Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovista ei voi pelkästään laskemalla varmasti tietää. Siksi on olemassa ovistikut, joilla voi seurata hormonien vaihtelua, ja kun ne näyttävät plussaa, on mahdollista, että ovis tulee 36 tunnin päästä siitä, jos siis follikkeli on kasvanut kunnolla sitä ennen. Ovisplussakaan ei siis takaa, että ovis todella tapahtuu.Nyt tyhmääkin tyhmempi kysymys ku viime kuussa oli vähemmän päiviä joten kiertokin oli lyhempi ja nyt pitempi ku enemmän Päivi mut siis lasketaanko ovis siltikin kierron pituuden mukaan
Tsemppiä! ❤En taida saada vauvaa ennenkun olen 45...Epäilen että tämä tilanne jatkuu pitkälle syksyyn eli jono alkaa purkaantumaan vasta silloin.. Tyhmää.
Jep just näin. Sama juttu. Mun luteaalit on lyhyitä ja joka kuukausi ovisplus missä sattuu. Laskurit on täysin turhia.Ovista ei voi pelkästään laskemalla varmasti tietää. Siksi on olemassa ovistikut, joilla voi seurata hormonien vaihtelua, ja kun ne näyttävät plussaa, on mahdollista, että ovis tulee 36 tunnin päästä siitä, jos siis follikkeli on kasvanut kunnolla sitä ennen. Ovisplussakaan ei siis takaa, että ovis todella tapahtuu.
Valtaosalla naisia ovis tapahtuu 14 päivää ennen kuukautisten alkua, eli jos kierto on 24 päivää pitkä, on ovis siinä kierrissa kp10, ja jos kierto on 32 päivää pitkä, on ovis siinä kierrossa kp18. Kaikki netin ovislaskurit tehdään tuon 14 päivän arvion perusteella, mutta tuo 14 päivää on vain luteaalivaiheen keskiarvo naisilla yleensä. Minulla taas luteaalivaihe on yleensä 17-18 päivää, joten minulle kaikki laskurit näyttävät väärin.
On siedettävän matkan päässä. Nyt mun työmatka (Ylöjärvi - Nokia) on 20 min. Ikaalisiin olisi 35 min. Vuosien mittaan oon ajanu pisimmillään 50 min suuntaansa (Vkoskelle). Hämeenlinnaan kuljin kävellen/pyörällä/bussilla Treen juna-asemalle, junalla Hlinnaan ja kävellen 7 min koululle. Meni 1,5h suuntaansa.Onko tuo siedettävän työmatkan päässä, vai olisiko muutto edessä? (Olen niin kade niille, joita työ ei pakota asumaan kaupungissa.)
Mistäs sen tietää. Voihan se onni potkia luomustikin.En taida saada vauvaa ennenkun olen 45...Epäilen että tämä tilanne jatkuu pitkälle syksyyn eli jono alkaa purkaantumaan vasta silloin.. Tyhmää.
Onnea matkaan Helena. Toivottavasti saat paikan.Tsemppiä Pikkuvarpaille ja Marcipalle
Työhakemus laitettu eilen. Itsensä kehuminen on aina yhtä vaikeaa..
Edit. Kp15. Puuhasteltu kp12 ja 14.
Kiitos!! Kilpailua varmasti on, muttei sitä koskaan tiedäOnnea matkaan Helena. Toivottavasti saat paikan.
Mä en kans usko, että 14.4 on mikään ihmeellinen uuden alku. Oon varautunu, että lapset on kotona lomaan saakka ja ite opetan lomaan saakka etänä.Itse olen kyllä hämilläni siitä, että huhtikuun lopussa koulussa alkaa työssäoppimisjakso. En näe mitään järkeä siinä tässä tilanteessa, kun monet etätöissä muutenkin. Koulu suosittelee menemään, mutta eihän kukaan järkevä edes ota nyt. Kai ne luulevat, että 14.4 elämä palaa ennalleen. No ei varmasti palaa. Mielenkiintoista nähdä, että mitä tapahtuu.
Juu just tämä. Mutta mulla alkaa se 6kk odotus nyt sitten vasta kun tämä ohi. Onneksi kuitenkin ehdittiin käydä se suunnittelu.Tsemppiä! ❤
Veikkaan, että tuota päätöstä hoitojen keskeyttämisestä ei ole klinikoilla tehty kevyesti. Jos tässä mennään koronan kanssa Italian polkua, voi olla ihan mukavakin, jos ei ole lähiviikkoina raskaana, jos vaikka joutuu valitsemaan hengissä selviämisen ja kokeellisten lääkkeiden käytön välillä.
Aika monella tuota. Pidä lippu korkealla! Me pidetään peukkuja!Nyt alkoi vuotaa ruskeaa limansekaista. Ei runsasta, mutta enemmän kuin tuhrua. Mulla ei yhdessäkään raskaudessa ollut minkäänlaista vuotoa. No, mieluummin näin, että heti alkuunsa tyssää kuin kkm, kuten viimeksi. Mutta onhan tämä silti pettymys.
Nii tämähän ei vielä kerro mitään vaikkei ennen olisi vuotanut. Tietysti jos näyttää ettei viivat vahvistu niin ne yhdessä ei ehkä sit ole kovin jees. Mutta vielä älä luovu toivosta.Nyt alkoi vuotaa ruskeaa limansekaista. Ei runsasta, mutta enemmän kuin tuhrua. Mulla ei yhdessäkään raskaudessa ollut minkäänlaista vuotoa. No, mieluummin näin, että heti alkuunsa tyssää kuin kkm, kuten viimeksi. Mutta onhan tämä silti pettymys.
Tietenkin testaan. Ainahan minä tikuttelen, vaikkei tarvetta olisikaan. Sitäkään iloa kauaa enää ole, niin siksikin.Nii tämähän ei vielä kerro mitään vaikkei ennen olisi vuotanut. Tietysti jos näyttää ettei viivat vahvistu niin ne yhdessä ei ehkä sit ole kovin jees. Mutta vielä älä luovu toivosta.
@Vastavirran akka meinasitko sää testata tässä kierrossa vai luotatko oloihin?
mä mietin jos nyt jättäs henkisesti vähän tauolle kaiken. 1,4 on se gynekäynti. Siinähän se sitten jokatap selviää onko siellä mitään follia edes alullaan vai sama nolla ku ennenkin. Turha tuhlata näitä tikkujakaan.
Muok paitsi voihan ne perua ny koko käynnin
Tämä olis itsellekin varmaan nyt semmonen mitä vois tehdä huvikseen ennen lopun alkua. Mut mulla tuppaa vuotamaan ennen koko hetkeä että vois testata. Mut sun tikkua odotellessa! Millos teet??Tietenkin testaan. Ainahan minä tikuttelen, vaikkei tarvetta olisikaan. Sitäkään iloa kauaa enää ole, niin siksikin.
Henkisesti voit jättää tauolle, mutta meitä et jätä.