Pulinaketju

Ei *piip pi piiip pi piip*... minä ja mies ollaan lataamossa kohta, jos olen vielä monta viikkoa etätöissä niin, että poika on kotona :dead: Muutamassa päivässä jo hermot karrella. Ahdistaa silti ajatus siitä, että veisin pojan tarhaan, kun kaikkialla toitotetaan, että suurin piirtein kaikkien olisi hyvä pysyä kotona. Kunpa pomokin olisi samaa mieltä :confused:

Minä näen unia ja ne yleensä pitävät paikkansa. Ainoa pikku pulma on se, että kun näen jonkun olevan raskaana, niin se ei tarkoita välttämättä, että juuri se ihminen olisi raskaana, vaan joku läheinen tai vastaavassa tilanteessa oleva. Meillä suvussa myös muut näkevät näitä unia, myös minun molemmat km- raskaudet oli nähty, tätini ja serkkuni näkivät. Kerroin myöhemmin, että olivat oikeassa, vaikka vauvaa ei tullutkaan silloin.

Me edelleen toimistolla kun muut etänä. Hieman on välillä epäreilu olo. Itsekin olisin ennemmin "turvassa", mutta ei voi mitää kun on pakko kehittää hommaa ja tehdä pahimpien skenaarioiden laskelmia ja nostaa hätävalmiutta. Aika ympäripyöreää väännetään. Ja kiva katsella noita instavideoita kuinka etätöiden lomassa voi tehdä kävelylenkin.... Ei mene karkit tasan aina

Ja siis onnellinen etten ole raskaana juuri nyt. Kun ja jos tää joskus loppuu, nukun kaksi viikkoa. Kesälomat peruttu /siirretty. Ensivuonna sit. Kyllä ne paskan nakkasivat Kiinasta.

Mua on jo alkanut töissä ahdistamaan ulkomaiset kuskit. Osa on selvästi saanut hyvät ohjeet (eurooppalaiset). Käyttävät käsidesiä tai hanskoja, pysyvät kaukana luukusta ja osalla on ollut jopa suusuoja. Mutta sitten nämä itärajan takaa tulleet ihmeet ei välitä paskaakaan. Epäilen ettei ole tietoakaan jaettu. Nojaillaan tiskiin, meuhkataan niin kuin niillä on tapana ja tyrkytetään puhelimia kun ei ymmärretä ohjeita. Sitten ihmetellään kun luukkua ei avata normaalisti, eikä oteta esineitä vastaan. No eiköhän nekin nopeasti opi. Jatkuvasti saa olla desifioimassa tai pesemässä käsiä. Onneksi teen enimmäkseen työtä toimistossa mutta en kyllä uskalla omia vanhempia tai muita ihmisiä enää tavata kun ei voi oikeasti tietää koska taudin saa. Onneksi ruuat saa tilattua noutona ja mies hakee.

On meillä Yölento potkupyörä. Sopiva polkupyörä pitäisi myös ostaa. Lapsi ei vaan oikein suostu potkupyörällä kulkemaan kuin pientä matkaa. Oottelen vähän lämpösempiä kelejä niin sitten aletaan taas tekemään pyöräretkiä koko perhe. Lapsi istuu silloin turvaistuimessa isän tarakalla ja ainakin viime kesänä pyöräretket oli lapsen mielestä kivoja. Tosin välillä tehtiin pitempiä huvipuistoon joten tietenkin pyöräily ja heppakaruselli oli ihan parasta :happy:

Ja siis onnellinen etten ole raskaana juuri nyt. Kun ja jos tää joskus loppuu, nukun kaksi viikkoa. Kesälomat peruttu /siirretty. Ensivuonna sit. Kyllä ne paskan nakkasivat Kiinasta.
Samaa tässä mietin. Juurikin siksi että mun alkuraskaudet on vaikeita/oon voimakkaasti väsyny ja monesti itkuinen/ärtynyt. Toki tottakai ottaisin silti mieluiten iloisen yllärin vastaan

hei JOS ovis on esim kp10.. onko edes teoriassa mitään mahkuja raskauteen JOS vuotaakin jo paljon tyyliin kp5 asti?? Mulla ei oo kokemusta noin aikaisista oviksista. Aikaisin ollu joskus kp13 ovisplus mutta ei myöskään raskautta. Mä vuodan niin paljon että vaikea uskoa että mikään limis ehtii paksuta. Ultrienkin mukaan limis ollu alkukierroissa aina ohut.

No mut. Ovistikut tuli uitettua ja kp nähden alkaa tehdä yllättävän tummaa :hungover: Jos eilen oli se saniainen oikeesti nii plussa olis tosiaan parin pv sisällä. En voi uskoa sitä. Mut tiedän senkin että viallisissa kierroissahan nää follikkelivaiheet alkaa lyhetä :depressed:

Toki on seki mahis että tulee taas se semmonen vammainen kierto missä tikut tummia koko ajan. Mutta katellaan
A87455A7-09F7-4235-97EB-E80A903456D7.jpeg

Kp14.

Eilen pidin ensimmäiset live video-opetustuokiot Meetissä. Hyvin sujuu ja oppilaat sanoivat, että oli hyötyä. Heillä oli hauskaa, kun toinen kissoista tuli kuvaan ja sitten kaks meidän lapsista kävi moikkaas ruudulla :joyful:
Milläs mielellä sun mies/kuinka hän voi?

Takaisin