Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Muska77 tämä kyllä sai palautetta useammalta taholta eikä toiminut enään myöhemmin lastenlääkärinä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OI luoja, ei käy kateeksi ! Meillä viime talvena yksi susi täällä saarella jolkotteli kissoja napsimassa ja kyllähän sekin jo pisti jännittämään lampaiden puolesta..Täälä on nyt sudet riesana voi jössis kun tulevat taas liki.. Onneksi nuo tietyt mehtä miehet ilmoittavat missä ovat nähneet niin voi varautua
Huh, miten rankka alku neidillä! Mistä johtui syntyminen elottomana ? Onko hänelle jäänyt tästä alusta johtuen mitään vaivoja elämäänsä?Kauheinta oli kun vajaa 4kk ikäisen tytärenikaa menin lasten lääkärille joka tiesi tytön syntymän taustan.. Hänet elvytettiin.. Oli ollu kuumetta paripäivää lähes 40 eikä laskenut millään kun saavuin sairaalaan lääkäri kahto mua ja sanoi et oo tosissas normi lasten flunssa ja pisti kotia.. No seuraavaan aamuun ko päästiin mies sanoi et nyt autoon ja ajoi meidät toisen lääkärin tykö joka sano et lähtekää ajaan isompaan sairaalaan hän soittaa sinne No met Mentiin ja meitä vastassa oli samat naamat jotka tytön oli pelastaneet.. Siitä sit odottamaan ku ottivat tytön et mitä nyt.. Tunnin päästä lääkäri tuli ja sano et tilanne paha tulehdusarvot pilvissä yli300.. Keuhkoissa infektio ja vielä kaiken lisäksi verenmyrkytys.. Oltiin ihan loppu miehenkaa.. Toista kk sairaalassa oltiin kunnes näky valoa ja saatiin tyttö kotia... Et sellastaanteeks
onko teillä lehmiä?Lambi nuo on kyllä riesa.. Kyttäävät varsinkin silloin ku hiljenee.. Eilen mies meni käymään työmaalla vielä ennen puolta yötä.. Ei oo ikään tullu niin nopsaa takas ja totes et aamulla on laitettavat nuorten puolen luukut kii
Joo on... Ollaan oikein maalais junttejaonko teillä lehmiä?
Ihanaa, arvostan!Joo on... Ollaan oikein maalais juntteja
Nuo on niitä pelkoja mitä itsellä oli synnytystä kohtaan luojalle kiitos hän on kunnossaLambi hän tuli väärässä asennossa.. Jumittui pahasti... 4 tuntia jouduttiin ottaan ennen kuin saatiin tietää onko edes elossa se oli siis niin kauhee ja niin pitkät tunnit... Ei hänelle onneksi ole suurempia jäänyt mutta kun sairastuu kouhkot on kovilla
Mun mies on myös täysi vastakohta minuun. Ei voisi sanoa epäsosiaalinen, mutta tosi juro, jämpti ja vähäpuheinen mies. Ei uskoisi että tekee sitä työtä mitä tekee, omaa työpersoonan. Ja toisaalta on kans just omimmillaan vaikeissa ja hektitissä tilanteissa, missä mä en osaisi toimia ollenkaan. Mä olen herkkis ja tunteellinen, itkupilli. Analyyttinen ja semmoinen kaivelija. Haluan vastauksia ja riidat selvitettyä. Vaikea ohittaa mitään kommenttia. Provosoidun kotioloissa aika herkästi tiettyyn aikaan kuussa. Sikäli hyvä että mies on täysin rationaalinen eikä juurikaan elä tunteiden mukana. Tasapainottaa ja järkeistää, mä olen liian exrempore noin ylipäätään.Me tavattiin miehen kanssa myös aika nuorena, 23v sitten ja siitä aikalailla äkkiä oltiin kaikki vapaa-aika yhdessä. Olin ihan raakile vielä silloin ja etsin ja kokeilin kaikkea ja kaikkia muitakin, tuo taas oli kypsä hedelmä jo kakskymppisenä . Ihan vastakohtia ollaan luonteissa, kuitenkin elämäntyylissä ja mielenkiinnonkohteissa samanlaisia. Ja kyllä jaksaa toinen kiinnostaa yhä etenevissä määrin, on helppo ihailla toista kun itse on ihan erilainen .
Epäsosiaalinen pessimistinen extrovertti iso äijä, parhaillaan aina siellä kun muilla menee luu kurkkuun ja pasmat sekaisin. Aina rakastanut mua juuri tälläisenä, jokainen muu testaamani mies aina yrittänyt jotain itsessä muuttaa.. Ja on ollut vaikeita aikoja, eropaperit kerran laitettu liikkeelle, mutta kiitos harkinta-ajan ollaan yhä tässä. Alko-ongelmaakin ollut ja se oli aikas hirveetä , nyt siitäkin selvitty, muuttanut paljon muakin enempi hetkessä eläväksi. En enää haaveile liian pitkälle elämää - nyt on hyvä näin ja se riittää.
Meillä ukko on järkevä ja minä seilaan tunteella, mutta jos iskee kriisi, niin minä olen se kallio. En rupea voivottelemaan, koska ei se mitään auta. Ukko naukuu kyllä. Etenkin viimeiset vuodet ovat koetelleet kaikella ikävällä, meitä yhdessä ja minua vielä enemmän lisäksi, niin ei tässä pikkujutut enää hetkauta.Mun mies on myös täysi vastakohta minuun. Ei voisi sanoa epäsosiaalinen, mutta tosi juro, jämpti ja vähäpuheinen mies. Ei uskoisi että tekee sitä työtä mitä tekee, omaa työpersoonan. Ja toisaalta on kans just omimmillaan vaikeissa ja hektitissä tilanteissa, missä mä en osaisi toimia ollenkaan. Mä olen herkkis ja tunteellinen, itkupilli. Analyyttinen ja semmoinen kaivelija. Haluan vastauksia ja riidat selvitettyä. Vaikea ohittaa mitään kommenttia. Provosoidun kotioloissa aika herkästi tiettyyn aikaan kuussa. Sikäli hyvä että mies on täysin rationaalinen eikä juurikaan elä tunteiden mukana. Tasapainottaa ja järkeistää, mä olen liian exrempore noin ylipäätään.
Kaippa sitä pääsääntöisesti pitkiin suhteisiin mahtuu. Itse koen että nykyisin erotaan liian herkästi kun ei oo enää kivaa. Meillä ei ole ollut alko-juttuja eikä väkivaltaa, narsismia tms. Silloin toki ymmärrän että pitääkin herkemmällä kädellä punnita onko suhteeseen järkevää jäädä
Tääkin on tottaa. Mies stressaa herkemmin asioista kun mä jotenkin ajattelen et kaikki järjestyy. Sit toisaalta mies ei osaa pallotella asioita, jutella etukäteen vaihtoehdoista ja punnita asioiden puolia, päätökset jää aika yksipuolisiksi ja viime tinkaan. Mä taas haluaisin tietää esim etukäteen mitä mahdollisesti ensi vuonna on tiedossa, onko lomia, muuttoa tms isompaa. Ukko vaan kohauttelee olkaansa ja sanoo ettei jaksa vielä pohtia sinne astiMeillä ukko on järkevä ja minä seilaan tunteella, mutta jos iskee kriisi, niin minä olen se kallio. En rupea voivottelemaan, koska ei se mitään auta. Ukko naukuu kyllä. Etenkin viimeiset vuodet ovat koetelleet kaikella ikävällä, meitä yhdessä ja minua vielä enemmän lisäksi, niin ei tässä pikkujutut enää hetkauta.
Minäkin provosoidun etenkin pms aikaan, mutta ukko ei lähde mukaan. Vetää huumoriksi, niin rähise siinä sitten. Ukko on myös extrovertti ja minä en todellakaan. Hälle käy kaikki extempore jutut. Mulle ei tosiaankaan. Vastakohdat vetää lie puoleensa.
Onnea likalle!Mun esikoistyttö tänään 11v Syntyi rv42+0, klo 21.02, paino 3690g ja pituus 50cm.