Pulinaketju

Tämä olis itsellekin varmaan nyt semmonen mitä vois tehdä huvikseen ennen lopun alkua. Mut mulla tuppaa vuotamaan ennen koko hetkeä että vois testata. Mut sun tikkua odotellessa! Millos teet??

joo eikai täältä osaa olla pois. Kiitos vaan :Heartred
Tiedän tunteen, että vuoto alkaa ennen kun voi edes testata. Kiitos Terot, että olette olemassa. Vaikka ne ei plussaa tuo on olo mulla helpompi ilman jatkuvaa tippastelua. Jos tiistaina aloittas uittamisen.

Aattelin jos kokeilisin niitä ovistikkuja niin millon rupian tikuttaan? En oo ikään niitä käyttäny
Hoidoissa minua käskettiin ensimmäisessä kierrossa aloittamaan tikutus kp7, jotta varmasti ei menisi vahingossa ohi. Sitten kun on jossain kierrossa sen oviksen tikuilla havainnut, voi aloittaa lähempänä ovispäivää.

Niii. Oviksen tikutus voi olla hankala jos ei oo mitään hajua omista kierroista tikkujen kans. Homma vaatii monella monta kiertoa ja kokeilua monessakin mielessä. Osa tottakai on oppikirjamaisia ihmisiä kaikkikeen.
esim Mä aikanaan tikutin ”väärin”, lopetin usein tympääntyneenä kp 14-15 kieppeille ku plussaa ei tullu. Tai sit tikutin mutta en silti saanu plussaa. No ensinnäkin mun ovis on yleensä suurimmalsi osaks kp 20 tienoilla. Ja toisekseen esim RFSUN tikut ei aina tummene ns oikeaoppiseksi plussaksi. Ja sit taas joskus PC ovistikut on sekavasti tummia monta päivää. TAI lisäks plussa voi mennä äkkiä ohi eli aamulla on aika tumma, päivällä/illalla plus ja jo seuraavana aamuna ns nega.
Eli mun on pitäny haarukoida se viivan vahvuus ja tapa miten sen plussa alkaa siinä näkyä. Mulla siis plussaviiva alkaa näkyä heti pissan edetessä tummahkona eikä silleen et vasta kuivuttua on tumma. Eli jos pissan noustessa ei vielä näy mitään ”haalua” nii tiedän ettei ovisplus oo lähellä. Sit kun se alkaa selkeemmin tulla ”nopeammin” voin olettaa et viivat alkaa vahveta pariin päivään. Sit mä nykysin jos raskin varmistan digillä. Koska digi hymyilee vaikka esim RFSU viiva ei oo kontrollin vahvuinen. Lisäks ku viiva alkaa vahvistua tikutan kahdesti päivässä.

mut siis mä olen tällanen vammainen ovisplussaaja. Monella viiva on yksiselitteinen.

mut siis ainakin alkuun (jos tosiaan kierrosta ei oo hajua) tikuttaa vaikka koko kieto alkaen just vaikka kp7.

mä aloitannä yleensä nykyään sillon ku alkaa yhtään olemaan oloja eli haluja tai enemmän valkkaria. Muuten saan tikuttaa kaks pakettia per kuukaus

Tein sitten testin kuitenkin.Kovin on haalea edelleen, mutta mieskin näki viivan heti testistä. En tosiaan ihan tiedä mikä dpo, mutta jotain 14 ja 10 välillä. Nyt särkee alaselkää menkkamaisesti, mutta niin särki kyllä edellisessä raskaudessakin. Osaispa vaan odotella ihan rauhassa ja luottaa että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Mutta on niin kovin aikaista vielä.

Onnea :) toivottavasti kaikki tuhruttelut jne. on harmittomia. Itselläni ne oli harmittomia. Ei kyllä kivoja.

Nyt vuotaa jo ihan kunnolla ja alavatsa on tulessa. Kyllä tämä nyt vaan oli tässä :smiley-angry003. Sainpa olla hetken raskaana kuitenkin.

Miten teillä Wm on mennyt vauvan kanssa?

Eilen päästiin kotiin. Vauvan paino laski liikaa niin ei päästy aikaisemmin pois. Vihdosta perjantaina alkoi nousemaan.
Huomenna taas painokontrolli.
Alimmillaan oli -11,8%. Ei saisi olla alle viiden.
2h välein pitää herättää syömään. Ja tietty määrä saada syömään. Syö rintaa ja mun maitoa pullosta. Vielä ei jaksa kauaa rinnalla imeä.
Itse voin hyvin :)

Voimia marcipa <3

Eilen päästiin kotiin. Vauvan paino laski liikaa niin ei päästy aikaisemmin pois. Vihdosta perjantaina alkoi nousemaan.
Huomenna taas painokontrolli.
Alimmillaan oli -11,8%. Ei saisi olla alle viiden.
2h välein pitää herättää syömään. Ja tietty määrä saada syömään. Syö rintaa ja mun maitoa pullosta. Vielä ei jaksa kauaa rinnalla imeä.
Itse voin hyvin :)

Voimia marcipa :Heartred
Hieno kuulla!

Eikä @Marcipa :sorry::sorry:

#ranteetaukivitunkorona : jos pk seutu laitetaan sulki, en nää lapsia hetkeen kun asuvat muualla Uudellamaalla. Tää on ultimaattista paskaa kyllä.

#ranteetaukivitunkorona : jos pk seutu laitetaan sulki, en nää lapsia hetkeen kun asuvat muualla Uudellamaalla. Tää on ultimaattista paskaa kyllä.
Minulla lapset asuvat kyllä lähellä, mutta ei voida tavata, koska molemmat käyvät töissä, jossa voi saada tartunnan. Ja niinhän minäkin.

Mitä ihmettä oikeasti!
Tuntuu että maassa on muutenkin kasa välinpitämättömiä ihmisiä joiden takia koko kansa alkaa kärsiä pian tiukoista liikkumisrajotteista.

Itse välttelen kaikkia nyt. Käyn ainoastaan pakolliset kauppareissut. Kyllä suuresti vituttaa välinpitämättömät ihmiset, mutta minkäs teet. Kyllä ne rajoitukset tulee kohta, se alkaa olla selvä. Tyhmistä ihmisistä kärsii kaikki.

@Vastavirran akka kauanko sulla vuoteli tässä kierrossa sillo? Eiks se aika pitkään sutannut? Mulla ei näytä ny tyrehtyvän ollenkaan. Ei vuoda Paljoa mut aina veSkissä

@Vastavirran akka kauanko sulla vuoteli tässä kierrossa sillo? Eiks se aika pitkään sutannut? Mulla ei näytä ny tyrehtyvän ollenkaan. Ei vuoda Paljoa mut aina veSkissä
Voi kökkö. Ihan tarkkaan en muista, mutta kauan. Reilu pari viikkoa noin. Kertarytinä olis kyllä mukavampi, kun ainainen vikinä.

Voi kökkö. Ihan tarkkaan en muista, mutta kauan. Reilu pari viikkoa noin. Kertarytinä olis kyllä mukavampi, kun ainainen vikinä.
Nii justii. Nyt siis kp8 eikä vielä loppua näy. Viime kierrossa selkeesti hormonit alkoi pöhistä napakammin alias folli kehittymään koska vuoto loppui sillo kp5 maissa napakasti seinään. Tulee taas tämmönen höpö kierto

Takaisin