Pulinaketju

Meillä tuli molemmille töistä ohjeistus, että toistaiseksi tehdään töitä etänä. Mä oon töissä isossa talossa, jossa on useita eri firmoja. Miehellä pienempi yritys, mutta sielläkin ilmeisesti kaikki tekee nyt toistaiseksi etänä töitä. Kauppakassipalvelua ajateltiin hyödyntää, jos vaan mahdollista ettei tarvitsisi lähteä ruokakauppaan isommin ainakaan ostoksille. Joku maitopurkki voidaan hakea lähikaupasta. Tautia en sinänsä pelkää, mutta en sitä ehdoin tahdoin halua kuitenkaan esim. julkisista liikennevälineistä lähteä hakemaan.

Meille töihin tuli ulkomailta tulleille karanteenit jo ennen tuota ministeriön suositusta. Etätyöt niille jotka pystyvät niitä tekemään. Niille kuka ei etätöihin pysty oli ainakin vielä to epäselvää miten hoidetaan. Pienellä kynnyksellä jäädään kotiin sairastamaan eli ihan jo että on kurkku kipeä on riittävä syy sairaslomaan. Tehdas halutaan pitää auki. Tilauskanta on tällä hetkellä iso. Ja vauvoja syntyy kriisistä huolimatta. Tehdään siis vastasyntyneiden seulontaan testikittejä.

Meillä ei siirrytä etätöihin, perusteluna se, että tarvitaan asiantuntijoita ja tukipalveluita. En kyllä ymmärrä miksei se hoituisi etänä, kun ei me normaalistikaan hoideta sidosryhmien kanssa asioita kasvokkain. Miehen työpaikalla sen sijaan etätyökehoitus seuraavat kaksi viikkoa.

Mä pystyisin tekemään työtä etänä, mutta en voi sen takia, kun firma säästää eikä anna läppäreitä kuin johtotasolle. No, jos lapsi saa nuhan niin pakko olla kotona kun päikkyyn ei ole asiaa. Pystyisin seuraavan 2vko projektini tehdä etänä mutta kun ei niin ei... Matkustuskiellot ym tuli jo ennen thl ym ohjeistuksia, mutta muuten homma ei toimi. Ja arvaan että nyt loman jälkeen kun lapsi palaa tarhaan niin saman tien nuha palaa takaisin eli kotipäiviä tiedossa...

Mä pystyisin tekemään työtä etänä, mutta en voi sen takia, kun firma säästää eikä anna läppäreitä kuin johtotasolle. No, jos lapsi saa nuhan niin pakko olla kotona kun päikkyyn ei ole asiaa. Pystyisin seuraavan 2vko projektini tehdä etänä mutta kun ei niin ei... Matkustuskiellot ym tuli jo ennen thl ym ohjeistuksia, mutta muuten homma ei toimi. Ja arvaan että nyt loman jälkeen kun lapsi palaa tarhaan niin saman tien nuha palaa takaisin eli kotipäiviä tiedossa...
Käyhän se noinkin. Ehkä tämän jälkeen tajuavat, että se läppäri olisikin ollut säästö eikä menoerä...

Maanantaina alkaa piina viikko:rolleyes:
Peukut!

täällä virallinen kp 1. Katoin typeryyttäni mihin tämä kierto osuis.. la olis tasan miehen synttäripäivä :sorry: no pitikin mennä katsomaan. Joulun vauva ja ja.. vaan edelleenkin. Mitäpä sen väliä. Kivulla tulee kivulla menee. Ketun kovat menkkakivut palauttaa maanpinnalle :hungover:

Peukut!

täällä virallinen kp 1. Katoin typeryyttäni mihin tämä kierto osuis.. la olis tasan miehen synttäripäivä :sorry: no pitikin mennä katsomaan. Joulun vauva ja ja.. vaan edelleenkin. Mitäpä sen väliä. Kivulla tulee kivulla menee. Ketun kovat menkkakivut palauttaa maanpinnalle :hungover:
Viimenen yritys tälle vuodelle, minne tämä aika karkaa. Voi pahus noita kipuja, ei kiva ollenkaan. Täällä ovistellaan kipujen kanssa myös, ehkä kunnon kysta tulossa. Miten niin pessimististä suhtautumista.

Viimenen yritys tälle vuodelle, minne tämä aika karkaa. Voi pahus noita kipuja, ei kiva ollenkaan. Täällä ovistellaan kipujen kanssa myös, ehkä kunnon kysta tulossa. Miten niin pessimististä suhtautumista.
Pessimisti on oikein mukavaa. Positiivisuus on perseestä :hilarious: Vaikka voihan se kipu tietää hyvääkin. Joskus.
Nii sanoppa se. Viimeinen kierto tosiaan. Sinne ne vaan pörisee, kuukaudet toisensa jälkeen.

WM, miten itse jakselet, menikö sektio hyvin?

Ihan hyvin jakselen. Sektio meni hyvin. Vielä ei ole kukaan siitä jutellut mutta miehelle oli niin sanottu. Ainut mikä meni pieleen oli puudutus.
Mua ei haittaa et nukutettiin. Eniten harmittaa että olisi voinut sen pistelyn jättää väliin kun olisi tiennyt ettei puudutteet tehoa ollenkaan.
Muuten meillä voidaan hyvin. Huomenna varmaan keskustellaan koska mahdollisesti päästään kotiin.

Ihan hyvin jakselen. Sektio meni hyvin. Vielä ei ole kukaan siitä jutellut mutta miehelle oli niin sanottu. Ainut mikä meni pieleen oli puudutus.
Mua ei haittaa et nukutettiin. Eniten harmittaa että olisi voinut sen pistelyn jättää väliin kun olisi tiennyt ettei puudutteet tehoa ollenkaan.
Muuten meillä voidaan hyvin. Huomenna varmaan keskustellaan koska mahdollisesti päästään kotiin.
Ihana kuulla! Vauvalla kaikki jees?! Vastasiko koko muuten ultra-arviota? Näkyikö istukassa syytä huonolle toiminnalle?

@Vastavirran akka täällä kai sun viime kierto. KuulautiSet vuotaa on off. Menossa kai Kp kakkosen yritelmä. Välillä lörähtää pönttöön mutta suojat meinaa pysyä niukkoina :eek::rolleyes: ikä ei tuu yksinään. Voihan tää tästä vielä runsastua ja varmaan runsastuu mutta poikkeavaa mulle joka vuotaa häränkurkusta Sen viis päivää.

No niin, kävi kuten arvasin. Lapsella pieni yskä, ei muita oireita joten ei päässyt päiväkotiin. Meen sitten illaksi/yöksi töihin kun mies tulee töistä. Ja pomo tilailee läppäriä :hilarious:
Kun ajattelee et tollanen lapsen perus pikkuköhä tai nuha voi jatkua viikko tolkulla niin pakko alkaa käydä sitten vaikka illat ja yöt töissä että palkka juoksee. Ei paljon varmaan tarvi haaveilla yhteisestä perheajasta tänä keväänä. o_O

Ei helvet#n pers#. Teinityttö kehittänyt sitten itselleen syömishäiriön. Googlasin oikeen nimenkin tälle nykyajan ilmiölle - ortoreksia. Meni kuukausia kun en ihan tajunnut, koska kuitenkin kokoajan syö, "superterveellisesti"-exhäiriöisenä kuitenkin itsellä ollut sarvet sojossa kokoajan. No v#ttu. Melkonen vuosi näiden teinien kanssa. Katsotaan miten tämä etenee. Koulupsykologille laitoin viestiä, toivottavasti sais jotain apua. Tyttö onneksi itse puhuu ja haluaa myös apua.
:BangHead vituttaa niin huolella, pieleen menee vaikka mitä tekee. Paskaäitisyndrooma. Ei tarvitse ainakaan haaveilla enemmistä, lottovoitto jos nykyiset saa elossa aikuisuuteen.

Meni vähän omanapaiseksi..
siis helvatin fitnessyoutuberit. ei mitään uutta auringon alla - joskushan näistä syytettiin barbeja :grin..voi kunpa nykyäänkin olis vaan nuket joita murehtia.

Nonii. Johan se räjähti käsiin. Onneks oli valkeet housut :laughing001:laughing014
No kannatti laittaa ne housut. Toinen kovan vuodon mahdollisuus on pitkä istuminen koulun penkillä. Nyt mennään vähän eri tahtiin, mutta onhan sitten tasaisesti jännättävää.

Se olis Teropäivä 1 ja dpo 1. Koulu menee kiinni ja siirrytään etähommiin. No olisi kyllä päätös siitä pitänyt tehdä jo aiemmin. Lapsen koulusta ei vielä mitään tietoa.

Elämä on aika rasittavaa, kun ukkokin pörrää lähimaastossa. En ole tottunut tällaiseen, eikä ole hänkään. Mahtaako keväällä vastavirrassa olla paljon rutinaa, saas nähdä.

Takaisin