Sharmander
Asioista perillä oleva
Kyllä!!Hmm, nyt olisi lukion maikan virka haussa Ikaalisiin. Mulla riittäisi pätevyyskin. Taidan hakea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä!!Hmm, nyt olisi lukion maikan virka haussa Ikaalisiin. Mulla riittäisi pätevyyskin. Taidan hakea
Kaikkihan se mahdollista voi olla. Kp 10 ei mielestäni ole liian aikainen, on semmoisista lapsia kuulemma syntynyt. Niinhän se kyllä taitaa mennä, että ovis aikaistuu ja kierrokset lyhenee. Mulla jää monesti melkein plussaksi ovistikku jurraamaan, jospa sullakin nyt.Samaa tässä mietin. Juurikin siksi että mun alkuraskaudet on vaikeita/oon voimakkaasti väsyny ja monesti itkuinen/ärtynyt. Toki tottakai ottaisin silti mieluiten iloisen yllärin vastaan
hei JOS ovis on esim kp10.. onko edes teoriassa mitään mahkuja raskauteen JOS vuotaakin jo paljon tyyliin kp5 asti?? Mulla ei oo kokemusta noin aikaisista oviksista. Aikaisin ollu joskus kp13 ovisplus mutta ei myöskään raskautta. Mä vuodan niin paljon että vaikea uskoa että mikään limis ehtii paksuta. Ultrienkin mukaan limis ollu alkukierroissa aina ohut.
No mut. Ovistikut tuli uitettua ja kp nähden alkaa tehdä yllättävän tummaa Jos eilen oli se saniainen oikeesti nii plussa olis tosiaan parin pv sisällä. En voi uskoa sitä. Mut tiedän senkin että viallisissa kierroissahan nää follikkelivaiheet alkaa lyhetä
Luultavasti näin. Nyt lie..kp7 ja vieläkin yks kaks lörähti vuotoa. Tuskin tässä plussajuhlia tässäkään kuussa vietetäänKaikkihan se mahdollista voi olla. Kp 10 ei mielestäni ole liian aikainen, on semmoisista lapsia kuulemma syntynyt. Niinhän se kyllä taitaa mennä, että ovis aikaistuu ja kierrokset lyhenee. Mulla jää monesti melkein plussaksi ovistikku jurraamaan, jospa sullakin nyt.
No tuskin vietetään täälläkään, näinpä. Tänään dpo 6, eikä mitään oiretta. Eilen illalla oli taas kovia menkkajomoja. Varmaan olisi tippastelua tyrkännyt, jos ei olis Teroja. No muutaman päivän päästä sen sitten näkee, tyhjän tikun meinaan.Luultavasti näin. Nyt lie..kp7 ja vieläkin yks kaks lörähti vuotoa. Tuskin tässä plussajuhlia tässäkään kuussa vietetään
mites sun piinailut?
Huomiseen ajattelin odotella testin kanssa, jotta voisi olla mahdollisuus vahvempaan viivaan. Olisi varmaan pitänyt ostaa useampi testi...@Marcipa testejä ootellaan!
Jospa ne oliski kiinnittymisjomoja :angelic:No tuskin vietetään täälläkään, näinpä. Tänään dpo 6, eikä mitään oiretta. Eilen illalla oli taas kovia menkkajomoja. Varmaan olisi tippastelua tyrkännyt, jos ei olis Teroja. No muutaman päivän päästä sen sitten näkee, tyhjän tikun meinaan.
Juu juu. Testiostoksille vaan sen kerran ku aihetta löytyyHuomiseen ajattelin odotella testin kanssa, jotta voisi olla mahdollisuus vahvempaan viivaan. Olisi varmaan pitänyt ostaa useampi testi...
Toivotaan todellaettä menee hyvin!! Aika näyttää Alussa ainakin päivätestit aika harvalla on kovinkaan vahvoja. Nyt vahvistumista sille!Tein sitten testin kuitenkin.Kovin on haalea edelleen, mutta mieskin näki viivan heti testistä. En tosiaan ihan tiedä mikä dpo, mutta jotain 14 ja 10 välillä. Nyt särkee alaselkää menkkamaisesti, mutta niin särki kyllä edellisessä raskaudessakin. Osaispa vaan odotella ihan rauhassa ja luottaa että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Mutta on niin kovin aikaista vielä.
Eka ovisplussa tuli kp 11 ja siitä seuraavat kolme päivää myös. Sitten en enää testannut. En tiedä tarkkaan mikä päivä oikeasti oli ovis. Se pieni tuhruvuoto (ehkä kiinnittymisvuoto?) oli viikko sitten.Muok. Alaselkäkivut on ollu itselläkin tuttuja raskauksissa.
Mikä kp muuten oletettavasti oli ovis?
mulla on nyt kaikennäköistä kipua alamahalla voi perse että nää kierrot ei voi olla normeja.
Okeii. Eli sullakin aika aikaisin ehkä tullu ovisplus. Millä tikulla sä testaat? Vuodatko sä miten kauan ? Sori kysymyksetEka ovisplussa tuli kp 11 ja siitä seuraavat kolme päivää myös. Sitten en enää testannut. En tiedä tarkkaan mikä päivä oikeasti oli ovis. Se pieni tuhruvuoto (ehkä kiinnittymisvuoto?) oli viikko sitten.
Mitäh!? Siis onko sullakin ollu joku plus?? Mitä mulla on menny ohiNo se hailuran hailuran hailu taitaa kääntyä vuodoksi jomottaa kyllä niin
Kasvukipuja ehkä. Mullakin juilii nyt vasemmalle ja tisut hieman aristaa. Tuskin kiinnittymistä, mutta tietenkin toivotaan.Muok. Alaselkäkivut on ollu itselläkin tuttuja raskauksissa.
Mikä kp muuten oletettavasti oli ovis?
mulla on nyt kaikennäköistä kipua alamahalla voi perse että nää kierrot ei voi olla normeja.
Kuulostaa asialliselleKasvukipuja ehkä. Mullakin juilii nyt vasemmalle ja tisut hieman aristaa. Tuskin kiinnittymistä, mutta tietenkin toivotaan.
Joo. Ainahan näitä oireita ja oireita piisaa. Tuntuu olevan erilaisia joka kierroksella.Kuulostaa asialliselle