WM, hurjasti onnea ja kaikkea hyvää tuleviin päiviin! Raporttia ja kuvaa pikkuisesta odotellaan täälläkin. :)
Kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WM, hurjasti onnea ja kaikkea hyvää tuleviin päiviin! Raporttia ja kuvaa pikkuisesta odotellaan täälläkin. :)
Nöyyy. Haliruttuutus.Pikana. Illalla olin jo laittamassa päätä pantiksi, oli nii jäätävä olo. Mahaakin repi yskiessä. Testiosto vaihtuikin aamulla suojien ostoksi. Vuoto näköjään alkaa
Onnea matkaan. Onko jonoa paljonkin?Täällä ilmoittauduttu jonoon!
Nyt sit peukut ettei virus viivästytä meidän hoitoja!
Puoli vuotta kuulemma ollut nyt. Katsotaan miten tää tilanne vaikuttaa.Onnea matkaan. Onko jonoa paljonkin?
Sullakin kuitenkin on matkaa Hämeenkyröstä Taysiin et ihan kohtuutonta ajattaa tuota matkaa. :/Siis niin mun tuuria: pääsin osastolle ja tuotiin vaatteet. Käskettiin vaihtaa avopaita päälle.
No sitten tulee hoitaja sanomaan että anelääkäri onkin päättänyt, että epi laitetaan vasta aamulla suoraan salissa.
Että voit lähteä vielä kotiin ja tulla aamusta.
No nyt oon matkalla takaisin kotiin. Aamulla 6:15 uusi lähtö.
Tottakai mieluummin kotona olen vielä tämän päivän mutta olisihan tämän voinut ilmoittaa aamusta etten turhaa tulisi.
Eli toinen lääkäri käveli toisen yli. Jännä sekin tapa.
Itse toivon, että todella saavat aamusta epin paikoilleen ja toimimaan. Muuten on nukutus edessä.
Voi itku. Onhan siihen varmaan syynsä miksi näin. Näitä ei aina ymmärrä tälleen ”maallikkona”. Tylsä juttu.On ja en ymmärrä muutenkaan miksi toisen lääkärin piti kumota toisen lääkärin suunnitelmat. Sille oli ihan syynsä miksi olisi jo tänään laitettu. Ja testattu, että toimii.
Jee, askel eteenpäin! Tuliko teille vielä tähän väliin se tuplasimulaatio?Täällä ilmoittauduttu jonoon!
Nyt sit peukut ettei virus viivästytä meidän hoitoja!
IhanaaJee, askel eteenpäin! Tuliko teille vielä tähän väliin se tuplasimulaatio?
Täällä paha olo vaan jatkuu, vois pikkuhiljaa jo loppua. Mutta en valita suuremmin kun kävin ultrassa (10+0) ja siellä näkyi kovasti heiluvia käsiä ja jalkoja! Oli se aika sykähdyttävää nähdä tuo ekaa kertaa elämässäni.
Jei! Ihanaa!!!Jee, askel eteenpäin! Tuliko teille vielä tähän väliin se tuplasimulaatio?
Täällä paha olo vaan jatkuu, vois pikkuhiljaa jo loppua. Mutta en valita suuremmin kun kävin ultrassa (10+0) ja siellä näkyi kovasti heiluvia käsiä ja jalkoja! Oli se aika sykähdyttävää nähdä tuo ekaa kertaa elämässäni.