Ihanaa WM, paljon onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi jee. Ootko tikutellu?Mites Sharmanderilla sujuu? Vuoteleeko kovasti?
Täällä alkaa ovis olla lähellä, luulen että huomenna voisi olla plussa.
Joo, olen tikutellut. Meilläkin on turnausväsymystä. Kumpikin siirtää huomiseen. No huomenna ja sunnuntaina saapi riittää. Kovin ei jaksa panostaa, kun tietää, ettei voi olla hyvä ovis tulollaan. Sohitaan nyt vähän sinne päin tämä kierros.Oi jee. Ootko tikutellu?
ei vuoda edelleenkään isommin.. Sama kun viime kierrossa mutta nyt sotkee ne luget niin varmaan la/su aukeaa hanat kunnolla. Joka tietysti suotavaa että pääsis reissusta kotiin.
taas tämä hetki kun väsyttää ajatuskin oviksen kyttämisestä ja panemisen panikoinnista. Ei jaksas enää. Nyt ei jaksais. Ei.
Miten aika rientää toisten kohdalla!! Mahtava kuulla teistäkin - luotetaan siihen että loppukin menee hyvin!
Onko käynnistykseen jokin syy?
Jep. Näimpä näin. Mietin vaan että miksi mitään tapahtuis ylipäätään kun ei tapahdu tällaisista ”oikeaoppisista” kierroistakaan. Näillä mennään. Ja joo kuten todettiin joskus aikaisemminkin, jos kerta on tarkoitettu niin sohaisu riittää ja se joka päivä hankaaminen ei välttis ollenkaan.Joo, olen tikutellut. Meilläkin on turnausväsymystä. Kumpikin siirtää huomiseen. No huomenna ja sunnuntaina saapi riittää. Kovin ei jaksa panostaa, kun tietää, ettei voi olla hyvä ovis tulollaan. Sohitaan nyt vähän sinne päin tämä kierros.
No toivotaan lammikoita vasta kotiin, jos niitä on tulollaan. Niin ja nyt ei tartte jaksaakaan, kyllä se taistelutahto sieltä taas heräilee. Kyllä myö herätellään. Välillä vaan pitää huilata.
paljon tsemppiä sinne. Ymmärrrän tuon pelkosi paremmin kuin hyvinLämpimät onnittelut WM, pikku-neiti ja koko perhe!
Oon koko ajan toivonut käynnistystä mahd aikaisin, koska menettämisen pelko on niin suuri. Tässä kohtaa pelkään siis kohtukuolemaa hirmuisesti. Lisäksi on monta muutakin tekijää, kuten mm. lääkehoitoinen radi ja ensisynnyttäjän korkea ikä.
Tää epidemiatilanne huomioon ottaen, tuntuu, että olisi parasta hoitaa synnytyskuvio mahd pian, vaikka heti, ja sitten eristäytyä kotiin pesimään vauvan kanssa ( olettaen, että kaikki hyvin itsellä ja vauvalla).
Kukaan ei tiedä, mikä on tilanne sairaaloissa viikon päästä. Kuinka täynnä sairaalat ovat, riittääkö henkilökuntaa ja muita resursseja? Aika hurjaa. Toivottavasti nämä ennaltaehkäisytoimet ja rajoitukset riittävät hillitsemään epidemian räjähtämistä.
Näinpä näin. Tiedän tunteen, mutta onhan se nyt jotakin nuo oikeaoppiset kierrot. Aika turhauttavaa on myös kaikenlainen kierron sekoileminen. Ei se auta kun jatkaa kultamunan metsästystä.Jep. Näimpä näin. Mietin vaan että miksi mitään tapahtuis ylipäätään kun ei tapahdu tällaisista ”oikeaoppisista” kierroistakaan. Näillä mennään. Ja joo kuten todettiin joskus aikaisemminkin, jos kerta on tarkoitettu niin sohaisu riittää ja se joka päivä hankaaminen ei välttis ollenkaan.
paljon tsemppiä sinne. Ymmärrrän tuon pelkosi paremmin kuin hyvin
Peukut. Jospa oli kiinnittymisvuotoa!Tämä on kyllä outo kierto. Nyt tuli eilen illalla ja tänä aamuna pyyhkiessä vaaleanpunaista tuhrua. Nyt kp19. Dpo jotain 7-5 riippuen oliko ovis heti kun plussa tuli vai myöhemmin. Mulla ei ole ollut koskaan tuhrua kuin vasta kuukautisten viimeisenä päivänä.
No tämä juuri. Ei se tänne tule, eipä niin. Merkit on olleet näkyvissä jo kauan tavan kansallakin. Töihin vaan matkan jälkeen. Ei voi kyllä kun ihmetellä tätä touhua. Mitään ei voinut tehdä ennakoivasti ja nyt alkaa olla jo se ja sama. Hyvä Suomi.Nyt mua kyllä niin ahistaa tämä korona ja Suomi ei tee juuri mitään
Joo ei tää vaihtelukaan oo hyvä. LähinnäNäinpä näin. Tiedän tunteen, mutta onhan se nyt jotakin nuo oikeaoppiset kierrot. Aika turhauttavaa on myös kaikenlainen kierron sekoileminen. Ei se auta kun jatkaa kultamunan metsästystä.
Mitenkäs WM siellä sujuu? On se kyllä ihmetytteli siellä. Vuosien työn tulos.
No hiton pieni. Näinpä.Joo ei tää vaihtelukaan oo hyvä. Lähinnä
Vaan just se et jo hyväkään kierto ei auta nii mikä on todennäkäisyys ylpäätään enää raskautua