Pulinaketju

En viitsinyt enää tikuttaa ovista näin neljän plussapäivän jälkeen. Flo näyttää nimenomaan tänään ovista eli nyt kp 15. En tiedä johtuuko tuosta pitkittyneestä lh-huipusta, mutta eilen ja tänään on rinnat olleet ihan turvonneet ja arat. Normikierrossa ei sellaista koskaan ole, mutta tuossa keskenmenneessä raskaudessa useamman viikon.
No hö. Kummia juttuja. Sekin outo miks joskus tissit turpoaa ja joskus ei. Ja joskus nännit on niiin sika kipeet oviksesta asti (tai oletetusta) että meinaa kuolla jos joku hipaisee. Ja joskus ei mitään. Ydessä raskaudessa muiStan että nänniy oli kipeet oviksesta asti, muissa raskauksissa ei. Esikoisesta turposi rinnat tosi aikaisin ja esim kakkosesta ei tullu mitään tissioloja ku vasta josku rv 5+

Että vielä parempaa luvassa, sitä odotellessa.
Jepjep. Elämä yhtä juhlaa
Sit on ihmistyypit kuten anoppi. Joka sanoo ettei koskaan edes tajunnu vaihtareiden alkaneen. Ne vaan alkoi. Ei hikoilua ei mielialoja ei mitään. Eikä edelleenkään minkäänlaista vaihtelua. Ei voi käsittää. Vai onko se sit ettei ollu enää siinä kohtaa parisuhteessa vaan sinkkunaisena pörräs miten huvittaa :hilarious:kellepää siinä sit kiukkuiskaan

Minulla meni viime viikolla niska jumiin, kipu säteilee toiseen käsivarteen ja sormet ovat tunnottomat. Perjantaina sain lääkäriltä reseptin lihasrelaksantteihin, mutta ei niistä ole apua. Eilen soitin fyssarin numeroon, jonoa on 6-7 viikkoa, ellei satu tulemaan peruutusaikaa. Argh.
Suosittelen varaamaan ajan omt-terapeutille. Käy nikamat läpi. Mulla vastaava johtui niskan isosta nikamalukosta. Oikea olkapää särki ja oli jumissa. Lääkkeet ei auttanu. Kaks päivää käsittelystä kipu oli kokonaan pois. Sen jälkeen urheilufyssari murjoi vielä loput lihakset auki.
Unohtakaa noi typerät työfyssarit jotka vaan keksii kotijumppaliikkeitä mistä ei oo mitään hyötyä. Mä käyn sen takia fyssariasemalla joka on samalla kuntokeskus. Ajan saa aina kahden viikon sisään ja ensiapuhierontaan pääsee päivässä.

Mulla on selässä ahtauma ja lääkäri keilsi kaikki hieronnat ja fyssari vain sellasta liikettä saa tehdä joka ei tunnu selässä.. Vaarana on että jalka menee alta ja joutuu leikkaamaan... Käsien puutumiset itellä johtuu hermovaurioita ihan ylös asti.. Oikeessa olkapää pahempi vasurissa koko käsi mut mut mut ompahan niittenkaa oppinut oleen

Täällä alkaa jo lähtölaskenta. Huomenna osastolle esivalmisteluihin ja perjantaina klo 7 sektio.
On kyllä aikaisin, mutta eipä tartte koko päivää sitten jännätä.
En meinaa vieläkään käsittää, että viime kesänä luovutin ja hyväksyin sen, että ei meille tule kolmatta.
Neljä vuotta pidin toivetta yllä mutta toistuvat menetykset söi liikaa minua. Avioliitto kärsi.
Nyt kahden vuorokauden sisällä mulla pitäisi olla se kolmas ihme.

Jos jotain haluan sanoa teille niin älkää luovuttako! Ihmeitä tapahtuu!
Ja kiitos teille kaikesta tuesta mitä olen saanut nyt odotusaikana kun ennen sitä <3

Täällä alkaa jo lähtölaskenta. Huomenna osastolle esivalmisteluihin ja perjantaina klo 7 sektio.
On kyllä aikaisin, mutta eipä tartte koko päivää sitten jännätä.
En meinaa vieläkään käsittää, että viime kesänä luovutin ja hyväksyin sen, että ei meille tule kolmatta.
Neljä vuotta pidin toivetta yllä mutta toistuvat menetykset söi liikaa minua. Avioliitto kärsi.
Nyt kahden vuorokauden sisällä mulla pitäisi olla se kolmas ihme.

Jos jotain haluan sanoa teille niin älkää luovuttako! Ihmeitä tapahtuu!
Ja kiitos teille kaikesta tuesta mitä olen saanut nyt odotusaikana kun ennen sitä :Heartred
Näin on, Ihmeitä tapahtuu. Paljon tsemppiä koitokseen. Täällä jännätään mukana.

Hurjasti kaikkea hyvää teidän tuleviin päiviin Wm :Heartred
Odotamme innolla leikkauksen jälkeisiä tunnelmia, kaikki sormet ristissä ja pystyssä :smiley-angelic001

Isoja halauksia @Wheelchair Mama !

tein hätinä huoltsikalla PC oviksen ja raskauskeijujen mukana tulleen onestepin (muistanukaan että semmosiakin tuli). PC ihan haalu, hyvä jos näkyi. Onestepissä joku lommo joka sotki testialueen. Over and closed.

@Vastavirran akka peukkuja

Onnea matkaan WM! Toivottavasti rakkauspakkauksen toimitus menee mahdollisimman hyvin, täälläkin on peukut pystyssä. :Heartred

Isoja halauksia @Wheelchair Mama !

tein hätinä huoltsikalla PC oviksen ja raskauskeijujen mukana tulleen onestepin (muistanukaan että semmosiakin tuli). PC ihan haalu, hyvä jos näkyi. Onestepissä joku lommo joka sotki testialueen. Over and closed.

@Vastavirran akka peukkuja
Vielähän kerkeää tikut tummua, aikasta vieläkin. Minä vielä elättelen toivoa, vaikka sulla taitaa olla kirves kaivossa syvällä. Kiitos peukuista, melko pessimistisin mielin kokeilemaan, mutta onhan ainakin koetettu sitten.

Takaisin