Pulinaketju

Joo. Ainahan näitä oireita ja oireita piisaa. Tuntuu olevan erilaisia joka kierroksella.
Näimpä. Tuskin kahta samanlaista kiertoa koskaan. Mikä siinäkin lienee. Lääkkeistäkin tuntuu tulevan aina eri olot
Mulla on menny usko aivan kaikkiin oireiisin ja oloihin. Kaks vikaa kiertoa olleet niin täysin hämääviä etten keksi enää ainoatakaan oloa mikä olisi enää se ratkaiseva. Yleensä joku on puuttunu, joko ne repivät kivut ”liian aikaisin” tai lämmöt olleet matalat tai mitä lie. Edelleen uskottava että se plussa on omalla kohdalla enää se ratkaiseva ero

Törmäsin ihanaan lausahdukseen tänään: "Pölypallerot sängyn alla, ovat enkelien pienet tohvelit." :happy: Vaikka ei ne pölypallerot meidän sänkyjen alla aina kovin pieniä ole :bag:

Täällä vuotaa aina vessassa edelleen :smiley-angry017 ei jaksa. Tikut liian tummia alkukiertoon. Olkoon koko pska

@Vastavirran akka kuis siel?

entäs aamun testailija @Marcipa !?

Okeii. Eli sullakin aika aikaisin ehkä tullu ovisplus. Millä tikulla sä testaat? Vuodatko sä miten kauan ? Sori kysymykset
Mulla köytössä Sofin ovistestit. Viime menkat oli tosi lyhyet, vaan 4 päivää ja niistäkin kunnon vuoto vain päivän. Se varmaan aikaisti ovista. Edellisessä kierrossa oli 7 päivää vuoto, josta 5 runsasta ja ovis oli kp17.

Jotain yritti tapahtua mutta sitten alkoi vuoto et eipä tässä muuta.. Tämä tressiä vaikuttaa minuun paljon
Voi että. Millä testasit, mikä kp :( ompa ikävä juttu.

mä eilen saunassa pohdin. Ei siis liity ny pessimismiin eikä huonoon kiertoon. Vaan tul semmonen olo että en ole oikeesti enää koskaan raskaana. Tai en ainakan vauvan äiti. Tulee vaan semmonen sisäinen olo että tää mun lapsiasia on tässä. Mä vaan jotenkin tiedän :sad010 Ennen tätä kolmosta mä olin luovuttanu ja enemmän pessimiMin kautta koin etten enää koskaan saa lasta. Mut sisällä oli semmonen olo että kaikki kortit ei oo nähty vaikken Siihe uskonutkaan. Mut nyt se olo puuttuu. Mä vaan tiedän että tää on tässä.

Tänään en aio testailla. Mutta menkkasärky vahvistuu. Vähän sellainen fiilis, että ei ehkä tästä tulekaan mitään.

Muokattu viimeksi:
Mulla köytössä Sofin ovistestit. Viime menkat oli tosi lyhyet, vaan 4 päivää ja niistäkin kunnon vuoto vain päivän. Se varmaan aikaisti ovista. Edellisessä kierrossa oli 7 päivää vuoto, josta 5 runsasta ja ovis oli kp17.
Aivan. No johan nyt. Milles aamun tikku näyttää?

Sharmander apteekista hain ku täälä ei kaupoissa ollu yhtään...testasin vielä ja se vähänenkin oli poissa.. Perjantaina piti alkaa

Ja nyt kerrataan sitten niitä sääntöjä. Täällä on NIIIIN VÄHÄN plussia ja meitä on NIII vähän täällä että kaikki plussat ja plussanalut pitää, kuuluu ja täytyy laittaa tänne :smiley-angry016!!

no ei vaan. Vitsi vitsi. Ihan jokkainen oman fiiliksen mukaan. Halaus @Pikkuvarpaat sinne, ressi on kurja kaveri kaikkineen. Kunhan höpötän vaan :3some
Mut siis olis kiva katella niitä tikkuja kun ei turhan usein niitä hetkiä täälläkään tule <3

Tänään ennakko testailla. Mutta menkkasärky vahvistuu. Vähän sellainen fiilis, että ei ehkä tästä tulekaan mitään.
Älä sinä nyt kuule masennu! Menkkajomot on myös alkuraskaudesta mahdollisia. Niin kauan kun on viiva tikussa eikä vuoda kuin seula, niin on toivoa. Ja vuotokin on mahdollista, vaikka raskaus jatkuisi. Nyt me kannattelemme kirvestä ja sinä yrität selvitä epävarmuuden kanssa. Onko hyvä työnjako?

Nyt tyhmääkin tyhmempi kysymys ku viime kuussa oli vähemmän päiviä joten kiertokin oli lyhempi ja nyt pitempi ku enemmän Päivi mut siis lasketaanko ovis siltikin kierron pituuden mukaan

Nyt tyhmääkin tyhmempi kysymys ku viime kuussa oli vähemmän päiviä joten kiertokin oli lyhempi ja nyt pitempi ku enemmän Päivi mut siis lasketaanko ovis siltikin kierron pituuden mukaan
En ehkä ymmärtäny mitä tarkotat.. eihän kuukauden pituudella oo mitään merkitystä kierron pituuteen :think005 Jos sulöa on säännöllinen kierto niin ovis on aika monella 12-14(16) päivää ennen menkkoja. Mulla esim ovis on täysin miten sattuu, kp13-29 välillä seilannu sen mitä olen ikinä tikuttanut. Mut luteaali on aina about sama eli sikalyhyt.. 8-10 päivää ikinä maksimissaan.

Takaisin