Sharmander
Asioista perillä oleva
tupla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
28.11.Minä myös. Nykyään. Vissiin ei oo järkevämpää tekemistä vaikka minään huonona tai hyvänä enteenä en jaksa pitää, ei oo mun plussani siitä riippuneet :bag:
Mikäs sun LA nyt olis btw ?
Mun esikoisen syntymäpäivä on 28.11.200828.11.
Samaa tässä mietin. Juurikin siksi että mun alkuraskaudet on vaikeita/oon voimakkaasti väsyny ja monesti itkuinen/ärtynyt. Toki tottakai ottaisin silti mieluiten iloisen yllärin vastaanJa siis onnellinen etten ole raskaana juuri nyt. Kun ja jos tää joskus loppuu, nukun kaksi viikkoa. Kesälomat peruttu /siirretty. Ensivuonna sit. Kyllä ne paskan nakkasivat Kiinasta.
Milläs mielellä sun mies/kuinka hän voi?Kp14.
Eilen pidin ensimmäiset live video-opetustuokiot Meetissä. Hyvin sujuu ja oppilaat sanoivat, että oli hyötyä. Heillä oli hauskaa, kun toinen kissoista tuli kuvaan ja sitten kaks meidän lapsista kävi moikkaas ruudulla
Ihan ok. Eilen kuuli, että keskiviikkona alkaa sädehoito Mies tekee etätöitä, kun ei suositella työpaikalla oloa koronan aikana syöpätilanteessa. Paljon ollaan koronatilanteesta kotona juteltu koko perheen kesken.Milläs mielellä sun mies/kuinka hän voi?