Pulinaketju

No ni sit Rooman matkaa perumaan. Finnair luultavasti kuitenkin peruu ja me ajateltiin matkaporukalla olla levittämättä virusta ainakaan enempää.

Kovasti ihmetyttää tuo opettaja joka sai kymmeniä ihmisiä karanteeniin ajattelemattomuuttaan. Luulisi tuon tason koulutuksella olevan järkeä ja vastuuta...

Harmittaa, kun olisin kaivannut jotain muuta ajateltavaa. Kesäkuun Menorca vielä ainakin voimassa.
Mä kans ihmettelen sitä opettajaa. Ite en kyllä odottelis yhtään, jos epäilisin tartuntaa. Meilläkin töissä esim raskaana olevia, joita en haluais tartuttaa oppilaiden ja henkilökunnan lisäks.

Meillä on kanssa toistaiseksi Suomeen tulo peruttu :banghead: hemmetin korona.
Täällä ei ole vielä yhtään tartuntaa ja sen verran kovat matkustusrajoitukset tulleet että ei mitään toivoa tässä tilanteessa lähteä Suomeen.
Tytär on ihan itku kurkussa ja minä myös kun en pääset ensimmäistä lastenlasta tapaamaan enkä pääse ristiäisiin. :sorry:

Meillä on kanssa toistaiseksi Suomeen tulo peruttu :banghead: hemmetin korona.
Täällä ei ole vielä yhtään tartuntaa ja sen verran kovat matkustusrajoitukset tulleet että ei mitään toivoa tässä tilanteessa lähteä Suomeen.
Tytär on ihan itku kurkussa ja minä myös kun en pääset ensimmäistä lastenlasta tapaamaan enkä pääse ristiäisiin. :sorry:
Eikä. Tämmönen on kyllä aika tuskainen tilanne :eek::sad001

Eikä. Tämmönen on kyllä aika tuskainen tilanne :eek::sad001
On kyllä, tyttären plussa testistä lähtien kerennyt odottamaan että pääsee pientä tapaamaan :sorry: sekä vielä mun poika olisi päässyt tapaamaan loppu sukuaan ja sisaruksiaan ensimmäistä kertaa.

En toki toivo koronaa tänne, mutta onhan tämä tilanne kokonaisuudessaan todella pe*seestä.

Aikaista vielä. Myö ei uskota, ennen kun ei ole toivoa enää. Hyvää reissua. Ja mielellään kaupan kautta. Ootellaan.
Nooh :angelic: Vielä on tähän iltaan aikaa kokeilla.

En kyl tajua miten pystytte käyttää hormoneja ni ettei ne tunnu missään. Tein sen ratkaisun et otinkin suun kautta lugen enkä teroa. Ajattelin valita mieluummin väsyn ku sen mielenkireyden loppuviikoksi. Illalla otin. Olen jo nyt ihan sekaisin tosta pilleristä, pää ihan sekaisin ja voisin sammua seinään :depressed:

En kyl tajua miten pystytte käyttää hormoneja ni ettei ne tunnu missään. Tein sen ratkaisun et otinkin suun kautta lugen enkä teroa. Ajattelin valita mieluummin väsyn ku sen mielenkireyden loppuviikoksi. Illalla otin. Olen jo nyt ihan sekaisin tosta pilleristä, pää ihan sekaisin ja voisin sammua seinään :depressed:
Tuo on kyllä syvältä. Vaikea kuvitellakaan. Iltajännää siis. Ootellaan.

Riippuu ihan ihmisestä, tuleeko niistä mitään oireita. Minulla ei letrotsolista tullut yhtään mitään, ihan kuin olisi plaseboa syönyt kun ei mitään tapahtunut, edes follikkelit eivät kasvaneet. Pistettävistä piikeistäkään ei tullut juurikaan sivuoireita, onneksi kuitenkin tekivät tehtävänsä muuten.

jop näinhän ne hormonit on niinku lääkkeet aina. Kateeksi vaan käy, ärsyttää tämmönen. Kropan lämmötkin reagoi noihin nappeihin aina samantien reilusti

Muokattu viimeksi:
jop näinhän ne hormonit on niinku lääkkeet aina. Kateeksi vaan käy, ärsyttää tämmönen. Kropan lämmötkin reagoi noihin nappeihin aina samantien reilusti
Toisaalta ainakin tiedät, että ne vaikuttavat edes jotenkin. :) Minusta oli todella turhauttavaa syödä letrotsolia, kun se ei vaikuttanut yhtikäs mihinkään.

Toisaalta ainakin tiedät, että ne vaikuttavat edes jotenkin. :) Minusta oli todella turhauttavaa syödä letrotsolia, kun se ei vaikuttanut yhtikäs mihinkään.
Tämäkin on ihan totta. Ärsyttää vaan käytttä esim menkkojen siirtoon kun sit on kaikki päivät aivan pskana :wtf: En mä muista et joskus ihan nuorena näin vahvasti olis ollu

Takaisin