Pulinaketju

Arvatkaa, kuka unohti työsähköpostin salasanan ja yritti lukuisia kertoja kirjautua tuloksetta :excited001 Soitin lopulta käyttötukeen ja mies luurin toisessa päässä sanoi, että olette sitten yrittänyt kirjautua 76 kertaa. Naurettiin molemmat :laughing001 Sanoin, että minä en helpolla luovuta. Ette näköjään, kuului vastaus :laughing014

Hurjasti Onnea matkaan WM <3 Yhden kuvan vois meille sit laittaa pienestä kaalikääryleestä, vois auttaa munasarjoja vaikka aktivoitumaan täällä niillä kellä ei meinaa tärpätä <3

Itse tajusin just että jos elokuussa saatu plussa ei ois mennyt kesken niin oisin sun kans myös loppusuoralla. Me oltiin kumpikin huhtikuisissa. Oon sen tavallaan unohtanut, kävi kyllä tuuri että vain seuraavaan kiertoon piti pysyvää plussaa odotella.

Kaikille muillekin Tsemppiä kierron vaiheisiin <3

Ystävä tänään leikattu. Koko keuhko läks, nyt täytyy toivoa ja rukoilla et oikea keuhko säilyy terveenä pitkään eikä niitä mikrokasvaimia sieltä enää ala kasvaa <3

Hurjasti Onnea matkaan WM :Heartred Yhden kuvan vois meille sit laittaa pienestä kaalikääryleestä, vois auttaa munasarjoja vaikka aktivoitumaan täällä niillä kellä ei meinaa tärpätä :Heartred

Itse tajusin just että jos elokuussa saatu plussa ei ois mennyt kesken niin oisin sun kans myös loppusuoralla. Me oltiin kumpikin huhtikuisissa. Oon sen tavallaan unohtanut, kävi kyllä tuuri että vain seuraavaan kiertoon piti pysyvää plussaa odotella.

Kaikille muillekin Tsemppiä kierron vaiheisiin :Heartred

Ystävä tänään leikattu. Koko keuhko läks, nyt täytyy toivoa ja rukoilla et oikea keuhko säilyy terveenä pitkään eikä niitä mikrokasvaimia sieltä enää ala kasvaa :Heartred

Kiitos <3
Pistän kyllä pienestä kuvan. Me oltiin samassa ryhmässä muistan sen hyvin. Et sä paljon jäljessä tule. Aika menee niin nopeasti :)

Toivottavasti ystäväsi toipuminen menee hyvin.

Huoh. Hetki että ehdin kirjottaa. Vaikea täältä pysyä poiskaan. Sekä sylkiovistesti että ovisliuska minkö meinasin mukaan jäi kotiin. Täällä ei pikku koossa ollu kuin kondomeja. Isot kaupat on parinkymmenen kilsan päässä. Eli ollaan ilman.
aamulla oli kyllä semmonen olo kuin olis revitty kuumeessa kesken unien. Mut ne luget tekee tätä ku yötä vasten ottaa. Muuten ei mitään poikeavaa. Mahaa turvottaa mut niin aina ennen menkkoja nykyään plus luget pahentaa. Ja pieniä kipuja mut nekin normaalia. Ei siis olosta mitään pääteltävää paitsi fiilis että en ole.

Heti kun ei ehdi hetkeen lukea, niin on joku lähes sata lukematonta viestiä! Onneksi ette ole hiljaista sakkia!

Wm, onnea matkaan! Raportteja odotellessa.

Minulla on ollut sekä käsien että jalkojen puutumista, hetkittäistä, päivittäistä ja sellaista, joka ei mene edes liikkeellä ohi. Relaksanteista on joskus ollut apua, mutta ei pelkästään. Särkylääkkeistä ei ole koskaan apua. Hierontaan menisin ehkä vasta, jos olisin kokonaan tunnoton, ehkä en sittenkään. Fysioterapeutin ohjeilla olen aina selvinnyt elävien kirjoihin. Joskus muutamassa päivässä, joskus on mennyt vuosia.

Mikä ei tapa, se vahvistaa. En kyllä kaipaa enää vahvistusta ja hengissä tykkään pysyä.

Siitä koronaan sairastuneesta opettajasta tuli mieleen, että ehkä oireet eivät kaikilla ole selvät. Minulla esimerkiksi tänään on kurkku kipeä, todennäköisesti innostuin töissä vähän liikaa lukemaan. Antaumuksella eläydyin tunnin verran ja sitten pienet puolentunnin laulusessiot päälle.
Minä myös palelen. Mutta palelen aina. Päätäkin särkee. Se alkoi heinäkuussa. Silmät vuotaa vettä. Se alkoi noin kymmenen vuotta sitten. Kun riittävästi vuotaa silmät, alkaa nokka vuotaa. Se taas aivastuttaa.

Onhan tässä flunssan oireita! Väsymys alkoi 18 vuotta sitten. Vaikea sanoa, olenko sairastumaisillani.

Huoh. Hetki että ehdin kirjottaa. Vaikea täältä pysyä poiskaan. Sekä sylkiovistesti että ovisliuska minkö meinasin mukaan jäi kotiin. Täällä ei pikku koossa ollu kuin kondomeja. Isot kaupat on parinkymmenen kilsan päässä. Eli ollaan ilman.
aamulla oli kyllä semmonen olo kuin olis revitty kuumeessa kesken unien. Mut ne luget tekee tätä ku yötä vasten ottaa. Muuten ei mitään poikeavaa. Mahaa turvottaa mut niin aina ennen menkkoja nykyään plus luget pahentaa. Ja pieniä kipuja mut nekin normaalia. Ei siis olosta mitään pääteltävää paitsi fiilis että en ole.
Hetken piti miettiä, että millaisia ovat kortsut pikku koossa ja mihin hemmettiin niitä tarvitset, mutta valkenihan tuo. Nyt on kyllä hutiloiden kiukuspäissä pakkailtu siellä vissiin. Fiilikset on pettäny ennenkin, eikös. Pidämme toivoa yllä siis.

Meillä töissä tänään pohti joku, että nyt kun allergiakausi alkaa, niin mistä enää osaa sanoa, onko mahdollisesti koronaa vai ihan vain allergiaa. Mulla alkaa kans allergiat varmasti ihan kohta.

Meidän koulussa on oppilaat jääneet heti kotiin, jos on ollut flunssan oireita ja kesken päivän on lähtenyt myös joitakuita kotiin.
Kuopuksella nousi tänään kuume ja eskareilla on nyt angiinaa, joten voi olla sitäkin. Seuraillaan tilannetta. Huomenna mies jää kotiin ja perjantaina minä lapsen kanssa.

Ja kipeänä ei noin muutenkaan töihin jos osaa ajatella muita.

Nyt kun opettajallekin selvää, että Pohjois Italia on viruksen aluetta, olisi jäänyt karanteeniin ennemmin kun tullut opettamaan lähes sataa lasta.

Itse en levitä. Käyn nopeasti pienet kaupat, konsertit peruttu, leffaliput jääkööt vanhaksi jääkaapin oveen.

Jos ei muuta osaa ajatella, niin minimoidaan tulevan talousnotkahduksen suuruus - mitä nopeammin saadaan tauti eristettyä, päässään korjaamaan taloudellisia ongelmia joita on tulossa ja paljon.. Jengi ei nyt tajua, että itse viruksen aiheuttamat suorat vahingot on paljon pienemmät mitä siinä sivussa aiheutuu..

Takaisin