Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Mä en kans ole mikään leikkijä. Korttia pelaan kyllä ja luen iltasadun. Laitan lapset tekee kotitöitä ja opetan nyt tarpeen mukaan. Lapset käyvät keskenään nykyään ulkoilemassa. Onneksi tuo vanhin on niin iso, että katsoo eskarilaisen perään. Eivät mene lähipuistoa kauemmaksi muutenkaan. Ja perhelenkkejä varmaan tehdään myös.Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset. Lasta käy sääliksi jossei kuukauteen pääse tarhaan. Itki tänään jo ihan lohduttomana kun ei päässyt lievän yskän takia. Kaipaa kovasti kavereita kun oltiin just viikko lomalla. Ei tässä loputtomiin jaksa telvisiotakaan tuijottaa sisällä. Mä en valitettavasti keksi ikinä muuta tekemistä enkä osaa leikkiä. On lapsella huoneellinen leluja mutta harvoin niillä yksin leikkii. Toivottavasti ilma pysyy edes hyvänä että voi käydä omalla pihalla ulkoilemassa. Tosin ilma on vielä niin kylmä että itseä ottaa päähän seistä ulkona palelemassa. Mä inhoan talvea yli kaiken.
Voi vaan toivoa et yskä menee ohi ja tarhaan pääsee tavallisten duunareittenkin lapset eikä sitä kielletä. Muuten on ankea kevät tiedossa lapselle yksin.