Pulinaketju

Samaa tässä mietin. Juurikin siksi että mun alkuraskaudet on vaikeita/oon voimakkaasti väsyny ja monesti itkuinen/ärtynyt. Toki tottakai ottaisin silti mieluiten iloisen yllärin vastaan

hei JOS ovis on esim kp10.. onko edes teoriassa mitään mahkuja raskauteen JOS vuotaakin jo paljon tyyliin kp5 asti?? Mulla ei oo kokemusta noin aikaisista oviksista. Aikaisin ollu joskus kp13 ovisplus mutta ei myöskään raskautta. Mä vuodan niin paljon että vaikea uskoa että mikään limis ehtii paksuta. Ultrienkin mukaan limis ollu alkukierroissa aina ohut.

No mut. Ovistikut tuli uitettua ja kp nähden alkaa tehdä yllättävän tummaa :hungover: Jos eilen oli se saniainen oikeesti nii plussa olis tosiaan parin pv sisällä. En voi uskoa sitä. Mut tiedän senkin että viallisissa kierroissahan nää follikkelivaiheet alkaa lyhetä :depressed:
Kaikkihan se mahdollista voi olla. Kp 10 ei mielestäni ole liian aikainen, on semmoisista lapsia kuulemma syntynyt. Niinhän se kyllä taitaa mennä, että ovis aikaistuu ja kierrokset lyhenee. Mulla jää monesti melkein plussaksi ovistikku jurraamaan, jospa sullakin nyt.

Kaikkihan se mahdollista voi olla. Kp 10 ei mielestäni ole liian aikainen, on semmoisista lapsia kuulemma syntynyt. Niinhän se kyllä taitaa mennä, että ovis aikaistuu ja kierrokset lyhenee. Mulla jää monesti melkein plussaksi ovistikku jurraamaan, jospa sullakin nyt.
Luultavasti näin. Nyt lie..kp7 ja vieläkin yks kaks lörähti vuotoa. Tuskin tässä plussajuhlia tässäkään kuussa vietetään

mites sun piinailut?

Luultavasti näin. Nyt lie..kp7 ja vieläkin yks kaks lörähti vuotoa. Tuskin tässä plussajuhlia tässäkään kuussa vietetään

mites sun piinailut?
No tuskin vietetään täälläkään, näinpä. Tänään dpo 6, eikä mitään oiretta. Eilen illalla oli taas kovia menkkajomoja. Varmaan olisi tippastelua tyrkännyt, jos ei olis Teroja. No muutaman päivän päästä sen sitten näkee, tyhjän tikun meinaan.

No tuskin vietetään täälläkään, näinpä. Tänään dpo 6, eikä mitään oiretta. Eilen illalla oli taas kovia menkkajomoja. Varmaan olisi tippastelua tyrkännyt, jos ei olis Teroja. No muutaman päivän päästä sen sitten näkee, tyhjän tikun meinaan.
Jospa ne oliski kiinnittymisjomoja :angelic:

Tein sitten testin kuitenkin.Kovin on haalea edelleen, mutta mieskin näki viivan heti testistä. En tosiaan ihan tiedä mikä dpo, mutta jotain 14 ja 10 välillä. Nyt särkee alaselkää menkkamaisesti, mutta niin särki kyllä edellisessä raskaudessakin. Osaispa vaan odotella ihan rauhassa ja luottaa että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Mutta on niin kovin aikaista vielä.

Liitteet

• D6D1FF47-5996-46AD-B3D5-70A36616C393.jpeg
    D6D1FF47-5996-46AD-B3D5-70A36616C393.jpeg
    21.2 KB · Katsottu: 230
Tein sitten testin kuitenkin.Kovin on haalea edelleen, mutta mieskin näki viivan heti testistä. En tosiaan ihan tiedä mikä dpo, mutta jotain 14 ja 10 välillä. Nyt särkee alaselkää menkkamaisesti, mutta niin särki kyllä edellisessä raskaudessakin. Osaispa vaan odotella ihan rauhassa ja luottaa että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Mutta on niin kovin aikaista vielä.
Toivotaan todellaettä menee hyvin!! Aika näyttää <3 Alussa ainakin päivätestit aika harvalla on kovinkaan vahvoja. Nyt vahvistumista sille!

Muok. Alaselkäkivut on ollu itselläkin tuttuja raskauksissa.

Mikä kp muuten oletettavasti oli ovis?

mulla on nyt kaikennäköistä kipua alamahalla :wtf: voi perse että nää kierrot ei voi olla normeja.

mulla on nyt kaikennäköistä kipua alamahalla :wtf: voi perse että nää kierrot ei voi olla normeja.
Eka ovisplussa tuli kp 11 ja siitä seuraavat kolme päivää myös. Sitten en enää testannut. En tiedä tarkkaan mikä päivä oikeasti oli ovis. Se pieni tuhruvuoto (ehkä kiinnittymisvuoto?) oli viikko sitten.

Eka ovisplussa tuli kp 11 ja siitä seuraavat kolme päivää myös. Sitten en enää testannut. En tiedä tarkkaan mikä päivä oikeasti oli ovis. Se pieni tuhruvuoto (ehkä kiinnittymisvuoto?) oli viikko sitten.
Okeii. Eli sullakin aika aikaisin ehkä tullu ovisplus. Millä tikulla sä testaat? Vuodatko sä miten kauan ? Sori kysymykset

Kasvukipuja ehkä. Mullakin juilii nyt vasemmalle ja tisut hieman aristaa. Tuskin kiinnittymistä, mutta tietenkin toivotaan.

Takaisin