo vuodoton. Kohta voisi jo alkaa tikuttaa ovista, kun viime kierrossahan se oli jo kp 12. Tai näin päättelen, koska ensimmäinen ovisplussa tuli kp 11 ja kaikki muut oireet ja vuodon alku on ihan sen kanssa linjassa. Mystistä miksi oli vahvat viivatvmyös kolme seuraavaa päivää. Pidempään en enää testannutkaan.

Mulla on ihan kamala vauvakuume.

Takaisin