Pulinaketju

Pikana. Illalla olin jo laittamassa päätä pantiksi, oli nii jäätävä olo. Mahaakin repi yskiessä. Testiosto vaihtuikin aamulla suojien ostoksi. Vuoto näköjään alkaa :sorry:

Siis niin mun tuuria: pääsin osastolle ja tuotiin vaatteet. Käskettiin vaihtaa avopaita päälle.
No sitten tulee hoitaja sanomaan että anelääkäri onkin päättänyt, että epi laitetaan vasta aamulla suoraan salissa.
Että voit lähteä vielä kotiin ja tulla aamusta.
No nyt oon matkalla takaisin kotiin. Aamulla 6:15 uusi lähtö.
Tottakai mieluummin kotona olen vielä tämän päivän mutta olisihan tämän voinut ilmoittaa aamusta etten turhaa tulisi.
Eli toinen lääkäri käveli toisen yli. Jännä sekin tapa.
Itse toivon, että todella saavat aamusta epin paikoilleen ja toimimaan. Muuten on nukutus edessä.

Siis niin mun tuuria: pääsin osastolle ja tuotiin vaatteet. Käskettiin vaihtaa avopaita päälle.
No sitten tulee hoitaja sanomaan että anelääkäri onkin päättänyt, että epi laitetaan vasta aamulla suoraan salissa.
Että voit lähteä vielä kotiin ja tulla aamusta.
No nyt oon matkalla takaisin kotiin. Aamulla 6:15 uusi lähtö.
Tottakai mieluummin kotona olen vielä tämän päivän mutta olisihan tämän voinut ilmoittaa aamusta etten turhaa tulisi.
Eli toinen lääkäri käveli toisen yli. Jännä sekin tapa.
Itse toivon, että todella saavat aamusta epin paikoilleen ja toimimaan. Muuten on nukutus edessä.
Sullakin kuitenkin on matkaa Hämeenkyröstä Taysiin et ihan kohtuutonta ajattaa tuota matkaa. :/

On ja en ymmärrä muutenkaan miksi toisen lääkärin piti kumota toisen lääkärin suunnitelmat. Sille oli ihan syynsä miksi olisi jo tänään laitettu. Ja testattu, että toimii.

On ja en ymmärrä muutenkaan miksi toisen lääkärin piti kumota toisen lääkärin suunnitelmat. Sille oli ihan syynsä miksi olisi jo tänään laitettu. Ja testattu, että toimii.
Voi itku. Onhan siihen varmaan syynsä miksi näin. Näitä ei aina ymmärrä tälleen ”maallikkona”. Tylsä juttu.

jooh. Mitä me opimme tästä TAAS. Tai niinkun vanhakansa sanoo, ei yhtään mitään. Lopetan tän kaiken kierron kyyläämisen nyt ihan oikeesti. Nyt oli illalla ekaa kertaa ikinä semmonen olo että ei saatana voisko sittenki. Palelin ihan horkassa ja muutenkin semmonen olo. Voihan luget stna. Olot tuli mut vuoto ei pysyny poissa. Harmi homma. Hyvä tietää jatkossa. Onneksi en tuhlannu rahojani ja aikaa tikkujen metsästykseen. Pitihän se arvata vaikka ehdin jo ehkä promillen toivoa.

muok. Vituttaa ja ärsyttää ihan saatnsti. Ihan oikeesti ekaa kertaa evö. Vaikka kirves olikin jo kaivossa mut silti. Kuinka typerä taas olinkaan vaikka päätin etten lankaan mene. Idiootti.

Muokattu viimeksi:
Yks mikä on jännä luteaalin lopussa/etenkin noiden keltsilääkkeiden kanssa. Yritin tänään saunasiideriä, merkki mitä ainoastaan ostan kun ikänä ostan. Tuntuu kuin jois jotain vahvaa viinaa, lyö päähän kuin metrinen halko. Tollanen pieni purkki. Vajaan puolet pysty juomaan. Olen tän huomannu ennenkin jos sattunu tähän kohtaan saunasidun juominen :wtf:

Täällä ilmoittauduttu jonoon! :love7

Nyt sit peukut ettei virus viivästytä meidän hoitoja!
Jee, askel eteenpäin! Tuliko teille vielä tähän väliin se tuplasimulaatio?

Täällä paha olo vaan jatkuu, vois pikkuhiljaa jo loppua. Mutta en valita suuremmin kun kävin ultrassa (10+0) ja siellä näkyi kovasti heiluvia käsiä ja jalkoja! Oli se aika sykähdyttävää nähdä tuo ekaa kertaa elämässäni.

Täällä paha olo vaan jatkuu, vois pikkuhiljaa jo loppua. Mutta en valita suuremmin kun kävin ultrassa (10+0) ja siellä näkyi kovasti heiluvia käsiä ja jalkoja! Oli se aika sykähdyttävää nähdä tuo ekaa kertaa elämässäni.
Ihanaa <3

lopettelen luget tänään. Vuoto puskee läpi enivei

Jei! Ihanaa!!!

Ja siis emme lähteneet tekemään mitään kikkoja mun soluilla. Kaikki paukut lahjasoluhoitojen kuluihin. Siis jos sinne joskus päästään... Just nyt ei varmaan ole lahjoittajan lahjoittajaa. Eikä hetkeen. Kiva kun jotkut ihmiset vieläkin aliarvioi tuota koronaa, jatkuu tämä epidemia tälleen pidempään.

Takaisin